|
I.L.T.A portrait
|
View this Thread in Original format
| Origin |
| טרד שבו כל אחד יוסיף את התמונה שלו ..שנידע איך כל אחד שכותב פה ניראה שאם לדוגמע נלך ברחוב ופתאום ניראה פרצוף מוכר ...נעצור נגיד שלום ובכלל זה יקרב את כולם פה...אני יודע שקיים טרד אל דבר דומה אבל הוא לא מעודכן ..אז יאללה חבר'ה תזרמו אני בטוח שלכל אחד יש לפחות תמונה אחת במחשב...אפילו אם הי מגעילה או מצחיקה..אין לנו מי מה להיתבייש כולנו אחים פה :D |
|
|
| Origin |
אני יתחיל אם שלי...זה התמונה הכי עדכנית שהיתה לי...
זה אני משמאל מחזיק תמצלמה
 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הנה מה ששמתי בסטיקי
והנה אחת יותר עדכנית..........
בעיקרון אני לא משתנה הרבה....... אבל עדיין....... שתהיה אחת עם קוצים ואחת בלי :D |
|
|
| RoMNeT |
עקרונית אני משנה כל יום כמעט תתסרוקות \: ויש לי איזה 10 תסרוקות שונות \::::
בכל אופן הנה 2 תמונות שלי יחסית עדכניות יענו משבוע שעבר:
 |
|
|
| Origin |
| זאת לא השרמוטה הזאת רוני ...? |
|
|
| RoMNeT |
| quote: | Originally posted by Origin
זאת לא השרמוטה הזאת רוני ...? |
ממש אבל ממש לא, נראה לך הייתי מסכים להצטלם עם רוני נו באמת \:
בכל אופן זאת יעל דואני אחותה של רוני והיא אחלה בחלה וגם כוסית לא קטנה :) |
|
|
| RoMNeT |
| quote: | Originally posted by Origin
חברה שלך ?:D |
חחח כפרה עליה אבל לא :(
והיא גם גדולה ממני ב5 שנים אם אני לא טועה \: ככה שאין ממש סיכוי |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by RoMNeT
חחח כפרה עליה אבל לא :(
והיא גם גדולה ממני ב5 שנים אם אני לא טועה \: ככה שאין ממש סיכוי |
חחח.. חבל ....אז מאיפה אתה מכיר אותה ? |
|
|
| RoMNeT |
| quote: | Originally posted by Origin
חחח.. חבל ....אז מאיפה אתה מכיר אותה ? |
דבר ראשון, בתמונה הזאת סתם פגשתי אותה בת"א והצטלמתי איתה
אבל עקרונית אני גר ממש קרוב אליה ולפעמיים אני רואה אותה \: וגם את רוני |
|
|
| Scorchio |
| נו זאת ההיא מלחיי האהבה.... |
|
|
| Dj Black |
אין לי תמונה
X:
אני ינסה לסדר משהו |
|
|
|
|