return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Beta-party inschrijvingen! (pg. 10)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als Dr Oetker nu niet komt mag hij ook nooit meer naar Beta-feestjes komen!Dan komt hij op de zwarte lijst! :p


knuppellijstje it is :D



@ Pool ik kom met de auto, moet tot 22 normaal werken die dag, nog effe naar huis derna platen ophalen en daarna richting Oudeblabla, help me out here :p
djcresto
*aandacht aandacht*

ahum

mensen die niet komen voetballen, niet komen bbq'en maar WEL naar de party komen mogen de 5 euro die ze moeten betalen ook overschrijven op mijn rekeningnummer 780-5829057-49 met vermelding van beta party + je nick. Eventueel mogen jullie ook al voor vrienden betalen als die zeker zijn dat ze komen. Dit gewoon om het aantal geldtransacties op die avond te beperken.

betalen kan tot 22 juli.

merci
TOR
^ taakverdeling volgt binnenkort wel, maar nu je het over transacties hebt.. er zal telkens iemand bij de ingang moeten staan om de bezoekers te ontvangen (beurtrol?)
Jasperovitsj
Cleve thinking Kev, had ik nog niet aan gedacht...
Maar het zal niet anders gaan vrees ik, dus er zullen mensen zich moeten opofferen!
FUSyke
Juist naar mijn werk geweest om met iemand proberen te wisselen vo de party maar ze wist het nog niet ggggrrrrr:whip: :mad: Ze ging het mij vanavond laten weten, mijn geduld wordt op de proef gesteld ze. Nog beke duimen dat ze kan wisselen zodat ik kan komen.

Ik heb mij juist achter de cd "Angels - Chill Trance Essentials" geweest en die staat vol met lekkere nummers. Het is mss een ideetje om hem tijdens de bbq te draaien? Als ik hem moet meebrengen moet je maar iets laten weten;)

Hoeveel personen zijn er nu eigenlijk al ingeschreven voor de bbq?
SilentEagle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Cleve thinking Kev, had ik nog niet aan gedacht...
Maar het zal niet anders gaan vrees ik, dus er zullen mensen zich moeten opofferen!


Zet er twee tt's, een mixer en twee bescheiden boxen. Gegarandeerd vrijwilligers genoeg. :p
Myst3ria
Oehhhh een feestje :D Jah na anderhalve maand bijna niet meer online te zijn geweest zie ik deze thread nu pas staan :toothless :stongue: Ziet er mij iig geval erg leuk uit, er die dag geraken zal wel wat moeilijker zijn :( Zal nog zien wat ik kan doen, hope to see you all there ;)
FUSyke
Tot mijn zeer grote spijt kan ik niet komen. Het is op mijn werk niet gelukt om te wisselen:mad: Ik vind het zeer klote dat ik er niet kan bij zijn:( :( :(
djcresto
quote:
Originally posted by FUSyke
Tot mijn zeer grote spijt kan ik niet komen. Het is op mijn werk niet gelukt om te wisselen:mad: Ik vind het zeer klote dat ik er niet kan bij zijn:( :( :(


:eek: :( :(
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FUSyke
Tot mijn zeer grote spijt kan ik niet komen. Het is op mijn werk niet gelukt om te wisselen:mad: Ik vind het zeer klote dat ik er niet kan bij zijn:( :( :(

Ow das spijtig :sadgreen:

Ey ma, als uw werk nu afbrandt, dan hoef je toch helemaal niemand te zoeken om te wisselen ;) :D

Kaidreas
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ow das spijtig :sadgreen:

Ey ma, als uw werk nu afbrandt, dan hoef je toch helemaal niemand te zoeken om te wisselen ;) :D


^hint hint voor het BETA-liberation front :D
FUSyke
Goed idee:D den boel platbranden, wie is kandidaat? Beloning: tractatie op de party:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement