|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| nog 20 uurtjes, ik begin er al serieus veel zin in te krijgen!!! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Gladius
hoeveel volk gaat er met den trein, of kan er desnoods aan carpooling gedaan worden? |
ik kom normaliter met de train jos. en ik ga ook voetballen. dus meeting in het centraal station??? :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
nog 20 uurtjes, ik begin er al serieus veel zin in te krijgen!!! |
ik ook, ik zal niet kunnen slapen vannacht van enthousiasme :crazy: :p
btw, ik kom aan in het station van Dendermonde om 17u24 |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik kom normaliter met de train jos. en ik ga ook voetballen. dus meeting in het centraal station??? :D |
right on fons! gaat der nog volk met de trein vanuit a'pen dan? |
|
|
| Kaidreas |
seg wa is eigenlijk echt de planning, gaan er mensen slapen. of gaan we een nachtje doordoen. ik bedoel het klinkt allemaal heel mooi. maar luchtmatras+ slaapzak+ douchegerief. da is allemaal nie zo simpel om maar eens ff mee te nemen ze.
At pooley hieronder. ik geef ook een vat op hoor. dus join the club :D |
|
|
| pooley |
GROENENDAAL
BRUSSEL NOORD V:16:38
A:17:03 00:25 24/07/2004 6587 [] BRUSSEL ZUID
BRUSSEL NOORD
DENDERMONDE V:17:30
A:17:56 00:26 24/07/2004 2315 [IC] SINT NIKLAAS
Wete wa ik voor ulle opgeef?
2 gratis grote vaten #@| :)
ma ik doe het graag
*KiSSIE* |
|
|
| djcresto |
als er volk genoeg is blijft het ook langer open dan 6 uur.
Me is hoping for a three hour set :P |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by djcresto
als er volk genoeg is blijft het ook langer open dan 6 uur.
Me is hoping for a three hour set :P |
Alle DJ's back 2 back na 6 uur ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Freezel
Alle DJ's back 2 back na 6 uur ;) |
kwil ook draaien :( |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Zehra
kwil ook draaien :( |
Na 6 uur iedereen die wil draaien back 2 back ;) DJ's staan niet in voor de gevolgen :p |
|
|
| Pumaz |
| En ik moet er om 12u zijn, zonder het te weten liggen :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Freezel
Na 6 uur iedereen die wil draaien back 2 back ;) DJ's staan niet in voor de gevolgen :p |
Maar wie de discobar beschadigd mag zelf wel voor de kosten opdraaien! :p |
|
|
|
|