return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Beta-party inschrijvingen! (pg. 14)
View this Thread in Original format
djcresto
nog 20 uurtjes, ik begin er al serieus veel zin in te krijgen!!!
Kaidreas
quote:
Originally posted by Gladius
hoeveel volk gaat er met den trein, of kan er desnoods aan carpooling gedaan worden?

ik kom normaliter met de train jos. en ik ga ook voetballen. dus meeting in het centraal station??? :D
TOR
quote:
Originally posted by djcresto
nog 20 uurtjes, ik begin er al serieus veel zin in te krijgen!!!


ik ook, ik zal niet kunnen slapen vannacht van enthousiasme :crazy: :p


btw, ik kom aan in het station van Dendermonde om 17u24
Gladius
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik kom normaliter met de train jos. en ik ga ook voetballen. dus meeting in het centraal station??? :D

right on fons! gaat der nog volk met de trein vanuit a'pen dan?
Kaidreas
seg wa is eigenlijk echt de planning, gaan er mensen slapen. of gaan we een nachtje doordoen. ik bedoel het klinkt allemaal heel mooi. maar luchtmatras+ slaapzak+ douchegerief. da is allemaal nie zo simpel om maar eens ff mee te nemen ze.

At pooley hieronder. ik geef ook een vat op hoor. dus join the club :D
pooley
GROENENDAAL
BRUSSEL NOORD V:16:38
A:17:03 00:25 24/07/2004 6587 [] BRUSSEL ZUID
BRUSSEL NOORD
DENDERMONDE V:17:30
A:17:56 00:26 24/07/2004 2315 [IC] SINT NIKLAAS


Wete wa ik voor ulle opgeef?
2 gratis grote vaten #@| :)

ma ik doe het graag

*KiSSIE*
djcresto
als er volk genoeg is blijft het ook langer open dan 6 uur.
Me is hoping for a three hour set :P
Freezel
quote:
Originally posted by djcresto
als er volk genoeg is blijft het ook langer open dan 6 uur.
Me is hoping for a three hour set :P


Alle DJ's back 2 back na 6 uur ;)
Zehra
quote:
Originally posted by Freezel
Alle DJ's back 2 back na 6 uur ;)


kwil ook draaien :(
Freezel
quote:
Originally posted by Zehra
kwil ook draaien :(


Na 6 uur iedereen die wil draaien back 2 back ;) DJ's staan niet in voor de gevolgen :p

Pumaz
En ik moet er om 12u zijn, zonder het te weten liggen :nervous:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Freezel
Na 6 uur iedereen die wil draaien back 2 back ;) DJ's staan niet in voor de gevolgen :p

Maar wie de discobar beschadigd mag zelf wel voor de kosten opdraaien! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Privacy Statement