|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
code:
;)
Thx and you're welcome :) |
|
|
| djcresto |
niceeeeeeeeeeeeee! :D :D :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^Komaan Tom, laat is zien wie de broek draagt thuis! :p |
jong ik probeer al meer dan 7 jaar om ze toch een beetje trance goed te laten vinden... tevergeefs :)
Ow, en ik draag echt wel de broek thuis hoor. Als ik zeg dat ik ga afwassen, dan zal ik ook afwassen! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ow, en ik draag echt wel de broek thuis hoor. Als ik zeg dat ik ga afwassen, dan zal ik ook afwassen! |
:haha: :haha: |
|
|
| Buoyant |

respect maaaaaaaaan |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Buoyant

respect maaaaaaaaan |
Restecpt :toothless |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Xilver
jong ik probeer al meer dan 7 jaar om ze toch een beetje trance goed te laten vinden... tevergeefs :)
Ow, en ik draag echt wel de broek thuis hoor. Als ik zeg dat ik ga afwassen, dan zal ik ook afwassen! |
:D Het is mij toch al goed geluk om mijn vriendin naar trance te laten luisteren:p Dus naar de party komt ze mee, al heb ik daar voor wel iets in de plaats moeten doen:)
P.S. Proficiat aan Zehra en Ei, het is nen vree schonen site:) |
|
|
| TOR |
zonet ff de link doorgestuurd naar een paar mensen.. hopelijk verspreidt het zich snel en kunnen we rekenen op wat meer aanwezigen...
nu mocht het toch hé Z ? ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
zonet ff de link doorgestuurd naar een paar mensen.. hopelijk verspreidt het zich snel en kunnen we rekenen op wat meer aanwezigen...
|
Same here!
Maar mag ik wel vragen om deze flyer NIET op grote muziek- of partysites te zetten! We betalen namelijk geen SABAM, dus als ze daar lucht van krijgen en we krijgen ze over de vloer, dan zitten we met een probleem...:nervous:
Dus probeer het AUB privé te houden, of beperk het tot kleinere forums en sites! :) |
|
|
| Gladius |
| wooooiiiiiii, it's coming closer!! :D |
|
|
| TOR |
| net een maat van me over de vloer gehad.. hij en nog een maat komen normaal gezien naar de party. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^Goed goed, the more the merrier!:D |
|
|
|
|