|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Anders laat je haar toch lekker thuis? :p |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Xilver
Bij m'n vriendin gehoord, en dat blijkt toch in orde te zijn. Straks nog eens horen of ze de party ziet zitten enzo, want ze is niet zo trance-minded :) |
Nadat mijn vriendin nu al 1,5 jaar met mij verkeerd, is ze al goed trance-minded geworden:p Ze kan moeilijk anders want van mij krijgt ze niet anders te horen en ik sleur haar overal mee naartoe:D
Ik moet nog ff wachten op mijn uurrooster voor mijn vakantiejob in juli maar ik hoop dat ik zeker kan komen en mijn vriendin zal er dan ook wel bij zijn:)
Hoeveel is het nu juist als je alleen naar de bbq en de party komt? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Hoeveel is het nu juist als je alleen naar de bbq en de party komt? |
Ook 25€! De voetbal op zich kost niet zo veel, maar we moeten de sporthal tot het einde afhuren, anders komen er nog mensen sporten en die komen daarna dan ook de cafetaria bezetten, en we willen die op deze avond toch volledig voor onszelf!
Maar zoals al gezegd, het kan zijn dat 25€ achteraf toch nog te veel blijkt, en dan zorgen we gewoon dat jullie de overschot terug krijgen! :) |
|
|
| FUSyke |
| 25€ is niet zoveel als je er een gezellig en tof avondje voor terug krijgt:) Hopelijk wilt het zonneke die dag ook komen naar de BETA-party:) Dan kunnen we daar in het zwembad plonsen en breng ik mijn zwembandjes mee:p :D Als ik mij niet vergis dan heb ik gehoord dat er aan de sporthal een zwembad staat? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
25€ is niet zoveel als je er een gezellig en tof avondje voor terug krijgt:) Hopelijk wilt het zonneke die dag ook komen naar de BETA-party:) Dan kunnen we daar in het zwembad plonsen en breng ik mijn zwembandjes mee:p :D Als ik mij niet vergis dan heb ik gehoord dat er aan de sporthal een zwembad staat? |
klopt, ongeveer ne meter diep en meter of 3 diameter denk ik. |
|
|
| SilentEagle |
Ik kom zeker, en afhankelijk van of twee maten (die met de auto's :D) komen, kan het zijn dat ik alleen ben, of 4-8 man bijheb. :D
Betalen, kan dat in juli? Cashprobleem :s |
|
|
| FUSyke |
| En hoe gaan jullie de BBQ doen? Gaan jullie dit laten doen door een traiteur of gaan een paar BETA-leden dit doen? Voor het eten wil ik anders wel een handje toesteken ze:) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
En hoe gaan jullie de BBQ doen? Gaan jullie dit laten doen door een traiteur of gaan een paar BETA-leden dit doen? Voor het eten wil ik anders wel een handje toesteken ze:) |
jij gaat een handje helpen :p
we doen alles zelf, op de dag zelf gaan we naar winkel en bereiden we alles voor. Daarbuiten staat een goeie grote barbecue, gezien het aantal inschrijvingen kunde zelfs nog bbq's bijzetten. Hulp zal zeker nodig zijn, want bbq voor zo'n bende is een serieus werk. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
jij gaat een handje helpen :p
|
Kheb grote handen é;) :p |
|
|
| Kaidreas |
| kzal is informeren bij men buddies, maar kbetwijfel of die meekomen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nogmaals voor de zekerheid: buddies, maten, drinkebroers en aanverwanten liefst alleen meenemen naar de party! Een BBQ voor 50 man is echt ondoenbaar, het zal al werk genoeg zijn om Beta's en wederhelften fatsoenlijk te bedienen... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nogmaals voor de zekerheid: buddies, maten, drinkebroers en aanverwanten liefst alleen meenemen naar de party! Een BBQ voor 50 man is echt ondoenbaar, het zal al werk genoeg zijn om Beta's en wederhelften fatsoenlijk te bedienen... |
hoe? ik dacht we allemaal lonely zieligaards waren? :o |
|
|
|
|