|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Dr Oetker |
| okee tis officeel ik kom ook gezellig langs... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dr Oetker
okee tis officeel ik kom ook gezellig langs... |
super!!!
ook bbq? |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by eieregooie
hmm... ik heb inmiddels 100% zeker vervoer, maar ik kan niet garanderen dat ik er om 18:00 ben... sterker nog, waarschijnlijk niet... |
Eigenlijk heb ik geen idee ofdat dat dan ook BBQ is maar ik zit iig in dezelfde auto :D |
|
|
| Kaidreas |
| samen in de file, ja gezeeeellig |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dr Oetker
Eigenlijk heb ik geen idee ofdat dat dan ook BBQ is maar ik zit iig in dezelfde auto :D |
De BBQ begint pas rond 20u... |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De BBQ begint pas rond 20u... |
Oooh, dan ben ik mss nog op tijd voor ijskoude restjes! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Oooh, dan ben ik mss nog op tijd voor ijskoude restjes! :) |
Ik weet niet wat jullie van plan waren, maar als er nog vlees over is steek ik in de loop van de nacht de BBQ terug aan om de restjes op te maken hoor! :D |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik weet niet wat jullie van plan waren, maar als er nog vlees over is steek ik in de loop van de nacht de BBQ terug aan om de restjes op te maken hoor! :D |
word
niks ergers dan nen boefkick |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik weet niet wat jullie van plan waren, maar als er nog vlees over is steek ik in de loop van de nacht de BBQ terug aan om de restjes op te maken hoor! :D |
hangt daar een foodfight in de lucht? ;) |
|
|
| Eagle` |
| Tering moet misschien de morgend doen de 25 ipv de namiddag/avond |
|
|
| JediD4M |
ik beloof niks, want ben nog steeds wat ziek... :confused:
heb Jasperovitsj zen uitnodiging gehad. (Thx!)
Alst zaterdag al beter is en als ik dat kan vinden, wil ik gerust afkomen! |
|
|
| Tiger777 |
En dan ik maar denken dat ik een tijdje geen posts meer ging maken :rolleyes:
Sorry dat ik er niet bij kan zijn jongens :confused:
Maar het zal toch wel een goed feestje worden en bovendien stellen mijn DJ kwaliteiten nu ook niet veel voor he :happy2: |
|
|
|
|