|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
ik kom zeker, met johan en monika (mijn nicht)
ik zal es zien of ik nog geïnteresseerden voor de party kan vinden ;)
btw, zehra, wat doe jij eigenlijk: rij je met ons mee of ga je met je eigen auto? |
|
|
| pooley |
IK MOET EAGLE VASTKRIJGEN
als ge dit leest, hoe ga gij op vanuit Brussel? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by pooley
IK MOET EAGLE VASTKRIJGEN |
lol :toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
ik kom zeker, met johan en monika (mijn nicht)
ik zal es zien of ik nog geïnteresseerden voor de party kan vinden ;)
btw, zehra, wat doe jij eigenlijk: rij je met ons mee of ga je met je eigen auto? |
kga wel met eigen auto. moet die dag nog vanalles regelen met J en co. maak u maar geen zorgen... ik geraak er wel ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
kga wel met eigen auto. moet die dag nog vanalles regelen met J en co. maak u maar geen zorgen... ik geraak er wel ;) |
okee ;) |
|
|
| eieregooie |
LOL
Wie komt me ophalen :D
:p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
LOL
Wie komt me ophalen :D
:p |
iemand die ook vanuit NL komt? |
|
|
| eieregooie |
Freezel rijdt met mij mee als ik vervoer heb...
Jullie moeten ff allemaal DrOetker overhalen om te komen, dan hebben Freezel en ik maybe wel vervoer ;)
Normaal kan ik altijd de auto wel meekrijgen, alleen de 21e gaan me ouders op vakantie... Een andere jongen die wel mee wil weet nog niet offie kan i.v.m. werk etc. etc... Ik ben aan t lobbyen iig :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jullie moeten ff allemaal DrOetker overhalen om te komen |
Ey, you there, yeah i'm talking to you, Dr Oetker
you'd better take ei and freezel with you or else... kunnen ze ni daar geraken :o
please? :p |
|
|
| Zehra |
| DrOetker MOET komen! Wat is een beta-feestje zonder hem?! :conf: Plsssss DrO.! Come to the party, plsss!!!!! (kga blijven zagen tot hij ok zegt! :toothless) plssssssssss plsssssssssssssssssssss |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als Dr Oetker nu niet komt mag hij ook nooit meer naar Beta-feestjes komen!Dan komt hij op de zwarte lijst! :p |
|
|
| Kaidreas |
| aan dr. oetker. breng wat chocolade taart mee dan :D |
|
|
|
|