return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Beta-party inschrijvingen! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Pumaz
Gert van mij weet ge het he ;)
FUSyke
Gdvd!!!!! Ik heb vandaag mijn uren gehad voor juli en het weekend van de bbq+party moet ik natuurlijk werken:mad: :mad: :mad: Ik heb al gevraagd voor mijn uren te veranderen maar daar voor moet ik nog wachten tot er op 15juli nog een stagiaire bij komt zo dat ik met haar kan wisselen van uren:rolleyes: Ik ga zeker proberen vrij te krijgen en proberen af te komen want kwil het zeker niet missen!!!Ik zal dus wel maar kunnen betalen tegen 19juli. Die vakantiejobs é:) het is goed voor het geld maar voor de rest:rolleyes:

P.S. Weten jullie al om hoe laat de voetbal, bbq en party begint?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FUSyke


P.S. Weten jullie al om hoe laat de voetbal, bbq en party begint?

We hebben de sporthal vanaf 18u, dus ik denk dat we rond 17u30 ofzo zullen afspreken! :)
pooley
Kzal er wel bijzijn peisek.
Nu nog steffy meekrijgen
FUSyke
Als ik geen vrij krijg dan zou ik wel nog kunnen komen naar de party maar ik wil zeker ook naar de bbq komen!!!!! En tijdens het eten is het gemakkelijker om met iedereen kennis te maken:) Ze moeten mij maar vrij geven anders geef ik mijn ontslag:D :p hihi
Kaidreas
^that's the spirit.
met de harde hand op tafel slaan verdomme :D
eieregooie
Ik heb et ook geregeld :D We zetten een n00b op de drukste avond van de week :p
SilentEagle
Ik kom zeker naar party, en waarschijnlijk niet naar bbq.
Wildfir3
quote:
Originally posted by pooley
Nu nog steffy meekrijgen


Don't bother, ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn.

1. niet al teveel zin
2. tis me aan de dure kant voor wat het is
3. moet op zaterdag werken
4. speelplein is héééééééééél vermoeiend (maar des te plezanter) :D
Buoyant
quote:
Originally posted by Wildfir3
Don't bother, ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn.

1. niet al teveel zin
2. tis me aan de dure kant voor wat het is
3. moet op zaterdag werken
4. speelplein is héééééééééél vermoeiend (maar des te plezanter) :D


aru you a Beta or what ???

Buoyant
quote:
Originally posted by Wildfir3
Don't bother, ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn.

1. niet al teveel zin
2. tis me aan de dure kant voor wat het is
3. moet op zaterdag werken
4. speelplein is héééééééééél vermoeiend (maar des te plezanter) :D


Are you a Beta or what ???
SilentEagle
Stefke vind flauw doen cool. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement