|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Gert van mij weet ge het he ;) |
|
|
| FUSyke |
Gdvd!!!!! Ik heb vandaag mijn uren gehad voor juli en het weekend van de bbq+party moet ik natuurlijk werken:mad: :mad: :mad: Ik heb al gevraagd voor mijn uren te veranderen maar daar voor moet ik nog wachten tot er op 15juli nog een stagiaire bij komt zo dat ik met haar kan wisselen van uren:rolleyes: Ik ga zeker proberen vrij te krijgen en proberen af te komen want kwil het zeker niet missen!!!Ik zal dus wel maar kunnen betalen tegen 19juli. Die vakantiejobs é:) het is goed voor het geld maar voor de rest:rolleyes:
P.S. Weten jullie al om hoe laat de voetbal, bbq en party begint? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
P.S. Weten jullie al om hoe laat de voetbal, bbq en party begint? |
We hebben de sporthal vanaf 18u, dus ik denk dat we rond 17u30 ofzo zullen afspreken! :) |
|
|
| pooley |
Kzal er wel bijzijn peisek.
Nu nog steffy meekrijgen |
|
|
| FUSyke |
| Als ik geen vrij krijg dan zou ik wel nog kunnen komen naar de party maar ik wil zeker ook naar de bbq komen!!!!! En tijdens het eten is het gemakkelijker om met iedereen kennis te maken:) Ze moeten mij maar vrij geven anders geef ik mijn ontslag:D :p hihi |
|
|
| Kaidreas |
^that's the spirit.
met de harde hand op tafel slaan verdomme :D |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb et ook geregeld :D We zetten een n00b op de drukste avond van de week :p |
|
|
| SilentEagle |
| Ik kom zeker naar party, en waarschijnlijk niet naar bbq. |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by pooley
Nu nog steffy meekrijgen |
Don't bother, ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn.
1. niet al teveel zin
2. tis me aan de dure kant voor wat het is
3. moet op zaterdag werken
4. speelplein is héééééééééél vermoeiend (maar des te plezanter) :D |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Don't bother, ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn.
1. niet al teveel zin
2. tis me aan de dure kant voor wat het is
3. moet op zaterdag werken
4. speelplein is héééééééééél vermoeiend (maar des te plezanter) :D |
aru you a Beta or what ??? |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Don't bother, ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn.
1. niet al teveel zin
2. tis me aan de dure kant voor wat het is
3. moet op zaterdag werken
4. speelplein is héééééééééél vermoeiend (maar des te plezanter) :D |
Are you a Beta or what ??? |
|
|
| SilentEagle |
| Stefke vind flauw doen cool. :p |
|
|
|
|