|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Mail verstuurd en betaling gedaan gisteren (of was het nu eergisteren). Khad nog wel graag bevestiging gehad. |
|
|
| Nyah |
DRINGEND VRAAGJE:
How come dat er zo weinig beta's geïnteresseerd lijken in deze bbq/party?
Als er te weinig inschrijvingen zijn, ist onmogelijk om alles te regelen...
Dus, als jullie naar de bbq/party willen komen, laat dit aub weten per mail en schrijf het geld dan over.
Zo'n party organiseren voor slechts 20 man is ni echt de moeite eh... en redelijk ondoenbaar qua budget.
Dan konden we ook gewoon bij iemand thuis wat kleins houden.
En dan een stille hint voor de organisatie, als er te weinig inschrijvingen zijn,
stap dan af van de regel enkel beta's+partner op de bbq...
en laat dit dan op tijd weten aan de beta's, want ik denk wel dat er misschien beta's zijn die vrienden willen meenemen.
De meesten komen gezamelijk, maar omdat het dan 'vrienden' zijn en geen 'partner', mogen ze
als t bbq-tijd is aan de kant zitten... ni echt aangenaam.
En qua installatie ist ook ni nodig om een installatie te hebben van 't kan ni meer op',
zeker als t budget al zo beperkt is.
Ik zou t bvb ni echt fijn vinden 25euro te moeten betalen en daarna nog moeten vaststellen
dat we nog bij moeten betalen. Tis al duur genoeg, dus moet ge de installatie er ook naar aanpassen. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
DRINGEND VRAAGJE:
How come dat er zo weinig beta's geïnteresseerd lijken in deze bbq/party?
Als er te weinig inschrijvingen zijn, ist onmogelijk om alles te regelen...
|
Goeie vraag idd. Come on guys and girls! Waar blijven al die geïnteresseerden in een eigen feestje?
| quote: | Originally posted by Nyah
Dus, als jullie naar de bbq/party willen komen, laat dit aub weten per mail en schrijf het geld dan over.
Zo'n party organiseren voor slechts 20 man is ni echt de moeite eh... en redelijk ondoenbaar qua budget.
Dan konden we ook gewoon bij iemand thuis wat kleins houden.
|
Daar heb ik dus ook veel over nagedacht de laatste dagen. Sommigen hebben geen zin, anderen komen met een ander excuus... Als we dit hadden geweten konden we ook even goed een feestje houden bij pool thuis (eh pool? :p just kidding ;))
| quote: | Originally posted by Nyah
En dan een stille hint voor de organisatie, als er te weinig inschrijvingen zijn,
stap dan af van de regel enkel beta's+partner op de bbq...
en laat dit dan op tijd weten aan de beta's, want ik denk wel dat er misschien beta's zijn die vrienden willen meenemen.
De meesten komen gezamelijk, maar omdat het dan 'vrienden' zijn en geen 'partner', mogen ze
als t bbq-tijd is aan de kant zitten... ni echt aangenaam.
|
Het is dus zo dat enkele mensen vrienden wilden meenemen en dit dan ook aan de organisatie hebben gevraagd. Ik vind het niet erg dat je een vriend of twee (mss drie :p) meeneemt naar de bbq. Maar het is ook niet de bedoeling dat je afkomt met 20 man. :) Het is ofcourse zo dat je vrienden ook de full price betalen.
| quote: | Originally posted by Nyah
En qua installatie ist ook ni nodig om een installatie te hebben van 't kan ni meer op',
zeker als t budget al zo beperkt is.
Ik zou t bvb ni echt fijn vinden 25euro te moeten betalen en daarna nog moeten vaststellen
dat we nog bij moeten betalen. Tis al duur genoeg, dus moet ge de installatie er ook naar aanpassen. |
We are working on this subject! :D |
|
|
| FUSyke |
Het verwondert mij ook dat er zo weinig naar de party komen. Ik heb me ook wel nog niet ingeschreven omdat ik vrijdag maar met iemand kan wisselen. Dit moet wss wel lukken en ik zal die dag dan nog mijn geld overschrijven. Ik kom af + mijn vriendin.
Het zou spijtig zijn moest er weinig volk zijn maar met weinig mensen kan het ook gezellig en leuk zijn:) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Het verwondert mij ook dat er zo weinig naar de party komen. Ik heb me ook wel nog niet ingeschreven omdat ik vrijdag maar met iemand kan wisselen. Dit moet wss wel lukken en ik zal die dag dan nog mijn geld overschrijven. Ik kom af + mijn vriendin.
Het zou spijtig zijn moest er weinig volk zijn maar met weinig mensen kan het ook gezellig en leuk zijn:) |
That's the spirit baby! :D Zeker gaat het een leuk feestje worden! Daar zorgen we samen wel voor! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
DRINGEND VRAAGJE:
How come dat er zo weinig beta's geïnteresseerd lijken in deze bbq/party?
Als er te weinig inschrijvingen zijn, ist onmogelijk om alles te regelen...
|
Anja heeft gelijk, we zitten nu echt met onze handen in het haar, want bij te weinig inschrijvingen zal er niet veel party gegeven kunnen worden...
En wat ik mij afvraag: toen het idee voor een party/bbq eerst vorm kreeg was bijna iedereen laaiend enthousiast. En nu hebben er enkele mensen hun schouders onder gestoken, en dan opeen is de interesse precies weg, why?
Ik kan wel snappen dat er mensen niet kunnen wegens vakantie en werk, maar voor de rest mag je toch een beetje moeite doen voor de Beta's, niet? Ikzelf had op de 24ste een groot optreden in Nederland met de vendeliers, en ik heb dat ook afgezegd om dit feestje mee in elkaar te steken. Als er dan uiteindelijk bijna geen Beta's komen zou ik dat wel enorm jammer vinden...
Dus mensen, als jullie willen komen, wacht AUB niet te lang met betalen, dan weet de organisatie ook wat het budget is en waar we op mogen rekenen! |
|
|
| TOR |
vind het ook raar dat er weinig interesse is.. ik word normaal ook ergens anders verwacht, maar net als Jasper heb ik voor de bbq geopteerd.
zou idd jammer zijn mochten we maar met 20 man zijn :( |
|
|
| Xilver |
Bweh, mijn vriendin wou niet mee... She doesn't like trance, en om er dan 25€ voor te betalen :(
Ik ga polsen bij een paar vrienden of ze ni mee willen komen, anders ben ik ook maar ne zielige loner he ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^Komaan Tom, laat is zien wie de broek draagt thuis! :p |
|
|
| Buoyant |
ja om eerlijk te zijn was ik eerst ook nog een twijfel geval i.v.m.
hoe kom ik daar? wa gaat het allemaal wel nie kosten? wie komt er allemaal? hoe geraak ik terug thuis ?
ik wil zeker wel komen daar nie van ma twas nog ff bekijken hoe en wat enzo. Maar daar komt nu verandering in, der is licht aan de duisternis, een van dees alles es uitzoeken en maar es betalen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Das fijn om te horen Buoyant, that's the spirit! :) |
|
|
|
|