return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Beta-party inschrijvingen! (pg. 11)
View this Thread in Original format
pooley
okok ik zal er zijn
BBQ + feestje
Zehra
quote:
Originally posted by pooley
okok ik zal er zijn
BBQ + feestje


woot woot! t feestje kan nie meer stuk! :D
Nabistai
Ik zal er dus ook niet bij zijn :o
Jasperovitsj
^ owla, waarom? :sadgreen: :conf:
Wildfir3
same here, knoop is finaal doorgehakt :)
Zehra
spijtig... :(
Nabistai
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ owla, waarom? :sadgreen: :conf:


Werken, vermoeidheid, de afstand (inclusief geen vervoer), boze ouders...

Misschien bedenk ik me op de dag zelf nog, maar van de dj-lijst mag men mij in ieder geval schrappen :confused:
pooley
Ej Ej Nabi zo ni he vriend :/
GENE MC DO MEER VOOR U !
Tiger777
ik pas ook
Jasperovitsj
Hey Tiger, als het late uur voor u een probleem is mag je gerust mijn plaats om 22u innemen hoor! Het zou toch zonde zijn dat je daarom dit feestje moet missen?

eieregooie
quote:
Originally posted by Wildfir3
same here, knoop is finaal doorgehakt :)


Ghey...

Ik kom nog eens naar een feestje in Leuven zeg :p

Naja... gelukkig komt Pool wel :) Ga ik die wel humpen :D


Wel jammer van Tiger ook :( Hij steekt veel tijd en moeite in die T-shirts enzo, en levert op die manier best een behoorlijke bijdrage aan dit forum enzo... en dan moetie dit feestje missen omdat op houseparty's altijd drugs genuttigd zouden worden enzo...

T wordt tijd dat je je ouders eens wakker mept Tiger ;) Ik bedoel... In de kerk wordt toch ook niet altijd wijn gedronken? :p

De line-up is overigens aangepast :)
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
Ghey...

Ik kom nog eens naar een feestje in Leuven zeg :p

Naja... gelukkig komt Pool wel :) Ga ik die wel humpen :D


Wel jammer van Tiger ook :( Hij steekt veel tijd en moeite in die T-shirts enzo, en levert op die manier best een behoorlijke bijdrage aan dit forum enzo... en dan moetie dit feestje missen omdat op houseparty's altijd drugs genuttigd zouden worden enzo...

T wordt tijd dat je je ouders eens wakker mept Tiger ;) Ik bedoel... In de kerk wordt toch ook niet altijd wijn gedronken? :p



inderdaad vree spijtig tiger, kan ei hier alleen maar gelijk geven, maarja das nu eenmaal nie zo gemakkelijk, ouders die iets nie willen snappen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Privacy Statement