|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
okok ik zal er zijn
BBQ + feestje |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
okok ik zal er zijn
BBQ + feestje |
woot woot! t feestje kan nie meer stuk! :D |
|
|
| Nabistai |
| Ik zal er dus ook niet bij zijn :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ owla, waarom? :sadgreen: :conf: |
|
|
| Wildfir3 |
| same here, knoop is finaal doorgehakt :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ owla, waarom? :sadgreen: :conf: |
Werken, vermoeidheid, de afstand (inclusief geen vervoer), boze ouders...
Misschien bedenk ik me op de dag zelf nog, maar van de dj-lijst mag men mij in ieder geval schrappen :confused: |
|
|
| pooley |
Ej Ej Nabi zo ni he vriend :/
GENE MC DO MEER VOOR U ! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hey Tiger, als het late uur voor u een probleem is mag je gerust mijn plaats om 22u innemen hoor! Het zou toch zonde zijn dat je daarom dit feestje moet missen? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
same here, knoop is finaal doorgehakt :) |
Ghey...
Ik kom nog eens naar een feestje in Leuven zeg :p
Naja... gelukkig komt Pool wel :) Ga ik die wel humpen :D
Wel jammer van Tiger ook :( Hij steekt veel tijd en moeite in die T-shirts enzo, en levert op die manier best een behoorlijke bijdrage aan dit forum enzo... en dan moetie dit feestje missen omdat op houseparty's altijd drugs genuttigd zouden worden enzo...
T wordt tijd dat je je ouders eens wakker mept Tiger ;) Ik bedoel... In de kerk wordt toch ook niet altijd wijn gedronken? :p
De line-up is overigens aangepast :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ghey...
Ik kom nog eens naar een feestje in Leuven zeg :p
Naja... gelukkig komt Pool wel :) Ga ik die wel humpen :D
Wel jammer van Tiger ook :( Hij steekt veel tijd en moeite in die T-shirts enzo, en levert op die manier best een behoorlijke bijdrage aan dit forum enzo... en dan moetie dit feestje missen omdat op houseparty's altijd drugs genuttigd zouden worden enzo...
T wordt tijd dat je je ouders eens wakker mept Tiger ;) Ik bedoel... In de kerk wordt toch ook niet altijd wijn gedronken? :p
|
inderdaad vree spijtig tiger, kan ei hier alleen maar gelijk geven, maarja das nu eenmaal nie zo gemakkelijk, ouders die iets nie willen snappen. |
|
|
|
|