|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
K joy to the world, ik kom dus niet moet die morgend om 5.30 werken :rolleyes:, hf all
edit: leuk dat ze me dat daar straks nog effe meedelen :mad: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ow, das jammer Eagle :(
En je kan er niks meer aan doen? |
|
|
| Eagle` |
nee totaal, geheel , nadda niks meer
kut total lijers |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ow, das jammer Eagle :(
En je kan er niks meer aan doen? |
Wie komt er voor in de plaats op de line-up?
Net wakker, straks platen en cd's uitzoeken, tas pakken en om 16:30 op naar Den Haag :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Freezel
Wie komt er voor in de plaats op de line-up?
|
Elke DJ krijgt een dikke 5 minuten extra hebben we gisteren besloten! :)
En nog even voor de duidelijkheid het dagschema met de juiste uren van aanwezigheid:
17u-18u: Aankomst BBQ'ers en voetballers aan de sporthal
18u-20u: Voetbal en alles errond (dus inclusief opwarmen, wedstrijd zelf, douchen,...)
20u-22u: BBQ met muzikale omlijsting door Dr Oetker
22u: Start party met deze definitieve line-up dan:
22u: Jasper
23u05: TCX
00u10: Freezel
1u15: Bax
2u20: X Cape
3u25: Pooley
4u30: Cresto
5u35 tot ???: Eventueel afterparty? :p
Tot straks iedereen! :D |
|
|
| FUSyke |
| Spijtig dat ik er niet kan bij zijn, ik moet straks nog een paar uurkes gaan werken in een broeikast:( in het ziekenhuis is het stikheet ppfff Allé, ik wens ulder allemaal veel leute op den voetbal, bbq en party. Maar nie te veel drinken é omdat het zo warm is:D :p of er gebeuren nog vreemde toestanden:p En ik verwacht morgen een verslagske é;) |
|
|
| pooley |
Eagle, allé jung :/
Vind het maar raar ze maarja alst ni gaat dan gaat het ni :s |
|
|
| Glaniskanis |
Ik verwacht een spektakel :D
Jammer dat ik niet aanwezig kan zijn om dat mee te maken
Veel plezier allen |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
5u35 tot ???: Eventueel afterparty? :p
|
een afbouwende set door Jasper :)
je wou toch ook nog ff trance draaien? dan kun je een mooie overgang van trance naar progressive maken om de avond af te sluiten... :) |
|
|
| Freezel |
| Mensen, ben op weg naar Den Haag, tot vanaaf :) |
|
|
| pooley |
| Close this bitch down en let's start with a part II :) |
|
|
|
|