return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Beta-party inschrijvingen! (pg. 15)
View this Thread in Original format
Eagle`
K joy to the world, ik kom dus niet moet die morgend om 5.30 werken :rolleyes:, hf all



edit: leuk dat ze me dat daar straks nog effe meedelen :mad:
Jasperovitsj
Ow, das jammer Eagle :(

En je kan er niks meer aan doen?
Eagle`
nee totaal, geheel , nadda niks meer
kut total lijers
Freezel
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ow, das jammer Eagle :(

En je kan er niks meer aan doen?


Wie komt er voor in de plaats op de line-up?



Net wakker, straks platen en cd's uitzoeken, tas pakken en om 16:30 op naar Den Haag :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Freezel
Wie komt er voor in de plaats op de line-up?

Elke DJ krijgt een dikke 5 minuten extra hebben we gisteren besloten! :)



En nog even voor de duidelijkheid het dagschema met de juiste uren van aanwezigheid:

17u-18u: Aankomst BBQ'ers en voetballers aan de sporthal

18u-20u: Voetbal en alles errond (dus inclusief opwarmen, wedstrijd zelf, douchen,...)

20u-22u: BBQ met muzikale omlijsting door Dr Oetker

22u: Start party met deze definitieve line-up dan:

22u: Jasper
23u05: TCX
00u10: Freezel
1u15: Bax
2u20: X Cape
3u25: Pooley
4u30: Cresto

5u35 tot ???: Eventueel afterparty? :p


Tot straks iedereen! :D
FUSyke
Spijtig dat ik er niet kan bij zijn, ik moet straks nog een paar uurkes gaan werken in een broeikast:( in het ziekenhuis is het stikheet ppfff Allé, ik wens ulder allemaal veel leute op den voetbal, bbq en party. Maar nie te veel drinken é omdat het zo warm is:D :p of er gebeuren nog vreemde toestanden:p En ik verwacht morgen een verslagske é;)
pooley
Eagle, allé jung :/
Vind het maar raar ze maarja alst ni gaat dan gaat het ni :s
Glaniskanis
Ik verwacht een spektakel :D
Jammer dat ik niet aanwezig kan zijn om dat mee te maken

Veel plezier allen
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
5u35 tot ???: Eventueel afterparty? :p


een afbouwende set door Jasper :)

je wou toch ook nog ff trance draaien? dan kun je een mooie overgang van trance naar progressive maken om de avond af te sluiten... :)
eieregooie
LOL :D

Freezel
Mensen, ben op weg naar Den Haag, tot vanaaf :)
pooley
Close this bitch down en let's start with a part II :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Privacy Statement