|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Tering moet misschien de morgend doen de 25 ipv de namiddag/avond |
Je kan ook NEE zeggen ;) Ze zijn vrij laat hiermee vin je ook niet?
En Oetker... ik heb de bbq toch wel in de planning staan hehe :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted on www.betaparty.tk
Neem de flyer mee! (21-7-2004)
Wanneer je er zeker van wilt zijn dat je op de party wordt toegelaten, neem dan een printje van de flyer mee. Deze zal dienst doen als uitnodiging tot de party. Dit is nodig om het feestje wettelijk correct te laten verlopen, zonder dat het prijskaartje enorm hoog wordt.
Tot zaterdag! ( met flyer ;) )
|
|
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by JediD4M
ik beloof niks, want ben nog steeds wat ziek... :confused:
heb Jasperovitsj zen uitnodiging gehad. (Thx!)
|
No problem, en veel beterschap! :)
En als je komt, breng gerust wat vrienden mee! ;) |
|
|
| Gladius |
| hoeveel volk gaat er met den trein, of kan er desnoods aan carpooling gedaan worden? |
|
|
| Buoyant |
| Komen doe ik zeker maar ik ben nog heel hard aant twijfelen of ik de BBQ ook ga meemaken ( en bijgevolg het voetballen ook) omwille van wat dan de het totale prijskaartje van die dag zal worden. Tweekendje Illusion Beach was ook niet helemaal gratis :) dus moet er nog ff overnadenken, ik kan nog tot morgen beslissen geloof ik ? |
|
|
| pooley |
| Ik ga met de trein |
|
|
| djcresto |
goed nieuws mensen
wie wil blijven slapen kan dat in de sporthal zelf!!!
wel eigenluchtmatras, slaapzak meebrengen
Voor mensen die met het openbaar vervoer komen is dit misschien de oplossing.
graag wel vooraf een seintje op [email protected] |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
hoeveel volk gaat er met den trein, of kan er desnoods aan carpooling gedaan worden? |
Ik kan niks beloven, maar als Zehra de auto heeft komt ze mij hier afhalen, en aangezien je in de buurt wont kan je misschien wel ineens mee met ons? Das wel in de voormiddag al, want we moeten nog alles voorbereiden. En dan moet je natuurlijk wel meehelpen ook! ;)
En moest dat niet gaan, PM Xilver, die woont ook in de buurt... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by djcresto
goed nieuws mensen
wie wil blijven slapen kan dat in de sporthal zelf!!!
wel eigenluchtmatras, slaapzak meebrengen
Voor mensen die met het openbaar vervoer komen is dit misschien de oplossing.
graag wel vooraf een seintje op [email protected] |
Cool :)
Alleen moeten wij wel terug i.v.m. werk op zondag enzo... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Je kan ook NEE zeggen ;) Ze zijn vrij laat hiermee vin je ook niet?
|
Ja zeg me wat :rolleyes: :whip: Maar ik gok wel dat ik er bij ben normaal |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Maar ik gok wel dat ik er bij ben normaal |
ge gaat toch draaien he, dus zorg maar dat ge erbij zijt ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
ge gaat toch draaien he, dus zorg maar dat ge erbij zijt ;) |
Of zeker op tijd iemand verwittigen moest je er toch niet meer geraken. :) |
|
|
|
|