return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Beta-party inschrijvingen! (pg. 13)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Eagle`
Tering moet misschien de morgend doen de 25 ipv de namiddag/avond


Je kan ook NEE zeggen ;) Ze zijn vrij laat hiermee vin je ook niet?

En Oetker... ik heb de bbq toch wel in de planning staan hehe :)
eieregooie
quote:
Originally posted on www.betaparty.tk
Neem de flyer mee! (21-7-2004)

Wanneer je er zeker van wilt zijn dat je op de party wordt toegelaten, neem dan een printje van de flyer mee. Deze zal dienst doen als uitnodiging tot de party. Dit is nodig om het feestje wettelijk correct te laten verlopen, zonder dat het prijskaartje enorm hoog wordt.

Tot zaterdag! ( met flyer ;) )
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by JediD4M
ik beloof niks, want ben nog steeds wat ziek... :confused:

heb Jasperovitsj zen uitnodiging gehad. (Thx!)

No problem, en veel beterschap! :)
En als je komt, breng gerust wat vrienden mee! ;)
Gladius
hoeveel volk gaat er met den trein, of kan er desnoods aan carpooling gedaan worden?
Buoyant
Komen doe ik zeker maar ik ben nog heel hard aant twijfelen of ik de BBQ ook ga meemaken ( en bijgevolg het voetballen ook) omwille van wat dan de het totale prijskaartje van die dag zal worden. Tweekendje Illusion Beach was ook niet helemaal gratis :) dus moet er nog ff overnadenken, ik kan nog tot morgen beslissen geloof ik ?
pooley
Ik ga met de trein
djcresto
goed nieuws mensen

wie wil blijven slapen kan dat in de sporthal zelf!!!

wel eigenluchtmatras, slaapzak meebrengen

Voor mensen die met het openbaar vervoer komen is dit misschien de oplossing.

graag wel vooraf een seintje op [email protected]
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Gladius
hoeveel volk gaat er met den trein, of kan er desnoods aan carpooling gedaan worden?

Ik kan niks beloven, maar als Zehra de auto heeft komt ze mij hier afhalen, en aangezien je in de buurt wont kan je misschien wel ineens mee met ons? Das wel in de voormiddag al, want we moeten nog alles voorbereiden. En dan moet je natuurlijk wel meehelpen ook! ;)

En moest dat niet gaan, PM Xilver, die woont ook in de buurt...
eieregooie
quote:
Originally posted by djcresto
goed nieuws mensen

wie wil blijven slapen kan dat in de sporthal zelf!!!

wel eigenluchtmatras, slaapzak meebrengen

Voor mensen die met het openbaar vervoer komen is dit misschien de oplossing.

graag wel vooraf een seintje op [email protected]


Cool :)

Alleen moeten wij wel terug i.v.m. werk op zondag enzo...
Eagle`
quote:
Originally posted by eieregooie
Je kan ook NEE zeggen ;) Ze zijn vrij laat hiermee vin je ook niet?


Ja zeg me wat :rolleyes: :whip: Maar ik gok wel dat ik er bij ben normaal

Nyah
quote:
Originally posted by Eagle`
Maar ik gok wel dat ik er bij ben normaal

ge gaat toch draaien he, dus zorg maar dat ge erbij zijt ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nyah
ge gaat toch draaien he, dus zorg maar dat ge erbij zijt ;)

Of zeker op tijd iemand verwittigen moest je er toch niet meer geraken. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Privacy Statement