return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Beta-party inschrijvingen! (pg. 6)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Buoyant
yup, goei voorstel, zou zeer welkom zijn voor ons, limbo volk


Kzal eens horen, misschien kan het wel in het meisjeschiroheem hier in Appels. Is op ongeveer 4 km van de party locatie. Maar kan nix garanderen, die zijn op die moment op kamp.
Tiger777
En wat doe je als ze niet op kamp zijn.........?

:stongue:
eieregooie
quote:
Originally posted by Buoyant
yup, goei voorstel, zou zeer welkom zijn voor ons, limbo volk


Aanstellers die Limbo's :o :p
Buoyant
^ons niet verwarren met de Nederlandse aanhang eh
djcresto
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
kheb ook een vraagje ... kan'k daar ergens de nacht doorbrengen ofzo :), aléja, of de ochtend :) ... want na de party den'k nie da'k thuisraak ... en de straat da ligt nie zo goed denk'k (ziet er nogal hard uit :D)


Voor de mensen met veel geld. Er zijn ook 3 hotels in de buurt. 2 in Appels (deelgemeente van Dendermonde) en één in Dendermonde zelf. Jeugdherbergen of campings zijn er niet in de buurt.

http://www.hotellerie.be/hotellerie...=&submit=submit

Aalst is ook niet veraf, ongeveer 10 km.

http://www.hotellerie.be/hotellerie...=&submit=submit

enkele campings nabij het donkmeer in Overmere, op ongeveer 10 km
http://www.camping.be/koutercamping/
http://www.camping.be/bareldonk/
http://www.camping.be/donkmeer/
http://www.camping.be/groenpark/
http://www.campingprimavera.be/

is ideaal om daar zaterdagochtend je tent op te stellen, smiddags aan het strand te gaan liggen en 's avonds nr beta party te komen, en dan kunt ge de zondag erna ook nog rustig chillen.
DeSpErAtOs-X
tof tof ... ma als'k zo'n 50 euro moet uitgeven vo party + vervoer ... en dan nog es in een hotel/motel/jeugdherberg moet verblijve ... pff, dat wordt me toch allemaal wat duur :( ... en jah, 10 km tot aan men tent ... u think i could make that :rolleyes: ...

nu die meiskeschiro staat me wel aan ... zonder of met meiskes :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Buoyant
^ons niet verwarren met de Nederlandse aanhang eh


LOL :toothless
Eagle`
crap moet 24ste werken, had zo graag es op een bal geschopt :(
Zehra
quote:
Originally posted by Eagle`
crap moet 24ste werken, had zo graag es op een bal geschopt :(


van hoe laat tot hoe laat? voetbal is pas om 18u :)
eieregooie
tot half 10 zei ie...

CygnusX
Net betaald voor Jennifer en mij.
pooley
wie gaat er via brussel naar daar met de trein?
of iemand van uit de omgeving van brussel die met den vroemvroem gaat?
I need a ride !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement