|
Beta-party inschrijvingen! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
hoe? ik dacht we allemaal lonely zieligaards waren? :o |
De meesten ja :p
We zullen anders een aparte tafel maken voor de lonely zieligaards.... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De meesten ja :p
We zullen anders een aparte tafel maken voor de lonely zieligaards.... |
ow rustig eh... laat me nie lonely zieligaard noemen! :rolleyes: enough friends! :p
ik zal er zeker bij zijn! geld kan nog wel ffkes duren... ;) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De meesten ja :p
We zullen anders een aparte tafel maken voor de lonely zieligaards.... |
kunt ga al reserveren voor die tafel? |
|
|
| Buoyant |
mmh mijn enige probleem/vraag is nog hoe dat ik der ga geraken, en dan ook nog ergens midden terug zien te geraken met trein/bus/....
maar ik zie dat dat later nog komt
Voor de rest ziet deze partboy het heeeeeeelemaaal zitten 
Beesje fouweeuuuuuuuuh  |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nyah
Eagle, ik denk dat je me wat verschuldigd bent :p
Ik heb gisteren vrij gevraagd en twas geen probleem.
Dus, ik zal present zijn :D Johan ook.
In de loop van deze week stort ik t geld. |
present dat ben je lekker niet :p
Anyway 25 pleuros wat is de uiterste betaal
datum juist ? |
|
|
| djcresto |
uiterste betalingsdatum 19 JULI
bij deze vastgelegd :p |
|
|
| Tiger777 |
| Okay, das goed om weten :) |
|
|
| eieregooie |
| hmmm ik weet niet zeker of ik kan komen... juist dat weekend zijn er 3 van de 5 mensen op vakantie... Misschien dat er nog op tijd iemand anders getraind is... Maar dat is even afwachten... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
betaald :) |
That's the spirit! Iedereen, neem een voorbeeld aan Kevin...;) |
|
|
| TatanaGirl |
Ik denk dat benny en ik ook wel komen. Het is alleen nog even puzzelen hoe we daar gaan geraken. Het geld zal ik overmaken zo gauw dat ik betaald ben. Ik wil gerust helpen met de bbq of bij de toog[ik kan tappen :)] Ik hoop dat ik niet te laat ben met inschrijven. De examens hebben veel tijd opgeslorpt bij mij. Mijn excuses voor de late respons. Ik hoop dat het een fijn feestje wordt.
Greetz
TatanaGirl |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Ik hoop dat ik niet te laat ben met inschrijven. De examens hebben veel tijd opgeslorpt bij mij. Mijn excuses voor de late respons.
|
Absoluut niet, het feestje is pas binnen 3 weken, dus no stress! :)
En bedankt voor het aanbod van hulp, het is genoteerd! |
|
|
|
|