|
Zlatan (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| chjo |
Hehe.. han är ju lite fyndig.
Jag gjorde så en gång när jag var liten.. sa till tullmannen att vi hade handgranater i väskan, det uppskattades inte heller :) |
|
|
| reveal |
nja, att skämta om såna grejor är faktiskt inte roligt alls. |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by reveal
nja, att skämta om såna grejor är faktiskt inte roligt alls. |
Håller än en gång med Reveal men jag vill dock gå steget längre och poängtera vilken tönt Zlatan är
Noll respekt för Zlatan.:wtf: |
|
|
| zamson |
det var ju efter dom hade sökt igenom hans väska två gånger så jag förstår varför han sa det. Dom där som söker igenom väskor kan vara riktiga svin faktiskt... zlatan e skön. |
|
|
| reveal |
helt rätt av honom :D håller med zlatan angående journalistens fråga |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Från en journalist fick han frågan om han inte skulle tagit straffen själv.
Svaret var blixtsnabbt och obarmhärtigt:
- Va menar du? Förra gången sa ni att det var oförlåtligt att jag tog straffen. Nu frågar du så där. Du är en pajas. |
HAHAHAHAHA så jävla rätt!!!! hahahaha! :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Aendy |
| Missa inte när han gästar Grynets show på fredag! |
|
|
| reveal |
| Avgör Zlatan idag? |
|
|
| Vizay |
zlatan gjorde iaf 1 - 0 just så det lutar ju lite åt det iaf, blir spännande å höra hur det går :)
[edit]
jamen visst avgjorde han, härligt härligt att han äntligen får till något :) |
|
|
| Aendy |
| Ikväll smäller det, Zlatan gör två! |
|
|
|
|