|
Zlatan (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
| vad tycker rasister om zlatan tro ? :rolleyes: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vad säger kommentatorn om Malmö i detta klippet? (Scul kanske?) |
Det målet är så skadat snyggt, eller vad säger du AC? ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Det målet är så skadat snyggt, eller vad säger du AC? ;) |
:stongue: :stongue:
anyway, gryyyymt mål :)
tack shytrance btw :p |
|
|
| Kongo_kim |
| Nån annan som tänker tillbaks till Maradona 86 |
|
|
| Smeagol |
Här!! Passa mig! Jag har målchans, det är bara fem personer plus målvakt ivägen!
Oj, vad han leker med dem... :eyes:
Stod i DN att han skulle till Roma kanske. Pucko, har han fortfarande inte fattat att han ska till Juventus så jag kan heja på honom!? :mad:
aja, heja Zlatan!!! *viftar med Zlatanflaggan och tutar i tutan* |
|
|
| Hauken |
Han gjorde ju 3 mål i matchen som Ajax spelade mot NAC Breda förra söndagen. (Ett blev ändrat och gavs till en annan spelare i efterhand iofs..).
Ganska kul, när Zlatan kom in buade hela arenan... När han gick av jublade alla ;)
Tycker han är en riktig jävla fjortis diva, men bra på fotboll är han.. |
|
|
| Smeagol |
:eyes: :eyespop: :crazy: :eyes: :eyespop: :crazy: :eyes: :eyespop: :crazy:
ZLATAN TILL JUVE ZLATAN TILL JUVE ZLATAN TILL JUVE!!!!!
Ska försöka hålla mig tills det är officiellt imorgon lunch eller när det nu var. ok, slappna av, det är inte säkert än. Hela vägen in kaklet.
DN:s artikel
Låt se nu....
En svensk flagga som det står "Rosengård" på, skulle det vara lämpligt? :)
"Kung Zlatan" kanske?
hmm, om det blir officiellt får ni hjälpa mig. ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Låt se nu....
En svensk flagga som det står "Rosengård" på, skulle det vara lämpligt? :)
"Kung Zlatan" kanske?
hmm, om det blir officiellt får ni hjälpa mig. ;) |
Mitt förslag; den gamla klassikern "ZLATANIST" |
|
|
|
|