return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Zlatan (pg. 12)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
vad tycker rasister om zlatan tro ? :rolleyes:
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Vad säger kommentatorn om Malmö i detta klippet? (Scul kanske?)


Det målet är så skadat snyggt, eller vad säger du AC? ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Det målet är så skadat snyggt, eller vad säger du AC? ;)


:stongue: :stongue:

anyway, gryyyymt mål :)

tack shytrance btw :p
Kongo_kim
Nån annan som tänker tillbaks till Maradona 86
Smeagol
Här!! Passa mig! Jag har målchans, det är bara fem personer plus målvakt ivägen!
Oj, vad han leker med dem... :eyes:

Stod i DN att han skulle till Roma kanske. Pucko, har han fortfarande inte fattat att han ska till Juventus så jag kan heja på honom!? :mad:

aja, heja Zlatan!!! *viftar med Zlatanflaggan och tutar i tutan*
Kamelen
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...804/aja_nac.wmv d där målet?
Hauken
Han gjorde ju 3 mål i matchen som Ajax spelade mot NAC Breda förra söndagen. (Ett blev ändrat och gavs till en annan spelare i efterhand iofs..).

Ganska kul, när Zlatan kom in buade hela arenan... När han gick av jublade alla ;)

Tycker han är en riktig jävla fjortis diva, men bra på fotboll är han..
reveal
quote:
Originally posted by Smeagol
Stod i DN att han skulle till Roma kanske. Pucko, har han fortfarande inte fattat att han ska till Juventus så jag kan heja på honom!? :mad:



Nöjd nu? :D http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,526231,00.html
mr_fisken
Zlatan till Juve http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,526231,00.html
Smeagol
:eyes: :eyespop: :crazy: :eyes: :eyespop: :crazy: :eyes: :eyespop: :crazy:

ZLATAN TILL JUVE ZLATAN TILL JUVE ZLATAN TILL JUVE!!!!!

Ska försöka hålla mig tills det är officiellt imorgon lunch eller när det nu var. ok, slappna av, det är inte säkert än. Hela vägen in kaklet.

DN:s artikel

Låt se nu....
En svensk flagga som det står "Rosengård" på, skulle det vara lämpligt? :)
"Kung Zlatan" kanske?
hmm, om det blir officiellt får ni hjälpa mig. ;)

Aendy
quote:
Originally posted by Smeagol
Låt se nu....
En svensk flagga som det står "Rosengård" på, skulle det vara lämpligt? :)
"Kung Zlatan" kanske?
hmm, om det blir officiellt får ni hjälpa mig. ;)


Mitt förslag; den gamla klassikern "ZLATANIST"
Smeagol
Det är officiellt! :D

http://www.juventus.it/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Privacy Statement