|
Zlatan (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| AC. |
Nej för fan!
Jag är Stockholms stolthet själv! |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by AC.
Om det var någon som var för bra för allsvenska och lyfte fram ett helt lag (okej kanske inte en objektiv åsikt men ändå) så var det jihde eller vad nu han hette och stavde sitt namn, jag pratar om brassen i mff |
Öhhh... Malmö har faen inga brassar!
Dessutom KoC, man får skylla sig själv om man inte låter lirare få spela (ang. Lolo) |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Aendy
Dessutom KoC, man får skylla sig själv om man inte låter lirare få spela (ang. Lolo) |
Man kan kalla det att inte låta honom spela, men man skulle också kunna säga att han inte visade tillräkligt jämn form för att på allvar göra anspråk på en plats i startelvan. Hursomhelst besitter killen stor potential och verkar vara en trevlig prick. Helt klart en förlust. Undrar hur han tänkte när han lämnade, för det känns som om han passar bättre in i Djurgårdens spelsystem än i Malmö. Var ska han spela i en 4-4-2 uppställning? |
|
|
| AC. |
| Jag tror det var mer där till än att han inte fick spela.... |
|
|
| Vizay |
| ac: aha så du e en sån där turgårdare? ....skamligt :p |
|
|
| reveal |
| drog just hem "the zlatan movie.avi", 6:15 lång film med zlatanfrossa :crazy: fan va läckra finter!!! :D |
|
|
| TrancE_GyLLe |
altså.. fiiifaaan va han är grym.. men iof var ju detta bara en film med alla finter han lyckades med!! :) menmen han är en lovande spelare..
ruggiga tacklingar eller ska vi säga knuffningar/armbågningar :):) |
|
|
| Virus |
| Den var kul! Tack för tipset.. Hittade också zlatan_movie_2, som dock inte alls var lika bra grejer. |
|
|
| Aendy |
Bästa film jag sett i år... med rysningar man får!
Tänk om en sådan som Steve hade satt ihop filmen dessutom, då hade det ju varit ett mästerverk! |
|
|
| zamson |
| fan han är ju riktigt grym asså... hoppas han kan spela bra i em-kvalet! |
|
|
| Aendy |
Aftonbladet:
| quote: | | Det är nog bara i Landet Lagom det kan uppstå en debatt om det riktiga i att en ej utsedd straffläggare snor bollen från en i förväg utsedd och gör mål. |
Säga vad man vill men visst måste Zlatan vara ett hot mot det slätstrukna kollektivet som LarsTommy försöker skapa. Synd att han riskerar att bänkas för att han visar lite självförtroende även om det går mot ordningen. |
|
|
| Vizay |
| sen e ju media jäkligt duktiga på att vrida saker också....i deras rubriker så nämns det bara att zlatan stal straffen men sen i alla intervjuer så visar det sig att ingen brydde sig i laget... |
|
|
|
|