|
Zlatan (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| MiB |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Han är jämt sådan och har alltid varit sådan. Därför är jag förbryllad över uppståndelsen kring intervjun. Åke Stolt verkade tycka att dom hade all rätt världen att få intervju av Zlatan. Att Zlatan var skyldig hela Malmö men framför allt sport redaktionen det. Dom måste väl ha lärt sig att Zlatan är Zlatan och han har alltid skitit i sådana detaljer. |
amen |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Zlatan är kung! |
Jepp :gsmile: |
|
|
| AC. |
| Ingen som vill prata Zlatan när han visar sig från sin sanna sida? ;) |
|
|
| St_Andrew |
| Vad har zlatan gjort nu då? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by AC.
Ingen som vill prata Zlatan när han visar sig från sin sanna sida? ;) |
Det är ju det vi gör... |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Vad har zlatan gjort nu då? |
diverse skallningar 3 matchers avstängning |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by AC.
Ingen som vill prata Zlatan när han visar sig från sin sanna sida? ;) |
Du får gärna utveckla det här med att detta var hans "sanna" sida om du känner för det |
|
|
| Kongo_kim |
Aldrig i livet, det kan bara inte hända
650 miljoner betalar man för typ Henry eller Adriano sådana som kan slå målrekord, inte Zlatan. Realistisk summa är typ 300 miljoner. |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Aldrig i livet, det kan bara inte hända
650 miljoner betalar man för typ Henry eller Adriano sådana som kan slå målrekord, inte Zlatan. Realistisk summa är typ 300 miljoner. |
Yea, real har ju också köpt robinho, behöver dom någon mer :S
dessutom tror jag inte juvve vill släppa honom än i alla fall... |
|
|
|
|