return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
Zlatan (pg. 9)
View this Thread in Original format
St_Andrew
så sant, men ändå, har man bestämt att nån ska lägga den så ska ju ingen annan ta den! o tänk om han hade missat den :nervous: :nervous:
Vizay
för det första så säger ju källström själv att han sagt att de va okej att han tar den om han verkligen vill...

sen säger jag som zlatan själv...om han hade missat, DÅ hade vi kunnat börja snacka...

som sagt i så många intervjuer, matchen va redan död så vad spelar det för roll? :)
St_Andrew
ahaaa okej, har inte hängt med i allt snack efter, såg det bara i nån rubrik, orka inte läsa allt skitsnack :p

tycker alltid media överdriver om precis allting, men det kanske är deras jobb, fast det borde inte vara det....

en annan sak som e ganska "kul" med media är att precis ALLTID när man vet mycket om nånting dom skriver om i en artikel så står det en jävla massa skit som inte alls stämmer... eller e det bara jag som har otur? tänk hur mycket skit dom måste lura i oss som vi inte har en aning om är fel....
staz
haha diggar zlatan..

hör bara på detta :D
quote:
Men Zlatan ville annat. På eget bevåg tog Zlatan hand om straffsparken.
- Kim tog den första så jag tyckte att jag kunde ta den andra, sa Zlatan till SVT direkt efter slutsignalen.

Bestämde du det själv?
- Ja, sa Zlatan och log brett. Kim ville också ta den, men jag var het så jag gjorde det.

en grabb med skön stil ;D

LOL @ alla reportrar som gör största grejen av hans straffmål..

läs bara på aftonbladet.se , dn.se expressen.se ... funny.
Proximus
att man ens diskuterar en straff som las när man ledde med 4-0 mot San Marino, är skumt.

Allt handlar fan om att man vill klämma dit svartskallen, jag ser ingen bättre anledning. Helt sjuk diskussion.
pussel
Zlatan är skön, äntligen en svensk spelare som vågar.
Hans kommentar vad han skulle säga när han kom in i Ajax omklädningsrum för första gången är guld värd.

"Jag är Zlatan, vilka i helvete är ni?"
AC.
Har aldrig gillat och kommer aldrig gilla Zlatan!
Feant
Man kan säga vad man vill om Zlatan men en sak är säker och det är att han bidrar alltid med ett visst underhållningsvärde till matcherna som han deltar i, alla fall i interjuverna efter åt!.
"Kim ville också lägga straffen och det vill ja med så jag tog den"
reveal
quote:
Originally posted by Feant
Man kan säga vad man vill om Zlatan men en sak är säker och det är att han bidrar alltid med ett visst underhållningsvärde till matcherna som han deltar i, alla fall i interjuverna efter åt!.
"Kim ville också lägga straffen och det vill ja med så jag tog den"

håller helt med :D skön kille den där zlatan :p

feant, fixa icq nångång!
Powell
Vilka chanser han hadde ikväll mot milan då, men ingen satt :( yeye, fick ju se en del tunnlar iaf (om man tittade nogrant, han gör dom ju varje gång han ska förbi någon :p)

zamson
quote:
Originally posted by Powell
Vilka chanser han hadde ikväll mot milan då, men ingen satt :( yeye, fick ju se en del tunnlar iaf (om man tittade nogrant, han gör dom ju varje gång han ska förbi någon :p)

jag såg också matchen - fan d va riktigt synd där på slutet - den borde ha suttit... man gejjar ju lite smått på ajax pga zlatan
Kongo_kim
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,362637,00.html

hur kul som helst:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement