return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Zlatan (pg. 13)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Seasoned observers know what to expect when Sweden and Ajax Amsterdam star Zlatan Ibrahimovic's face breaks out into a sly grin and his dark eyes glint with a flash of mischief. "You've picked up a couple of scratches Zlatan, what happened?" a journalist asked the 22-year-old in the course of the media conference following Sweden's 1-0 victory over England at the end of March. Quick as a flash, the player answered: "Hmm, not sure, why don't you ask your wife?"


Ja, vad ska man säga mer än att det är Zlatan rakt igenom!

http://www.fifa.com/en/organisation...rticleid=101715
Smeagol
var hittar man en helt vanlig svensk flagga?
inte flaggstångsflaggor för 500+ då utan en sån som man har på fotboll. Har letat men det verkar inte finnas... :conf:
reveal
quote:
Originally posted by Smeagol
var hittar man en helt vanlig svensk flagga?
inte flaggstångsflaggor för 500+ då utan en sån som man har på fotboll. Har letat men det verkar inte finnas... :conf:


Byggvaruhus
St_Andrew
quote:
Originally posted by Smeagol
var hittar man en helt vanlig svensk flagga?
inte flaggstångsflaggor för 500+ då utan en sån som man har på fotboll. Har letat men det verkar inte finnas... :conf:


clas ohlsson har oxå :toocool:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Smeagol
var hittar man en helt vanlig svensk flagga?
inte flaggstångsflaggor för 500+ då utan en sån som man har på fotboll. Har letat men det verkar inte finnas... :conf:

Vart bor du ? det finns en butik som heter "Flagbutiken" typ i Sthlm, ligger på Norrmälarstrand nära Lungsholmstorg... dom har billiga och dyra flaggor :)
Smeagol
quote:
Originally posted by reveal
Byggvaruhus


Typ ekhsands eller? finns det nån clas ohlsson i Lund?

Bor i Lund. mao inte typ Stockholm. :)

tack för hjälpen och heja Zlatan!!!
AC.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,536757,00.html

jo heja zlatan... :rolleyes:
SWE_TRANCE
Vad jag fattade det som så hade Zlatan fått "order" om att intervjuerna MAX fick ta 10min. Canal+ var första som gjorde intervju, sen fanns det väl ingen tid över helt enkelt. Med tanke på att det var hans hemmadebut så tycker jag att han kunde gjort ett kort uttalande iaf. Sen så tycker jag det är löjligt utav Zlatan att "bojkotta SVT" som har den i särklass bästa sportredaktionen i Sverige :conf:
MiB
har alltid sagt det, kommer alltid att säga det..

Grym fotbollspelare men drygaste jävel som finns..

han o totti skulle spela i samma lag så kan dom spotta på varann om vem som är drygast..
ShyTrance
tror att dom faktsikt överdriver...

o MiB italienska fotbolls spelare kan inte jämföras med spelare från andra länder, italienarna tror typ att dom e allsmäktiga hatar deras attityd spec. efter sverige - danmark matchen...

zlatan äger fortfarande, värsta grejjen för en kort intervju!

MiB
men zlatan har fan alltid varit dryg.. (tycker jag) som sagt..bra på plan som fan men jävligt skum attityd.. man får ju släppa till lite när man är en förebild för så många ungar.. är ju inte bara svt grejen.. tycker han jämt är sån..
Dj_Irish
quote:
Originally posted by MiB
men zlatan har fan alltid varit dryg.. (tycker jag) som sagt..bra på plan som fan men jävligt skum attityd.. man får ju släppa till lite när man är en förebild för så många ungar.. är ju inte bara svt grejen.. tycker han jämt är sån..


Han är jämt sådan och har alltid varit sådan. Därför är jag förbryllad över uppståndelsen kring intervjun. Åke Stolt verkade tycka att dom hade all rätt världen att få intervju av Zlatan. Att Zlatan var skyldig hela Malmö men framför allt sport redaktionen det. Dom måste väl ha lärt sig att Zlatan är Zlatan och han har alltid skitit i sådana detaljer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement