return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Zlatan (pg. 5)
View this Thread in Original format
reveal
vart har han tagit vägen i VM? jag är rädd för att han inte får spela alls
doter
vikken "gravedigger" du e Reveal :P

Ogammalt topic kom till liv! LOL
reveal
quote:
Originally posted by doter
vikken "gravedigger" du e Reveal :P

Ogammalt topic kom till liv! LOL


hehehe
visste ju om att topicen fanns, och nu har den blivit aktuell igen ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by doter
vikken "gravedigger" du e Reveal :P

Ogammalt topic kom till liv! LOL
Kallas för miljö återvinning.... typ :p


Men som sagt, låt killen känna på bollen... tyckte dom gott kunde slängt in han efter 2-1 målet
Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men som sagt, låt killen känna på bollen... tyckte dom gott kunde slängt in han efter 2-1 målet


Alla vet väl vad jag tycker om Zlatan men jag tycker LarsTommy gör rätt. När det trots allt händer saker framåt (som i Nigeria-matchen) och man dessutom har ledning finns det ingen anledning att slänga in en offensivt skolad kreatör. Bättre att stoppa in Andreas Andersson som faktiskt klarar av att ta ett defensivt ansvar också. Dock undrar jag inte om det är läge att bänka Allbäck från startelvan i förmån för Zlatan?
Powell
quote:
Originally posted by Aendy
Dock undrar jag inte om det är läge att bänka Allbäck från startelvan i förmån för Zlatan?


hihi.. skicka just den frågan 9 minuter innan din i en annan thread :p,
men vf jag håller med ... iaf jag tycker man borde ge zlatan en chans att visa vad han kan istället för allbäck i minst en 45 min, sen om allt skiter sej e de bara att slänga in allbäck igen :D
King of Clubs
Andreas Andersson hjälper till i defensiven, men Zlatan skulle kunna ha ställt till mer oreda för ett undermåligt och tröttkört nigerianskt försvar.

Jag tror inte man ska ha ändra på ett vinnande koncept dock.. Allbäck känns mer stabil än Zlatan och har ju verkligen levererat i landslaget. Avgörande match mot Argentina känns inte som ett bra tillfälle för experiment. Däremot får man ju leta länge efter en bättre joker att kasta in när spelet kört fast..
AC.
Är det bara jag som tycker det känns felö att ha en med ett så pass osvenskt namn i svernska landslaget? lika så som att skicka en en färgad svensk tjej att tävla för oss i miss universium
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by AC.
Är det bara jag som tycker det känns felö att ha en med ett så pass osvenskt namn i svernska landslaget? lika så som att skicka en en färgad svensk tjej att tävla för oss i miss universium

Känsligt ämne men allt e väl möjligt... Om personen i fråga är Svensk medborgare så tycker jag det är helt ok... sen att man inte hör vad Zlatan säger till sin flickvän i reklamen är en annan sak...

Desutom är det ju politiskt korekt, och det kanske e bra eller ? Sen om det inte representerar den typiska bilden av en Svensk = blond med en vikinga hjälm så är ju det annan sak...
King of Clubs
quote:
Originally posted by AC.
Är det bara jag som tycker det känns felö att ha en med ett så pass osvenskt namn i svernska landslaget? lika så som att skicka en en färgad svensk tjej att tävla för oss i miss universium


Jag tycker inte att det är några problem alls. Förstår inte varför man ska klamra sig fast vid gamla stereotypa bilder om ens land, för det speglar inte verkligheten. Det här låter som resonerande a la Le Pen.

AC.
Jag är konservatisistisk av mig igen fråga om saken jag tycker det helt totalt jättefel att låta homosexuela adoptera barn också.. fast nu börjar det väl gå lite väl offtopic... :rolleyes:
reveal
då har han fått ett par minuter ;)

ballt som fan att han var framröstad som viktigast i VM, utan att ha fått en enda minut på planen :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement