|
Zlatan (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Feant
Frågan är om han inte hade varit lika fett i tv ruttan som på fotbollsplanen..
Ingen hade bangar för ett tv program i still med Real Life Zlatan! :) |
Feant, don´t drink and write! Jaja, han gjorde mål i UEFA-cupen igår iaf! |
|
|
| Aendy |
| Idag kommer Zlatan krossa Uzbekistan eller vad faen det är vi möter! Han kommer t.o.m. snurra upp kameramännen på läktaren! |
|
|
| reveal |
| zlatan börjar på bänken... vad säger anden om det? |
|
|
| x-dream |
| Såg att Zlatan var uppe å värmde lite före pausen..... |
|
|
| reveal |
japp, han lär ju komma in
men det är lite synd att han inte får visa vad han går för under en hel match... de har ju inget att förlora i denna matchen |
|
|
| x-dream |
| Det är ju sant.....Så att han får känna lite på att glänsa i landslaget..... |
|
|
| reveal |
ZLATAN!!!
fa va grym han är
det målet, eller speciellt förarbetet, var fan inte att leka med |
|
|
| x-dream |
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ja det var snyggt..... |
|
|
| Aendy |
| Matchen betydde rätt mycket ändå, det var nog därför Zlatan började på bänken. För en vinst innebar en högre placering på Fifa-rankingen vilket i sin tur innebär en fördelaktigare lottning av VM-grupps motståndare. ZLATAN ÄR KUNG!!! |
|
|
| reveal |
| på vilken position ligger sverige i rankingen nu? |
|
|
| x-dream |
Dom två största fansen av zlatan är i på forumet......
:) :) :) :) :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
på vilken position ligger sverige i rankingen nu? |
17:de, men då har de lyft sig 5 platser bara i år. Och ovanför dem ligger lag som bla Norge och Holland som inte kommer vara med i lottningen. Jag tror att om vi kommer bland de 8 högst placerade av de som tar sig till VM kommer seedas in i första valet... dvs att vi kan slippa möta de grymma lagen i gruppspelet. Men bland de åtta bästa är lite att drömma, men bara vi inte ramlar ner under 16 bästa, vilket var lite mer aktuellt innan dagens match! |
|
|
|
|