|
Zlatan (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
ok
vad har vi för topplag?
england, frankrike, holland, brasilien(?), tyskland kanske.. fler? |
|
|
| Aendy |
1 France 810
2 Brazil 799
3 Argentina 794
4 Italy 737
5 Portugal 732
6 Spain 730
7 Colombia 719
8 Netherlands 717
9 England 712
10 Mexico 711
11 Paraguay 710
12 Germany 708
13 Yugoslavia 705
14 Czech Republic 704
15 Romania 695
16 Croatia 674
17 Sweden 673
18 Denmark 664
19 United States 660
20 Honduras 656
Norge har tydligen ramlat ner under oss. Alla lagen ovan oss är ju inte klara och bl.a. Holland är ju borta. Men sen tror jag både Japan och Korea toppseedas i egenhet som värdnationer, så vi blir nog seedade in i andra-seedningen. |
|
|
| reveal |
| den listan verkar lite skum... är tex tjeckerna så bra? |
|
|
| Aendy |
| Listan är riktig, men rankingsystemet är lite skumt. Ett tag låg Norge på femte plats och så bra har de egentligen inte varit... Men Tjeckerna är bra... har varit klara för VM ett bra tag nu. (tydligen har inte heller Jugoslavien (13) gått till VM) |
|
|
| reveal |
Zlatan: "Det är speciellt att fylla 20, men det är lika speciellt att fylla 19"
där ser man :) |
|
|
| Aendy |
Vad vackert! |
|
|
| reveal |
världens största bild också :p
har du beställt liret eller? |
|
|
| Aendy |
"Jag fintade vänster, då gick han vänster. Jag fintade höger, då gick han höger. Jag fintade vänster igen, då gick han och köpte korv"
Kan man annat än älska den killen?
På lördag kommer han snurra upp hela Englands stackars försvar och orsaka Svennis andra förlust som Englands förbundskapten. |
|
|
| King of Clubs |
Det är så sant som det är sagt: det går inte att ogilla zlatan!
Om jag fick välja skulle han fått guldbollen, eller iaf utmärkelsen "årets nykolming" på fotbollsgalan igår.. |
|
|
| Aendy |
| Nja guldbollen är väl att ta i och han var inte ens nominerad i "årets nykomling(!?)" men priset "årets personlighet" måste ju varit som klippt och skuren för honom. Svennis kunde ju fått pris för "årets ledare", för det tycker jag han är. |
|
|
| King of Clubs |
Visst guldbollen är att ta i, men Zlatan är bara för skön. Sjukt att han inte var nominerad till nykomlingspriset, men Djurgårdare som jag är så var jag glad att Abbe vann priset.. Annars var det mycket Hammarby-smicker över hela galan..
Även de klarat sig bra resultatmässigt, så måste jag säga att jag inte klarar av Lars-Tommy. De vågar inte testa nya talanger det minsta.. varför t.ex. inte sätta in kim källström i träningsmatcher som den mot england för att testa vad han går för?? De gillar sin lilla fina "grupp" med mathias svensson, johnson, båda a.andersson och allt vad de heter även om de är skräp.. Sverige kommer att floppa i VM, sanna mina ord!! |
|
|
| reveal |
ok, detta återknyter till FIFA2002 som denna tråden inleddes med
cool grej: låtar i spelet är tex Gouryella - Tenshi, Schiller - Das Glockenspiel, DJ Tiesto - FLight 643!!! ännu en anledning att fixa liret :D:D:D trevligt att trance blir vanligare (se dock kommentarer kring detta i annan tråd ;)) |
|
|
|
|