|
Zlatan (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Aldrig i livet, det kan bara inte hända
650 miljoner betalar man för typ Henry eller Adriano sådana som kan slå målrekord, inte Zlatan. Realistisk summa är typ 300 miljoner. |
Nej, aven jag tycker det later som valdigt mycket. Och om man laser noga bekraftar hans agent faktiskt inte summan:
| quote: | | - Ja, det har de. Det stämmer att Real Madrid är intresserade av Zlatan och när det gäller summan du nämner kanske ni tycker att den låter väldigt hög men jag är inte särskilt förvånad, säger Raiola |
han bekraftar att de ar intresserade, men real ar intresserade av alla verkar det som, och att summan inte ar overraskande, INTE att de har erbjudit summan. For mig later det som om Raiola bara marknadsfor Zlatan. Skulle inte forvana mig det minsta om hela historien bara var nagot som aftonbladet och Raiola ljugit ihop tillsammans.De passar pa att smikra sig sjalva lite med:
| quote: | | - Du är välinformerad, säger Raiola |
Jag ar MYCKET skeptisk. |
|
|
| Smeagol |
Ursakta dubbelposten.
Fick bara for mig att kolla vad en riktig tidning tyckte om saken:
artikel i DN
vilket ar mer eller mindre precis vad jag skrev i posten ovan. :)
Skont att det finns vettiga tidningar med. |
|
|
| St_Andrew |
lol, tack Smeagol, tankte skriva typ exakt samma sak men lyckades inte samla energi :p
seriost, varfor laser folk aftonbladet?! :p |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
lol, tack Smeagol, tankte skriva typ exakt samma sak men lyckades inte samla energi :p
seriost, varfor laser folk aftonbladet?! :p |
Yeah, Varför läser folk Aftonbladet? :D:nervous: |
|
|
| St_Andrew |
| :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Pjox |
[vizay mode]
FYFAN vilket mål, de e inte många som kan få till sånt där när det väl behövs!
först ljungbergs sulning mot bulgarien å sen zlatans nummer nu, det ser ljust ut mot kroatien :)
[/vizay mode] |
|
|
| ShyTrance |
| han e så jävla grym!!! |
|
|
| reveal |
Man skojar inte bort det målet!
Dock tyckte jag att han trillade lite väl mycket och lätt under matchen... Han får inte bli för italiensk så att säga :) |
|
|
| Aendy |
| Jag skulle vilja höra hur Radiosporten reagerade på det målet, de brukar väl vara lite halvkända för att tappa besinningen? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag skulle vilja höra hur Radiosporten reagerade på det målet, de brukar väl vara lite halvkända för att tappa besinningen? |
jo minst sagt, tv3's kommentatorer är så jävla slöa. allt han fick ur sig va ju "oj vilken balja" å sen helt tyst typ :p
kan tänka mig på ett ungefär hur mycket det skreks på radion :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Vizay
jo minst sagt, tv3's kommentatorer är så jävla slöa. allt han fick ur sig va ju "oj vilken balja" å sen helt tyst typ :p
kan tänka mig på ett ungefär hur mycket det skreks på radion :D |
Fast det var ju för att ingen fattade att det vart mål, jag trode det var nätet i burgaveln som rasslade, alla på läktaren var ju tysta också annars är ju Glen rätt bra på att höjja rösten tycker jag heehe...
Men som reveal säger. Han börjar bli riktigt italiensk, jag tycker zlatan var pissdålig igår hela matchen, ville ha honom utbytt, han jobbar och sliter ju inte, han tror bollen ska komma på hans fot i rättvänt läge då passar det honom att göra något. Var ju bara tur att det blev ett mål sista sekunden. Tycker dom borde gjort några byten vid 60-70minuten istället. |
|
|
|
|