|
Zlatan (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ikväll smäller det, Zlatan gör två! |
Lätt!
In med Zlatan! |
|
|
| Snakebyte |
| Jag såg Zlatte på stan för några veckor sen i sin snuskigt, äckligt fina silvergrå ferarri utan tak...ojojoj...jag vill ha en sån. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Jag såg Zlatte på stan för några veckor sen i sin snuskigt, äckligt fina silvergrå ferarri utan tak...ojojoj...jag vill ha en sån. |
Låter som en Ferarri 360 Spider
 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Låter som en Ferarri 360 Spider
|
ser iof inte helt fel ut :D |
|
|
| Snakebyte |
| Typ en sån kan det ha varit...inte illa |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Låter som en Ferarri 360 Spider
|
FAN. Varför blev man inte fotbollsproffs? :( |
|
|
| reveal |
ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala,
etc :D
så jävla snyggt mål :D |
|
|
| reveal |
Måste skriva ett inlägg till :p
Så _JÄVLA_ snyggt mål :D |
|
|
| jofawe |
 |
|
|
| Laszlo |
| Det där målet är redan en klassiker. Underbart! :) Zlatan r0xxorz |
|
|
| St_Andrew |
| :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Aendy |
| Vad säger kommentatorn om Malmö i detta klippet? (Scul kanske?) |
|
|
|
|