return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Zlatan (pg. 11)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by Aendy
Ikväll smäller det, Zlatan gör två!


Lätt!

In med Zlatan!
Snakebyte
Jag såg Zlatte på stan för några veckor sen i sin snuskigt, äckligt fina silvergrå ferarri utan tak...ojojoj...jag vill ha en sån.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Snakebyte
Jag såg Zlatte på stan för några veckor sen i sin snuskigt, äckligt fina silvergrå ferarri utan tak...ojojoj...jag vill ha en sån.

Låter som en Ferarri 360 Spider

St_Andrew
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Låter som en Ferarri 360 Spider



ser iof inte helt fel ut :D
Snakebyte
Typ en sån kan det ha varit...inte illa
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Låter som en Ferarri 360 Spider



FAN. Varför blev man inte fotbollsproffs? :(
reveal
ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala, ZLAAAAAAAAATAn, shalalalala,

etc :D

så jävla snyggt mål :D
reveal
Måste skriva ett inlägg till :p

Så _JÄVLA_ snyggt mål :D
jofawe
Laszlo
Det där målet är redan en klassiker. Underbart! :) Zlatan r0xxorz

St_Andrew
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Aendy
Vad säger kommentatorn om Malmö i detta klippet? (Scul kanske?)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement