|
Zlatan (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| [A|ienFactory] |
| Zlatan är en fitta. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Zlatan är en fitta. |
Oj, det var verkligen en djup analys. Du är la inte Djurgårdare? |
|
|
| x-dream |
| Kommer inte ihåg vilken dag det var men jag kolla på sporten iaf.....Å dom intervjua zlatan fan vilken människa allå.....Han är så jävla divig...... |
|
|
| Aendy |
| När jag idrottar brukar jag också ha en massa divalater för mig. Det anser jag att man får ha, så länge man lägger handling bakom sina ord. Och det anser jag Zlatan göra. Tänk om alla var så jäla tråkigt ödmjuka som Håkan Mild??? Fyfaen... hemska tanke. |
|
|
| Gaby |
| pojkar och deras lek... |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Aendy
Du är la inte Djurgårdare? |
Hur fan visste du det???
LOL.:D:D
Visst fan är jag DIFare. |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | | Tänk om alla var så jäla tråkigt ödmjuka som Håkan Mild??? |
Precis!! Om sverige skulle vara fullt av divor skulle inte zlatan vara lika skön, men eftersom nästan alla är blyga och ödmjuka så blir profiler som zlatan mycket mer intressanta.. ..dessutom är zlatan inte så divig som alla säger, kolla bojan djordic, han är tio gånger värre.. |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
kolla bojan djordic, han är tio gånger värre.. |
Han är oxå en fitta...:D
Kom ihåg, hatten är din! |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Han är oxå en fitta...:D
|
Abbe Barsom, Djurgår´ns Maradona, är i så fall också en fitta..:) |
|
|
| Aendy |
| Jag vet inte vad eran betydelse av detta ord är men enligt mitt ordförråd kan omöjligtvis någon av alla dessa nämnda herrar gå in under beskrivnigen fitta. Men det är klart jag kan vara felinformerad. Därför gick jag och sökte rötterna till detta ord och kom till inblicken att det kan vara så att ni menar att de personerna är en fuktig skreva men det gör mig inte klokare. Använd ett språk som speglar er intelligens, så slipper vi så här fattiga inlägg, tack! |
|
|
| King of Clubs |
Jag är inte här för att få min intelligens bekräftad, men om någon tagit illa vid sig så ber jag dock naturligtvis om ursäkt..
Fittigt beteende[fitti´t beténde] kan i det här sammanhanget definieras som 1.divigt uppträdande. Annars handlar det i regel, men inte nödvändigtvis, om att vara 2.egocentrisk.. Hur detta kommer sig vet jag inte. Jag menar, det går ju uppenbarligen inte att sammankoppla det kvinliga könsorganet med ovannända definition.
Tilläggas bör att inget i detta inlägg bör behandlas med en allt för grov portion allvar. |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Tilläggas bör att inget i detta inlägg bör behandlas med en allt för grov portion allvar. |
Sant. |
|
|
|
|