return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Zlatan (pg. 7)
View this Thread in Original format
Aendy
I like!
AC.
heh roligt att du tar upp det... Första jag tänkte när jag sg den vid lunch idag var "vem fan vill ha en sådan bild, på han dessutom!
Aendy
Ännu ett bevis på att mannen redan är stor. Leta under Z i senaste upplagan av Nationalencyklopedin och se vilken fotbollsspelare från Rosengård ni hittar. :)
King of Clubs
5 mål i Champions League är stort. Hoppas han börjar leverera i landslaget snart.
Trance Christer
jag gillar honom inte som person fast han är en låvande och duktig fotbollsspelare .Då tycker jag mer om kim källström som jag känner sen högstadiet vi hade gympa ihop han var något bättre än jag :)
Vizay
kim kan åka nånstans dit pepparn växer.....fast de e klart han e bra i landslaget....men jag gillar honom inte i dif...han e för farlig där :p
AC.
Ja det var då cho och chim ja det var då kongo kim!:D
King of Clubs
Källström är alldeles för bra för allsvenskan. Nu verkar det ändå inte helt omöjligt att han stannar ett år till. Peppar, peppar..
AC.
Om det var någon som var för bra för allsvenska och lyfte fram ett helt lag (okej kanske inte en objektiv åsikt men ändå) så var det jihde eller vad nu han hette och stavde sitt namn, jag pratar om brassen i mff
King of Clubs
quote:
Originally posted by AC.
Om det var någon som var för bra för allsvenska och lyfte fram ett helt lag (okej kanske inte en objektiv åsikt men ändå) så var det jihde eller vad nu han hette och stavde sitt namn, jag pratar om brassen i mff

Iljeh är riktigt grym, men Niklas Skoog verkar ju haft stor del i hans framgång. Malmö ser tunga ut inför nästa säsong. Jävla sätt att klippa Lolo och sen har dom gjort klart med Kristian Bergström också.

Trance Christer
det blir nog italien väldigt snart för kim verkar det som iallafall men han stannar nog ett år till i sverige iallafall
Vizay
AC e du måhända en sån där bajenpundare? :whip: :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement