|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
NÄ alltså jag tar inte upp det hela igen med tanke på hur lite kvar det är kvar tills bokningen... mindre än ett dygn... enda sättet som det hade funkat hade vart om ni hade klara hytter... jag tänker inte sätta mig å pussla ihopp 3 från skåne, 1 från göteborg 2 från Norrland... för lite tid, för mycke strul, för lite engagemang...
De blir till för var och en att ringa Silja imorgon fro.m. 08:00 |
|
|
| FredAcler |
| Ska bli kul att få se Cor för första gången. Tycker linan ser väldigt bra ut :D:D |
|
|
| Gate 42 |
Min idol kommer på besök i svea! Yes! :eyespop:
Vi talar om Scot alltså.. Mycket trevligt att han blev bokad. Hade inget emot den förra linan, men den blev ännu bättre nu tycker jag.
Kanon Monday Bar! :D |
|
|
| -=Kotten=- |
Fy fan...fjortistrance...dom lyssnade alltså på småbarnen på tranceclubber som ändå inte får följa med..
:mad: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
Fy fan...fjortistrance...dom lyssnade alltså på småbarnen på tranceclubber som ändå inte får följa med..
:mad: |
Vilka hade du helst sett på linan då? |
|
|
| -=Kotten=- |
| ja inte nån jävla lågkvalitativ hardtrance i alla fall... :rolleyes: |
|
|
| RebeL9 |
| hade tänkt åka när jag såg den ursprungliga linan (mest pga DJ Bakke & Gen6) men var tog de vägen i den slutgiltiga linan? :( |
|
|
| Daniey |
Jag ska med! :D
Cor = Zuper
Scot = Intressant
Picotto = Wiiiieeeeee ;)
Orkidea = niiiiiice |
|
|
| -=Kotten=- |
| Bra fråga...dom e ju ändå helt ok...verkar som dom tog bort alla dom vettiga psytrancedjsen.. :( |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
ja inte nån jävla lågkvalitativ hardtrance i alla fall... :rolleyes: |
Konstruktivt! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag tycker detta ser jävligt lovande ut i alla fall ! Riktigt bra lina !
TYVÄRR kan de ju inte passa alla men som man sagt förr och som tåls att säga igen är att det blir förbannat kul oavsett lina !!!
Okej man kan ju inte säga att Günther hade gjort samma effekt men jag tror ni smarta clubbskallar vet vad jag menar...
Sen som ni vet blir de 18 färska mer eller mindre okända DJs till Sailors Pub 
Vi som vart med förr och inte blitt för fulla å däckat vid den tiden vet att Sailors Pub klockan 06:00 - 08:30 (ca) är grymt bra !!!!!! Glöm inte de !
Tummen upp för MondayBar och deras slit för att behaga alla kräsna clubbers !
*Ställa klockan på larm 07:55 fredag den 8e okt. för att ringa till Silja & boka B-hytt* |
|
|
|
|