|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
du är skittråkig Peter :P
Men jag gillar inte psy för fem ruttna ören, det ger mig inget. Och det är lite surt att pröjsa 700kr för att sitta i hytten å lyssna på mp3liraren ... eller hur?
Sen tilltalar inte Picotto mig heler sådär, det bästa han spytt ur sig är Back to Cali och Komodo .. |
Förstår dom som måste resa långt eller har taskigt med pengar men kryssarna blir sjukt kul oavsett lina för mig iaf.
Alltid sånt bra drag och bra stämmning på alla clubbers, som jag nämt nångång tidigare, första Lucia kryssen så var de mest progg och house men jag hade sjukt kul ändå !!! |
|
|
| Daniey |
Picotto....niiiiiicccceeee ;)
Steve bring on your TeeVee :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Sen tilltalar inte Picotto mig heler sådär, det bästa han spytt ur sig är Back to Cali och Komodo .. |
SLAGSMÅL! :D Picotto är kung, nuff said :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
SLAGSMÅL! :D Picotto är kung, nuff said :) |
det står för dig Laszlo .. det står för dig :P |
|
|
| Versace |
linan e helt okej, trodde iofs att nån större trance-dj skulle komma med, men det blir väl nästa gång isf...
hoppas faktiskt mest på amatördansgolvet då dessa dj's kommer ge järnet... |
|
|
| Vizay |
jag såg aldrig röken av den tävlingen, känns ändå som man borde haft en liten chans (fast konkurensen lär ju va stenhård iofs)
yeye blir säkert kul för dom som drar, själv hitta jag inget som kändes direkt lockande i linan så jag passar å sparar pengarna till vårkryssen istället ;) |
|
|
| staz |
dom lär du ju bränna på julklappar eller nåt innan dess :P
tycker att psy är grymt att dansa till, trots att jag inte lyssnar på det privat direkt. |
|
|
| verminator |
møkkete dritlineup
skipper denne båtturen, drar heller på dance valley i des :D
hertz live PA +++ :) |
|
|
| MojjMojj |
Låter jäkligt skoj det där. Inte riktigt i min smak, men på dansgolvet så röjjer Mauro.
Dvs, jag ska med!
Dock vill jag veta hur vi ska göra med oss under 20? Vill ju vara med i gruppbokingen såklart..
Steve, ska man ge dig storebrorsan info ist lr blir det att sitta hemma och dega.
var ju så jäkla kul förra gången :D |
|
|
| Hauken |
Nääääääää....... för klen lina för att jag ska _våga_ riskera att inte komma på iaf jag åker ner :/
Usch, vf ska man hitta på nu för att hålla humöret uppe till Jan? :( |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Okej man kan alltså boka redan från den 4e oktober
VILKA SKA MED PÅ GRUPPBOKNING ????
Kolla runt nu för tusan !!!
Hytter bokade före den måndag 11 oktober skall betalas senast fredag 15 oktober !!!!!!!!!!!
När vi väl har bokade platser så gäller det att betalningen kommer in i tid annars faller dom platserna bort då jag inte tänker lägga ut pengar.
MAILA MIG SNARAST MÖJLIGT på [email protected] med ämnesraden Luciakryss 2004 bokning så skickar jag tillbaks uppgifter ang. insättning av pengar osv.
Ska vi sattsa på B-hytt ? 695:-
Det hade jag förra året, man bor mellan däck 5-6, jag brukar se till så jag hamnar på 6 då det är däcket under dansgolven.
Jag ska ringa tjejen på Silja imorgon som jag snackade med sist och höra efter lite grejjer...
Steve + 3 |
men luder... hehe.... måste ta o se om jag kan ta o fixa ihop pengar till dess.. har inte direkt mycket pengar kvar på lönen.... men ska försöka lösa das problem :)
för även om inte linan e nått super så verkar det ju som att det lär bli hel ballt ändå :) |
|
|
| Connector |
Vi backar... Ny lineup till
luciakryssningen nästa vecka.
Efter att vårt förra nyhetsbrev med programmet inför Monday Bars luciakryssning 9-10 december, har reaktionerna varit väldigt starka. Vi har fått många arga email om valet av musik och djs och vågorna har gått höga på diverse internetforum där klubbmusik och Monday Bars arrangemang diskuteras.
Vi är självklart lyhörda för kritik och därför tar vi nu konsekvensen av det och kommer att göra vissa förändringar. Detta innebär att bokningarna av hytter via Silja Line inte kommer att släppas på måndag som utlovat, utan att vi väntar några dagar tills vi kommit upp med en ny lineup som vi hoppas ska passa merparten av våra medlemmar bättre. Allt bör vara klart redan i början på nästa vecka. Den som väntar på nåt gott..
Om du har synpunkter, skriv gärna en rad till oss, eller gå in på vårt diskussionsforum.
www.mondaybar.com/forum
[email protected]
Mvh,
Staffan & Johnny Boy
Monday Bar
Hmmm..... Få se vilka dj's som försvinner eller tillkommer |
|
|
|
|