|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag :) |
+1 (+3 polare) |
|
|
| Funfrock |
| Jag, EsseT, andre (TC) + 6 polare |
|
|
| SteveTranz4ever |
Va tusan betyder rollcall ? Alltså jag vet det skrivs så i USTA när dom ska se vilka som kommer men vart kommer ordet ifrån ? Vad säger vår Svensklärare Aendy ? ;)
Aendy + syrra
Scul, Steve + 2
Laszlo + 3
Funfrock, Esset + 7
Daniey
Versace
FredAcler
Gate 42
Glorie
Dää Bää Äll du ska ju också med !!!
| quote: | Originally posted by dbl
mjoooo.. funkade ju heeel fint till tc2y ju..
e riktigt jävla sugen på att hänga med alltså....
får fan ta o försöka kolla över penga flowet nu.. hehe
jag ska med alltså... e ju bara resan till das boot som behöver fixas egentligen.. borde ju va rätt lugnt annars :) |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Du vet vad jag skrev... du får inte posta en gång till i denna tråd om du inte ska åka med... detta betyder alltså att du ska med ! Bra ;)
Lätt att du spar in pengarna, hoppa ett par helger på krogen med polarna så har du hela resan insparat ;) |
|
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Va tusan betyder rollcall ? Alltså jag vet det skrivs så i USTA när dom ska se vilka som kommer men vart kommer ordet ifrån ? Vad säger vår Svensklärare Aendy ? ;) |
Det är samma som när du gick i skolan och lärarna kollade närvaron, ett upprop helt enkelt! |
|
|
| Daniey |
Steeeeeve har koll på en :)
Jag har +3 i min hytt (bla EJM på TC)
Vet att det är en jäkla massa som ska åka ,
å de som inte ska med kommer ångra sig så in
i h-vete att jorden blir platt!!! Eller nåt :D
Föresten ska väl doter med va?? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dää Bää Äll du ska ju också med !!! |
ehm... just det ja :rolleyes:
hade det inte varit för att det verkar som jag ska till sthlm på nyår så hade jag hängt med.. kollade runt efter biljetter och så.. och dem släppte ju även några extra för nåndagsen.. men eftersom jag inte får några pengar denna månaden (arbetslös) så har jag inte råd med både kryssen och nyår.. så fick bli nyår tyvärr... tråkigt men sant :/ |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Va tusan betyder rollcall ? Alltså jag vet det skrivs så i USTA när dom ska se vilka som kommer men vart kommer ordet ifrån ? Vad säger vår Svensklärare Aendy ? ;)
Aendy + syrra
Scul, Steve + 2
Laszlo + 3
Funfrock, Esset + 7
Daniey
Versace
FredAcler
Gate 42
Glorie
Dää Bää Äll du ska ju också med !!! |
Mi2!11 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ministry Floor
(Dancing Palace, däck 7 & 8)
22.00-00.00 JE Haugfos :gsmile:
00.00-03.00 Mauro Picotto :gsmile:
03.00-06.00 Wally Lopez
13.30-15.30 Henrik Tornberg
15.30-17.30 Johnny Boy :gsmile:
Monday Bar/ACDC Floor
(Panorama Bar, däck 9)
22.00-00.00 Jace :gsmile:
00.00-02.00 Orkidea :gsmile:
02.00-04.00 Cor Fijneman :gsmile:
04.00-06.00 Scot Project :gsmile:
13.00-17.00
DJ Atmos & DJ Anti (B2B set)
Future Lounge Floor
(Sailor’s Pub, däck 7)
21.00-22.00 Martin Sisth
22.00-23.00 Jeff Cooper
23.00-00.00 DJ Misak
00.00-01.00 Patrik Simolin
01.00-02.00 Nick Sinner
02.00-03.00 Magnus Wijkström
03.00-04.00 Sharper
04.00-05.00 Carl Falk
05.00-06.00 Nihad Tule
06.00-07.00 DJ Desp
07.00-08.00 Svampe
08.00-09.00 Stonefield :gsmile:
09.00-10.00 Mickey
10.00-11.00 J2
11.00-12.00 Nosfea
|
|
|
| FredAcler |
| Ok, det ser ut som om man får bosätta sig på Panoramagolvet :D:D o sen några korta avstickare för att kika på Picotto :) |
|
|
| Laszlo |
w00t. I morgon vid denna tiden sitter jag och polarna i bilen på väg upp....ska bli feeeeeeeeeeeeett :)
och på lördag ska vi till hovet och kolla på DIF - Malmö :D
jävla osis att de inte lirar i globen - har aldrig varit där....hoppas iaf att turco är frisk så man får se en riktig stjärna någon jävla gång i sitt liv...:) |
|
|
| ScuL |
sitter i Steves lgh nu
träffar de som kommer imorrn på båten alltså =] |
|
|
|
|