return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 15)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Saxat ur Monday Bars senaste nyhetsmail !
__________________________________________
Dessa 16 spelar i Future Lounge

Här kommer listan på de 16 djs som vi valt ut att spela i Future Lounge på kryssningen. Urvalet har baserats att musiken ska komplettera det som spelas på de andra golven. I nästa utskick, när vi fått in svar bild och kort biografi från alla "de sexton" så får du redan på lite mer i detalj vilka de är (du som ej skickat in bild och kort biografi.. gör det snarast!).

Gustavo - House
Martin Sisth - House
Jeff Cooper - House, tribal
Misak Mado - Tribal house
Patrik Simolin - House, prog
Nick Sinner - Prog
Magnus Wijkström - Prog
Axel Hübinette - Techhouse, techno
Carl Falk - Techhouse, techno
Nihad Tule - Techno
Carlos Maraboli - Techno
J2 - Hardtrance
Stonefield - Trance :) Liquidsunset.org dude
Michael Banksell - Hardhouse, hardtrance
Svampe - Trance, psy
Vajk Gubas - Chill
__________________________________________

Hade hoppats på en DJ till som jag tycker är bland dom säkraste i Sverige men jag fick bli besviken...

Men så är jag jävligt glad för Stonefield som får lira :D
InoX
så hytterna e slut nu? fasen då, men det låter ju som att folk har platser över i deras hytter
EsseT
HEJSAN ALLA :)
Efter mycket fram o tillbaka så står man här UTAN HYTT!!!!!:conf: :conf: :conf:

Ojoj det här blir svettigt OM NÅGON har en plats över så säg till pengar finns Maila mig eller ropa till mig omedlebart Pengarna kommer in samma dag lovar jag :) Tycker INTE om folk som inte kan bestämma sig...:whip:

Man får bara inte missa picotto o orkidea...aaaaaaaaaahhhhhh =):haha:
EsseT
quote:
Originally posted by EsseT
HEJSAN ALLA :)
Efter mycket fram o tillbaka så står man här UTAN HYTT!!!!!:conf: :conf: :conf:

Ojoj det här blir svettigt OM NÅGON har en plats över så säg till pengar finns Maila mig eller ropa till mig omedlebart Pengarna kommer in samma dag lovar jag :) Tycker INTE om folk som inte kan bestämma sig...:whip:

Man får bara inte missa picotto o orkidea...aaaaaaaaaahhhhhh =):haha:


UPPDATERING M-T kommer även i år att vara med på LUCIA CRUISE :) Detta fastslogs inatt efter lite problem så löste sig allt :)
Nu ska vi rocka båten... O det kommer mer överraskningar... TBA :)
:eyes:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by EsseT
UPPDATERING M-T kommer även i år att vara med på LUCIA CRUISE :) Detta fastslogs inatt efter lite problem så löste sig allt :)
Nu ska vi rocka båten... O det kommer mer överraskningar... TBA :)
:eyes:

Vad är M-T ?
Funfrock
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är M-T ?


om du tittar på EsseTs signatur kanske du kan gissa :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Funfrock
om du tittar på EsseTs signatur kanske du kan gissa :D

Tänkte inte så långt när han pratade om sig själv i 3e person och som flera personer... kanske hans alter ego som ska med också :D
EsseT
Steve du har mycket kvar att lära ser jag :)
Vad m-t är ? en liten sak jag går under när det gäller företag, event egna tester av saker etc. Ett egen namn som allt annat skillnaden är att M-T inte är varumärke utan ett naman som står för kvalite mm Inom alla områden vi är intresserade av kan vara allt från Dance event till paraboler digitalboxar kameror etc
M-T ambition o vision är att vara så bra som möjligt på de områden vi inriktar oss på Det började redan 1991 o har sedan vuxit stadigt... :) en litet förord bara här :) Hemsida har funnits fast bara som test o så det ryktas om en ny hemsida i början av nästa år :) om vi orkar =) :eyes: :cool:
Laszlo
Två veckor kvar..... :crazy: :crazy: :crazy:
dbl
quote:
Originally posted by Laszlo
Två veckor kvar..... :crazy: :crazy: :crazy:


och nu har jag pengar (mina sista lön, men ändå).. fast e la kanske lite sent nu dock :(

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
och nu har jag pengar (mina sista lön, men ändå).. fast e la kanske lite sent nu dock :(

Det är aldrig försent mannen ! Fixa plats nu för TUSAN !!!!! Tom. Scul fixade en och han tar sig ända från Holland... Nu finns inga undanflykter längre.... !!!
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är aldrig försent mannen ! Fixa plats nu för TUSAN !!!!! Tom. Scul fixade en och han tar sig ända från Holland... Nu finns inga undanflykter längre.... !!!


jag kan la få din :gsmile:
hehehehe :p

eller så får jag la fixa så att Scul inte kommer in i sverige så tar jag hans biljett istället :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Privacy Statement