|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Saxat ur Monday Bars senaste nyhetsmail !
__________________________________________
Dessa 16 spelar i Future Lounge
Här kommer listan på de 16 djs som vi valt ut att spela i Future Lounge på kryssningen. Urvalet har baserats att musiken ska komplettera det som spelas på de andra golven. I nästa utskick, när vi fått in svar bild och kort biografi från alla "de sexton" så får du redan på lite mer i detalj vilka de är (du som ej skickat in bild och kort biografi.. gör det snarast!).
Gustavo - House
Martin Sisth - House
Jeff Cooper - House, tribal
Misak Mado - Tribal house
Patrik Simolin - House, prog
Nick Sinner - Prog
Magnus Wijkström - Prog
Axel Hübinette - Techhouse, techno
Carl Falk - Techhouse, techno
Nihad Tule - Techno
Carlos Maraboli - Techno
J2 - Hardtrance
Stonefield - Trance :) Liquidsunset.org dude
Michael Banksell - Hardhouse, hardtrance
Svampe - Trance, psy
Vajk Gubas - Chill
__________________________________________
Hade hoppats på en DJ till som jag tycker är bland dom säkraste i Sverige men jag fick bli besviken...
Men så är jag jävligt glad för Stonefield som får lira :D |
|
|
| InoX |
| så hytterna e slut nu? fasen då, men det låter ju som att folk har platser över i deras hytter |
|
|
| EsseT |
HEJSAN ALLA :)
Efter mycket fram o tillbaka så står man här UTAN HYTT!!!!!:conf: :conf: :conf:
Ojoj det här blir svettigt OM NÅGON har en plats över så säg till pengar finns Maila mig eller ropa till mig omedlebart Pengarna kommer in samma dag lovar jag :) Tycker INTE om folk som inte kan bestämma sig...:whip:
Man får bara inte missa picotto o orkidea...aaaaaaaaaahhhhhh =):haha: |
|
|
| EsseT |
| quote: | Originally posted by EsseT
HEJSAN ALLA :)
Efter mycket fram o tillbaka så står man här UTAN HYTT!!!!!:conf: :conf: :conf:
Ojoj det här blir svettigt OM NÅGON har en plats över så säg till pengar finns Maila mig eller ropa till mig omedlebart Pengarna kommer in samma dag lovar jag :) Tycker INTE om folk som inte kan bestämma sig...:whip:
Man får bara inte missa picotto o orkidea...aaaaaaaaaahhhhhh =):haha: |
UPPDATERING M-T kommer även i år att vara med på LUCIA CRUISE :) Detta fastslogs inatt efter lite problem så löste sig allt :)
Nu ska vi rocka båten... O det kommer mer överraskningar... TBA :)
:eyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by EsseT
UPPDATERING M-T kommer även i år att vara med på LUCIA CRUISE :) Detta fastslogs inatt efter lite problem så löste sig allt :)
Nu ska vi rocka båten... O det kommer mer överraskningar... TBA :)
:eyes: |
Vad är M-T ? |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är M-T ? |
om du tittar på EsseTs signatur kanske du kan gissa :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Funfrock
om du tittar på EsseTs signatur kanske du kan gissa :D |
Tänkte inte så långt när han pratade om sig själv i 3e person och som flera personer... kanske hans alter ego som ska med också :D |
|
|
| EsseT |
Steve du har mycket kvar att lära ser jag :)
Vad m-t är ? en liten sak jag går under när det gäller företag, event egna tester av saker etc. Ett egen namn som allt annat skillnaden är att M-T inte är varumärke utan ett naman som står för kvalite mm Inom alla områden vi är intresserade av kan vara allt från Dance event till paraboler digitalboxar kameror etc
M-T ambition o vision är att vara så bra som möjligt på de områden vi inriktar oss på Det började redan 1991 o har sedan vuxit stadigt... :) en litet förord bara här :) Hemsida har funnits fast bara som test o så det ryktas om en ny hemsida i början av nästa år :) om vi orkar =) :eyes: :cool: |
|
|
| Laszlo |
| Två veckor kvar..... :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Två veckor kvar..... :crazy: :crazy: :crazy: |
och nu har jag pengar (mina sista lön, men ändå).. fast e la kanske lite sent nu dock :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
och nu har jag pengar (mina sista lön, men ändå).. fast e la kanske lite sent nu dock :( |
Det är aldrig försent mannen ! Fixa plats nu för TUSAN !!!!! Tom. Scul fixade en och han tar sig ända från Holland... Nu finns inga undanflykter längre.... !!! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är aldrig försent mannen ! Fixa plats nu för TUSAN !!!!! Tom. Scul fixade en och han tar sig ända från Holland... Nu finns inga undanflykter längre.... !!! |
jag kan la få din :gsmile:
hehehehe :p
eller så får jag la fixa så att Scul inte kommer in i sverige så tar jag hans biljett istället :tongue2 |
|
|
|
|