|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
Får hoppas att de blir trance istället i sånna fall...misär om det bara skulle bli techno o house på stora golven... |
Håller helt med.
(Även om jag säkert följer med ändå.) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Håller helt med.
(Även om jag säkert följer med ändå.) |
Pojkar pojkar....techno kan man aldrig få nog av...
nej då, så länge det inte är allt för mycket psy och goa så är jag glad - sen om det är trance, techno eller house spelar mindre roll...var faktiskt länge sedan jag öste loss till ett bra tranceset, så det är inget jag hade tackat nej till denna gång. |
|
|
| jofawe |
.. när jag läste nyhetsbrevet trodde jag att jag skulle skita ner mig!
Men visst är det massivt av Mbar att ändra sig . strongt! |
|
|
| Elscorpio |
well well... Allätare som man är så längtar jag så förbannat mycket till kryssen oavsett vad det blir för lina...
Vad gäller kritiken så röjjde jag till Infected Mushroom på arvika och det var fett!!! jag tror inte man har lyckats tränga in så mkt folk på det "lilla" dansgolvet sen dess och haft ett sådant masdodont tryck!
men men smaken är som baken, dvs krystad! ;) |
|
|
| Try |
| jo denna ska jag minsann ta och följa med på! |
|
|
| EsseT |
gääsp har nu under ett par dagar kollat runt varför folk inte gilla psytrance på kryssning JAG gillar det o vet om massa som gillar det tyvär är väl inte det folket som sitter på forum o skriker så fort det inte är klubbmusik :D haha För mig hade det varit en dröm kryssning om Mauro picotto infected mushroom hade kommit wheeeeeeeee =):happy2: :happy2: tyvärr verkar det inte bli så nu...*SNYFT*
nåja hoppas det blir nåt bra endå...
Jag ska endå med ut på sjön igen :D:D:D vilka ska med???
STEVE hur blir det med massboknningen :D *väntar* |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
vad jag kan se så är bara wally lopez lockande... |
Word dude. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
vad jag kan se så är bara wally lopez lockande... |
Då är de bara att hänga med då ;) Eller... du kanske inte hade fyllt 20 än...
| quote: | Originally posted by EsseT
gääsp har nu under ett par dagar kollat runt varför folk inte gilla psytrance på kryssning JAG gillar det o vet om massa som gillar det tyvär är väl inte det folket som sitter på forum o skriker så fort det inte är klubbmusik :D haha För mig hade det varit en dröm kryssning om Mauro picotto infected mushroom hade kommit wheeeeeeeee =):happy2: :happy2: tyvärr verkar det inte bli så nu...*SNYFT*
nåja hoppas det blir nåt bra endå...
Jag ska endå med ut på sjön igen :D:D:D vilka ska med???
STEVE hur blir det med massboknningen :D *väntar* |
Här på SWETA har det vart rätt tyst om att gnälla på linan, på TC däremot har det vart en och annan som gnällt som satan... Vi som åkt med förr och tom. flera gånger vet att det blir kul som satan i vilket fall som helst... För de finns ju dom som varken har åldern inne för att åka eller åkt tidigare över huvudtaget som gnäller mest, lustigt fenomen :D
ESSET vad gäller massbokningen så gör jag ingen då intresset var väldigt lågt, som vanligt så orkar ingen engagera sig när det gäller SWETA-meet-ups... har gått bra nån enstaka gång bara. |
|
|
| EsseT |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Här på SWETA har det vart rätt tyst om att gnälla på linan, på TC däremot har det vart en och annan som gnällt som satan... Vi som åkt med förr och tom. flera gånger vet att det blir kul som satan i vilket fall som helst... För de finns ju dom som varken har åldern inne för att åka eller åkt tidigare över huvudtaget som gnäller mest, lustigt fenomen :D
ESSET vad gäller massbokningen så gör jag ingen då intresset var väldigt lågt, som vanligt så orkar ingen engagera sig när det gäller SWETA-meet-ups... har gått bra nån enstaka gång bara. |
Steve jag håller med dig det är det jag oxå har sett de som klagar mest är de som inte åker alls eller har rätt ålder inne haha :D
Jag har ingeting imot ett psygolv men men man får vänta o se vad som händer :D nu vill jag ut på sjön o kryssningen igen :D för i grund o botten är det den sköna stämningen jag är ute efter :D:D
synd med att massbokningen inte blev av nåja får väl sitta o lurpassa i telefonen när de släpper biljetterna :D |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
ESSET vad gäller massbokningen så gör jag ingen då intresset var väldigt lågt, som vanligt så orkar ingen engagera sig när det gäller SWETA-meet-ups... har gått bra nån enstaka gång bara. |
fan vad tråkigt att höra.
men räknade du med mig eller? vad är det folk inte orkar göra? skicka 1 mail? det är ju för fan lättare att boka via dig. det är ju du som ringer in sen då.
trist trist.. men de ska ju byta lina så då har vi lite mer tid på oss eller hur? |
|
|
| Xplorer76 |
| En polare till mig vart precis uppringd av Johnny Boy.. och han får lira på båten coooooolt.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
En polare till mig vart precis uppringd av Johnny Boy.. och han får lira på båten coooooolt.... |
Coolt... hoppas han även ringer min polare Åke Cederroth aka. Mistake som jag promotar på Liquidsunset.org
Han har skickat samtliga demos... twice. |
|
|
|
|