|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| jag har inte bokat .. hoppas nån annan gjort det åt mig :) |
|
|
| reveal |
| Betalningsdatumet är tydligen framflyttat till den 25 oktober... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Betalningsdatumet är tydligen framflyttat till den 25 oktober... |
Vart har du hört de ? Till mig sa dom 19e oktober... innan var det 15e...
5000  |
|
|
| Funfrock |
| b-hytt bokad, nu gäller det bara att få ledigt från jobbet :) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by RebeL9
alla vill inte springa runt i skogsdungar. Dessutom spelar Gen6 inte bara psy utan hon är även en duktig progtranceproducent/dj. |
menade mer att det finns fler tillfällen å se henne än på kryssen...vet att hon lirar åt prog hållet me..dock har hon alltid lirat psy när hon varit på besök här i stan.:mad: |
|
|
| Scintilla |
Jag tycker det är jättekul att det kommer vara så många stilar representerade på kryssen. Jag gillar många olika stilar inom edm och tyckte att den förra linan var helt okej, även om den nya känns ännu bättre eftersom hardtrancen nog är det som liggar mig närmast om hjärtat... :) Och en c-hytt har man bokad också... så vi ses på havet allesammans :)
Edit..
dessutom är kryssningarna antagligen de roligaste festerna vi har och nästan obligatoriska :tongue2
<-- me @ summer cruise |
|
|
| Laszlo |
| Äh jag ger fan upp...försov mig igår och nu har jag suttit i telefonkö i trekvart snart....ringer in på måndag, finns inga biljetter kvar får jag hålla tummarna för att många skiter i att hämta ut sina :) |
|
|
| DjDanniKay |
ingen som har en plats över i en hytt??? Tror inte jag kommer att få med mig nån ifrån gammla gänget!!!:(
PMá gärna!!
/Daniel |
|
|
| SteveTranz4ever |
Monday Bar Newsflash 9 oktober
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
1400 personer bokade första dagen till Monday Bar Lucia Cruise!
Kl 10.08 ringde en exalterad säljledare från Silja Lines bokningscentral i Kiruna och berättade att mer än hälften av alla hytter var bokade till kryssningen 9-10 december sedan växeln öppnat, dvs på 2 timmar!
När man stängde för dagen hade 1400 av de 1800 hyttplatserna redan gått åt. Vad vi vill säga med det här är att om du glömt att ringa och boka så är det hög tid att göra det under helgen. Silja Line har öppet till 20.00 både lördag och söndag.
Silja Lines bokning: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR
Saweeet ! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Monday Bar Newsflash 9 oktober
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
1400 personer bokade första dagen till Monday Bar Lucia Cruise!
Kl 10.08 ringde en exalterad säljledare från Silja Lines bokningscentral i Kiruna och berättade att mer än hälften av alla hytter var bokade till kryssningen 9-10 december sedan växeln öppnat, dvs på 2 timmar!
När man stängde för dagen hade 1400 av de 1800 hyttplatserna redan gått åt. Vad vi vill säga med det här är att om du glömt att ringa och boka så är det hög tid att göra det under helgen. Silja Line har öppet till 20.00 både lördag och söndag.
Silja Lines bokning: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR
Saweeet ! |
hmmm...jag mer eller mindre genomskådar deras bluff. Jag kan inte minnas att de någon gång tidigare gått ut med hur många biljetter de sålt och hur snabbt - trots att de så vitt jag vet gått åt ännu snabbare än nu. Detta kan vara ett billigt knep till att få folk till att panikbeställa....jag kan ha fel, men jag hoppas att jag har rätt så att det finns biljetter kvar till mig i morgon också. :) Verkar vara döfött att komma fram hos Silja Line på helgerna :| |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hmmm...jag mer eller mindre genomskådar deras bluff. Jag kan inte minnas att de någon gång tidigare gått ut med hur många biljetter de sålt och hur snabbt - trots att de så vitt jag vet gått åt ännu snabbare än nu. Detta kan vara ett billigt knep till att få folk till att panikbeställa....jag kan ha fel, men jag hoppas att jag har rätt så att det finns biljetter kvar till mig i morgon också. :) Verkar vara döfött att komma fram hos Silja Line på helgerna :| |
Allt är möjligt, men liknande mail som detta har mondaybar skickat ut nästan varje kryssning, inte exakt antal men de har angett hur stor del som bokats typ.. Så jag tror nog det är rätt lugnt :-) |
|
|
| DjDanniKay |
| brukar jue inte vara några problem att få hytt, dagen innan brukar funka bra!!!:D ;) |
|
|
|
|