|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Har postat lite fram å tillbaks med MBar på TC och så här lät de bla.
På måndag släpper vi linan om den sista stora bokningen accepterar vårt bud, men jag kan säga så mycket att vi har lyssnat mycket på folks önskemål, men att valet farmför allt av djs på det ena golvet blir något helt nytt och kanske oväntat för att komma från oss.. men till glädjefnatt för rätt många på den här siten.. men knappast alla..
Och nej, det blir varken Tiesto, PvD eller Corsten, dom är båda på turnéer i andra världsdelar i december, men lugn.. det finns fler superstars... |
|
|
| Vizay |
| fan då blir det väl psy låter det som :( |
|
|
| reveal |
| Det stod inget om biljettsläpp? Eller de brukar vänta tills linan är släppt? Kommer inte ihåg... :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kom att tänka på det också att iochmed att linan förmodligen släpps på måndag så ta nu och ta tag i era vänner och fråga vilka som ska med och inte ska med... se till sen att ha eran lista med namn & personnummer klara tills biljetterna släpps så jag kan göra en gruppbokning för oss som vill vara med på den.
Detta är viktigt då det förmodligen inte går att lägga till fler folk till en sån här bokning i efterhand.
Se sen för AVBs skull att driva in pengar fort från dom som sagt ska med så pengarna kan betalas in, annars sitter jag där med X antal platser á 695:- som måste betalas, skulle så vara fallet så avbokar jag
reveal, han nämde inget om datum för biljettsläpp men dom brukar säga till ett par veckor innan.
Bara lite förberedelser :gsmile: |
|
|
| verminator |
| vi vli ha techno! |
|
|
| DjDanniKay |
Någon som har plats? Jofawe? kanske...
Är inte säker på att jag får med mig någon denna gång..!:=/ |
|
|
| Hauken |
Vizay hur är det med att ta sig ombord iaf man inte är 20? Möjligt?
Kollar dom pass eller legg? Vi är 5st inklusive mig som är sugna på att dra ner från östersund, så har det varit varje kryss nu, mina polare är 19-21 medans jag bara är 18 :(. Har använt deras legg till att komma in på krogen när jag var yngre..
Skulle det funka även på kryssen tror ni?
Datumet är ju sisådär lagom uppvärmning inför trance energy.. :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Vizay
fan då blir det väl psy låter det som :( |
usch |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Hauken
Vizay hur är det med att ta sig ombord iaf man inte är 20? Möjligt?
Kollar dom pass eller legg? Vi är 5st inklusive mig som är sugna på att dra ner från östersund, så har det varit varje kryss nu, mina polare är 19-21 medans jag bara är 18 :(. Har använt deras legg till att komma in på krogen när jag var yngre..
Skulle det funka även på kryssen tror ni?
Datumet är ju sisådär lagom uppvärmning inför trance energy.. :) |
well jag kom ju ombord på arminkryssen trots att jag bara var 18 och många andra under 20 har kommit ombord också.
Dock måste man va helt med på att man kan åka fast i kontrollen och då är det kört. Jag hade tur för dom stannade en kille som gick precis bakom mig :p
jag säger chansa MEN gör det bara om du är beredd på att du kanske får stanna i hamn och slänga bort pengarna totalt. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
Någon som har plats? Jofawe? kanske...
Är inte säker på att jag får med mig någon denna gång..!:=/ |
hehe.. jag vet inte om jag får med mig några heller ... |
|
|
| jofawe |
suck .. hoppas de drar nån annan större, typ Cox eller nån som kan väga upp det tunga nederlaget med Infected .. (ta det inte för hårt ni som gillar psy, men enligt min uppfattning så verkar det inte vara så många 20+ som gillar det, utan mer 20- ... iallafall på de fåtalet fester jag varit på ... ) typ :P |
|
|
|
|