|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Ciao!
Detta blir troligtvis min Mbar premiärkryss :)
Om dom nu skulle köra lite psy så skulle inte jag bli ledsen iaf, alltid schysst att "partajja" till! Väntar med spänning på linan...
Den skulle väl släppas idag? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ciao!
Detta blir troligtvis min Mbar premiärkryss :)
Om dom nu skulle köra lite psy så skulle inte jag bli ledsen iaf, alltid schysst att "partajja" till! Väntar med spänning på linan...
Den skulle väl släppas idag? |
Ja som de lät på MBar så ska linan släppas idag om det sista stora namnet tackar ja till deras "erbjudande"...
Som Viz & Jof nämde (den dynamiska duon) så är väl psy publiken ofta yngre, mycket pga. dom arrangeras som skogsfester eller fester utan alkohol osv. och därför inte kräver någon åldersgräns.
Men som sagt.... tror Icke att MBar skjuter sig själva i foten... det är dom för smarta för ! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men som sagt.... tror Icke att MBar skjuter sig själva i foten... det är dom för smarta för ! |
dom tar in psy på båten...nuff said! :p
näe men för å va helt allavarlig så lär det väl bli full båt igen, tror det är mer än musiken som avgör.
Det jag är skeptisk till är vilken sorts folk som kommer på. vissa psytomtar är för jävla mycket :p
såvida inte nått annat riktigt stort namn dyker upp så kommer nog inte jag försöka ta mig ombord iaf, hade hoppats på typ cox eller BT men de e väl mer önskedrömmande än realistiskt :p |
|
|
| Amnezia |
sheiit...vilken besvikelse om Infected blir det "stora" dragplåstret.:( som folk tidigare sagt har ju psy aldrig varit direkt någon bristvara här i landet och om dom gör det till "huvudgrejen" på kryssen som har varit en av få rena, riktiga klubbfester vi har i landet vore det riktigt trist...=)
nu e ju inte hoppet ute än för linan e ju inte släppt men mjae...tveksam:confused:
nån som vet nått om smc btw??? |
|
|
| reveal |
| Har lagt märke till att användaren "MondayBar" har spanat in TA ett par dagar nu, han/hon kanske skulle kunna komma med info/kommenterar? :) |
|
|
| MondayBar |
Lugn, det kommer fler dragplåster till kryssen. Bara för att någon lyckats snoka rätt på ETT namn till ETT av golven betyder det inte att det är det enda stora vi bokat. Infected är den största bokningen in psytrance, javisst, men vi har fler golv.
Så fort alla namn är klara så går vi ut med hela linan, förhoppningsvis redan imorgon tisdag.
Det allra största namnet är dock bokat och klart och det är inte psytrance, det kan vi garantera! |
|
|
| Gate 42 |
^ Se, det visste jag väl. Sen att jag hade åkt på kryssningen även om IM var den enda gruppen/dj som var där, men det är ju en annan sak ;)
Ska bli megaintressant att se linan, kan knappt bärja mig :crazy: |
|
|
| reveal |
| Hoppas på trance modell riktigt hård :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by MondayBar
Lugn, det kommer fler dragplåster till kryssen. Bara för att någon lyckats snoka rätt på ETT namn till ETT av golven betyder det inte att det är det enda stora vi bokat. Infected är den största bokningen in psytrance, javisst, men vi har fler golv.
Så fort alla namn är klara så går vi ut med hela linan, förhoppningsvis redan imorgon tisdag.
Det allra största namnet är dock bokat och klart och det är inte psytrance, det kan vi garantera! |
Haha... vad var de jag sa :D MBar kan man lita på !
Fotnot: Smörar inte, säger bara som de e :gsmile: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | | Originally posted by MondayBar Det allra största namnet är dock bokat och klart och det är inte psytrance, det kan vi garantera! |
Snälla snääälla säg att det är Carl Cox......håller alla jävla tummar och tår som finns :nervous: :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Snälla snääälla säg att det är Carl Cox......håller alla jävla tummar och tår som finns :nervous: :D |
mina med :) |
|
|
| verminator |
cox... æsj hehe.. blir for kommers :D
skal man booke, book noe bra hvertfall..
noe typ umek / villalobos / hardcell&grindvik live etc..
:eyes: :eyes: |
|
|
|
|