return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 12)
View this Thread in Original format
Glorie
-Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Fy fan...fjortistrance...dom lyssnade alltså på småbarnen på tranceclubber som ändå inte får följa med..
:mad:


vem kallar du fjortistrance? scot antar ja? för cor e inte fjortistrance! Har du hört scot överhuvudtaget? gillar man inte hardtrance går man till ett annat golv helt enkelt? eller går och lägger sig i sin hytt är ännu bättre förslag.
RebeL9
vi kan pusta ut att de inte har med någon hardstyle dj iallafall. för den här gången :nervous:
-=Kotten=-
quote:
Originally posted by Glorie

vem kallar du fjortistrance? scot antar ja?


självklart.. ;)
sipowitz
Lätt mycket bättre lina nu! Orkidea, Scot, Finjeman... mummss. Orkidea körde enligt mig bästa setet på fokused@stockholm
Amnezia
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Bra fråga...dom e ju ändå helt ok...verkar som dom tog bort alla dom vettiga psytrancedjsen.. :(


1.
psytrance kan du höra vilken helg som helst typ i varenda skogsdunge runt om i landet:rolleyes: ser ingen anledning till varför att boka såna till en av de få rena klubbevents vi har här...=)

2.
rebel: Gen6 kan du ju till å me komma hit till örebro å höra;) varit här typ 3 ggr tror ja...:)

3.
blir smc istället för kryssen denna gång..ser mer lovande ut och billigare alt:):cool:
RebeL9
quote:
Originally posted by Amnezia
1.
psytrance kan du höra vilken helg som helst typ i varenda skogsdunge runt om i landet:rolleyes: ser ingen anledning till varför att boka såna till en av de få rena klubbevents vi har här...=)



alla vill inte springa runt i skogsdungar. Dessutom spelar Gen6 inte bara psy utan hon är även en duktig progtranceproducent/dj.
SteveTranz4ever
Då har jag bokat då :gsmile:

1st B-hytt
reveal
B-hytt bokad :)
Vizay
quote:
Originally posted by RebeL9
alla vill inte springa runt i skogsdungar. Dessutom spelar Gen6 inte bara psy utan hon är även en duktig progtranceproducent/dj.


men det är egentligen helt irrelevant i det här sammanhanget eftersom hon skulle spelat psy på kryssningen :p
RebeL9
quote:
Originally posted by Vizay
men det är egentligen helt irrelevant i det här sammanhanget eftersom hon skulle spelat psy på kryssningen :p


ja men var det inte bredd man ville ha på tillställningen?

EsseT
Ut på SJÖN o lalla omkring igen haha :) jaha vem ska man bo med den här gången har alla redan bestämt sig...???:eyes: :conf:
JAG SKA MED!! :P men med vem o hur :happy2: :tongue3
FredAcler
B-hytt för 2 personer är bokad, dvs D-hytt :):)Det ska bli så naaaajjjsssss :):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement