|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
-Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
Fy fan...fjortistrance...dom lyssnade alltså på småbarnen på tranceclubber som ändå inte får följa med..
:mad: |
vem kallar du fjortistrance? scot antar ja? för cor e inte fjortistrance! Har du hört scot överhuvudtaget? gillar man inte hardtrance går man till ett annat golv helt enkelt? eller går och lägger sig i sin hytt är ännu bättre förslag. |
|
|
| RebeL9 |
| vi kan pusta ut att de inte har med någon hardstyle dj iallafall. för den här gången :nervous: |
|
|
| -=Kotten=- |
| quote: | Originally posted by Glorie
vem kallar du fjortistrance? scot antar ja? |
självklart.. ;) |
|
|
| sipowitz |
| Lätt mycket bättre lina nu! Orkidea, Scot, Finjeman... mummss. Orkidea körde enligt mig bästa setet på fokused@stockholm |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
Bra fråga...dom e ju ändå helt ok...verkar som dom tog bort alla dom vettiga psytrancedjsen.. :( |
1.
psytrance kan du höra vilken helg som helst typ i varenda skogsdunge runt om i landet:rolleyes: ser ingen anledning till varför att boka såna till en av de få rena klubbevents vi har här...=)
2.
rebel: Gen6 kan du ju till å me komma hit till örebro å höra;) varit här typ 3 ggr tror ja...:)
3.
blir smc istället för kryssen denna gång..ser mer lovande ut och billigare alt:):cool: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Amnezia
1.
psytrance kan du höra vilken helg som helst typ i varenda skogsdunge runt om i landet:rolleyes: ser ingen anledning till varför att boka såna till en av de få rena klubbevents vi har här...=)
|
alla vill inte springa runt i skogsdungar. Dessutom spelar Gen6 inte bara psy utan hon är även en duktig progtranceproducent/dj. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Då har jag bokat då :gsmile:
1st B-hytt |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by RebeL9
alla vill inte springa runt i skogsdungar. Dessutom spelar Gen6 inte bara psy utan hon är även en duktig progtranceproducent/dj. |
men det är egentligen helt irrelevant i det här sammanhanget eftersom hon skulle spelat psy på kryssningen :p |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Vizay
men det är egentligen helt irrelevant i det här sammanhanget eftersom hon skulle spelat psy på kryssningen :p |
ja men var det inte bredd man ville ha på tillställningen? |
|
|
| EsseT |
Ut på SJÖN o lalla omkring igen haha :) jaha vem ska man bo med den här gången har alla redan bestämt sig...???:eyes: :conf:
JAG SKA MED!! :P men med vem o hur :happy2: :tongue3 |
|
|
| FredAcler |
| B-hytt för 2 personer är bokad, dvs D-hytt :):)Det ska bli så naaaajjjsssss :):) |
|
|
|
|