|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| jag funderar på att skita i kryssen ... har nog fan inte råd.. |
|
|
| EsseT |
Hejsan jaha jag lägger redan ut en brakslapp två platser sökes JAG O MINTU :) SKA MED bara så att ni vet hehe :) ska bli skoj o resa igen Jofawe ska du med eller? då är vi ju 3st??? hör av dig fort
en 4:e person o sen är vi full hytt obs finns 10 % kvar av hytterna.. :P Kan tänkas att det blir några återbud sen som inte betalat efter den 25:e eller när deadlinen VAR!!!:eyes: :happy2: :happy2: :eyes: :tongue3 PARTY!!!!:tongue3 :tongue3 |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by EsseT
Hejsan jaha jag lägger redan ut en brakslapp två platser sökes JAG O MINTU :) SKA MED bara så att ni vet hehe :) ska bli skoj o resa igen Jofawe ska du med eller? då är vi ju 3st??? hör av dig fort
en 4:e person o sen är vi full hytt obs finns 10 % kvar av hytterna.. :P Kan tänkas att det blir några återbud sen som inte betalat efter den 25:e eller när deadlinen VAR!!!:eyes: :happy2: :happy2: :eyes: :tongue3 PARTY!!!!:tongue3 :tongue3 |
jag har en plats med Coma och Tryggve ;) |
|
|
| EsseT |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag har en plats med Coma och Tryggve ;) |
Grattis Då är ni full hytt antar jag annars hör av er
Söker platser gärnet hehe :) VILL HA !! :) |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
ingen som har en plats över i en hytt??? Tror inte jag kommer att få med mig nån ifrån gammla gänget!!!:(
PMá gärna!!
EDIT: Behöver inte PMá, har bestämt att jag inte skall åka på denna kryssning! En fattig student som int har råd!!:(
/Daniel |
|
|
|
| Funfrock |
| Jag har eventuellt två platser kvar i en av hytterna, folk som har svårt att bestämma sig. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Var precis ner på Silja kontoret vid Stureplan å betalde in :gsmile: |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Var precis ner på Silja kontoret vid Stureplan å betalde in :gsmile: |
samma här eller var på ATG och betalde in. har fortfarande två platser i en hytt kvar om någon är sugen :) |
|
|
| ScuL |
| YAY jag ska med!! :D |
|
|
| reveal |
| lutar mer och mer åt att jag inte ska med :( |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
YAY jag ska med!! :D |
jaså.. nästan så att man skulle ta och offra sitt sociala liv lite och hänga med bara för att få träffa vår egna lilla holländare :)
men tyvärr har man ju inget jobb längre :( |
|
|
| Laszlo |
w00t :)
fick den absolut sista hytten :D
Kom för någon timma sedan på att jag glömt att ringa silja och boka biljetter, när jag ringde fanns det fortfarande tre hytter kvar, jag ville boka biljetter till sex personer...innan jag hann uppge alla uppgifter så hade två av de hytterna bokats så jag fick den allra sista fyrmannahytten :D
Ses på kryssen mina små rosenröda tomtesmurfar.... :) |
|
|
|
|