return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Jag tror de blir bra iaf.
Alla progg skallar & techno freaks blir nervösa när de blir blir mycke trance. Alla trance-dansare blir nervösa när de blir mycke progg...
De finns nåt för alla vågar jag nog säga... Kom ihåg första kryssen, var massor med progg & house och det är ju min svaga sida... hade ju hur kul som helst ändå !!!! :gsmile:
reveal
Det blir alltid bra... ;) Jag har inget emot psy på dansgolvet heller, även om det inte är något jag aktivt lyssnar på
Laszlo
Nej fy fan alltså, detta var alltså riktigt jävla sura nyheter...som Jofawe sa, bara en eventuell Carl Cox som nu i så fall skulle kunna få mig att åka på denna resan....glowsticks och en massa annan flouroserande jävla krims-krams är inte min grej. Det lär vi ju se en hel del av om det blir en psy-kryssning.
SteveTranz4ever
Men de blir ju aldrig enbart en typ av musik på hela kryssen.. så har det aldrig vart... har alltid vart minst 3 olika stilar...

Upp med hakan nu :gsmile:
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Upp med hakan nu :gsmile:


får hoppas det.. Fast jag tror inte Mondaybar sänker sin kajuta så lätt :)
Connector
Jag glider gärna med om det finns plats i någon hytt :) Infected regerar ju stenhårt!
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men de blir ju aldrig enbart en typ av musik på hela kryssen.. så har det aldrig vart... har alltid vart minst 3 olika stilar...

Upp med hakan nu :gsmile:


Jepp, joina mig o Steve i glada gänget nu :p Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag å Steve ska ha Minttu-fest som ni inte får missa :D
Connector
quote:
Originally posted by reveal
Jepp, joina mig o Steve i glada gänget nu :p Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag å Steve ska ha Minttu-fest som ni inte får missa :D


mmmm Mintuu.... gaaarrhhh (Homer simpson style)...

JAG ÄR GLAAAD! VILL VARA MED I GÄNGET :clown:
jofawe
quote:
Originally posted by reveal
Jepp, joina mig o Steve i glada gänget nu :p Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag å Steve ska ha Minttu-fest som ni inte får missa :D



reveal .. alltså .. jatack :)
Vizay
om inte mbar drar dit några riktigt bra namn inom dom andra stilarna så tror jag att dom skjuter sig lite i foten.

som jofawe sa så är många av sveriges psydiggare idag 20-. Det finns många äldre också men de flesta går inte på festerna längre just pga. de n allt yngre skaran som ansluter sig.

sen förstår jag inte varför dom ska köra psy överhuvud taget, finns det inte nog med psy i sverige redan i jämförelse med trance, house, progg techno osv...
har varit minst en psyfest varje vecka nu sedan i maj nån gång, inte direkt samma mängd på dom andra stilarna.

Gate 42
Wohoho! IM på kryssning. Detta gör ju att man ännu mer vill åka ju. Är inget "psy-freak". Men IM och AP ( ;) ) har man ju lyssnat på i åratal, ska bli jätte kul och se dem (om detta är offeciellt det vill säga)..

Tror inte Monday Bar skjuter sig i foten för detta, dessutom vet vi ju att det kommer vara minst 16 andra DJ's bara i sailor's pub, och de kommer ju alla ha en alldeles egen stil :)
Hauken
Humm oke.. men är det pass eller legg dom kollar?

iaf jag kan komma ombord med vanligt legg är det absolut inga problem för mig att vara 20.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement