|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Jag tror de blir bra iaf.
Alla progg skallar & techno freaks blir nervösa när de blir blir mycke trance. Alla trance-dansare blir nervösa när de blir mycke progg...
De finns nåt för alla vågar jag nog säga... Kom ihåg första kryssen, var massor med progg & house och det är ju min svaga sida... hade ju hur kul som helst ändå !!!! :gsmile: |
|
|
| reveal |
| Det blir alltid bra... ;) Jag har inget emot psy på dansgolvet heller, även om det inte är något jag aktivt lyssnar på |
|
|
| Laszlo |
| Nej fy fan alltså, detta var alltså riktigt jävla sura nyheter...som Jofawe sa, bara en eventuell Carl Cox som nu i så fall skulle kunna få mig att åka på denna resan....glowsticks och en massa annan flouroserande jävla krims-krams är inte min grej. Det lär vi ju se en hel del av om det blir en psy-kryssning. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men de blir ju aldrig enbart en typ av musik på hela kryssen.. så har det aldrig vart... har alltid vart minst 3 olika stilar...
Upp med hakan nu :gsmile: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Upp med hakan nu :gsmile: |
får hoppas det.. Fast jag tror inte Mondaybar sänker sin kajuta så lätt :) |
|
|
| Connector |
| Jag glider gärna med om det finns plats i någon hytt :) Infected regerar ju stenhårt! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men de blir ju aldrig enbart en typ av musik på hela kryssen.. så har det aldrig vart... har alltid vart minst 3 olika stilar...
Upp med hakan nu :gsmile: |
Jepp, joina mig o Steve i glada gänget nu :p Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag å Steve ska ha Minttu-fest som ni inte får missa :D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by reveal
Jepp, joina mig o Steve i glada gänget nu :p Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag å Steve ska ha Minttu-fest som ni inte får missa :D |
mmmm Mintuu.... gaaarrhhh (Homer simpson style)...
JAG ÄR GLAAAD! VILL VARA MED I GÄNGET :clown: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by reveal
Jepp, joina mig o Steve i glada gänget nu :p Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag å Steve ska ha Minttu-fest som ni inte får missa :D |
reveal .. alltså .. jatack :) |
|
|
| Vizay |
om inte mbar drar dit några riktigt bra namn inom dom andra stilarna så tror jag att dom skjuter sig lite i foten.
som jofawe sa så är många av sveriges psydiggare idag 20-. Det finns många äldre också men de flesta går inte på festerna längre just pga. de n allt yngre skaran som ansluter sig.
sen förstår jag inte varför dom ska köra psy överhuvud taget, finns det inte nog med psy i sverige redan i jämförelse med trance, house, progg techno osv...
har varit minst en psyfest varje vecka nu sedan i maj nån gång, inte direkt samma mängd på dom andra stilarna. |
|
|
| Gate 42 |
Wohoho! IM på kryssning. Detta gör ju att man ännu mer vill åka ju. Är inget "psy-freak". Men IM och AP ( ;) ) har man ju lyssnat på i åratal, ska bli jätte kul och se dem (om detta är offeciellt det vill säga)..
Tror inte Monday Bar skjuter sig i foten för detta, dessutom vet vi ju att det kommer vara minst 16 andra DJ's bara i sailor's pub, och de kommer ju alla ha en alldeles egen stil :) |
|
|
| Hauken |
Humm oke.. men är det pass eller legg dom kollar?
iaf jag kan komma ombord med vanligt legg är det absolut inga problem för mig att vara 20. |
|
|
|
|