|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Blir lite svårt för dig att påverka det :D
Dessutom borde du resa till Sthlm för att hindra mig :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
Blir lite svårt för dig att påverka det :D
Dessutom borde du resa till Sthlm för att hindra mig :p |
du skulle bara veta :eek:
hehehehe ;) |
|
|
| Versace |
steve! fööööfann...
jag ska inte med...så jag förväntar mig en fet film för mig från din sida...
har tentor o uppsats som hindrar mig... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
Blir lite svårt för dig att påverka det :D
Dessutom borde du resa till Sthlm för att hindra mig :p |
Ja och medans han ändå är i Sthlm för att försöka hindra dig så kan han hänga med på kryssen... :D
| quote: | Originally posted by Versace
steve! fööööfann...
jag ska inte med...så jag förväntar mig en fet film för mig från din sida...
har tentor o uppsats som hindrar mig... |
MEN LÄGG ÄGG !
Så nu när du gjort de.... Ja jag får offra några danssteg/klunkar öl så fixar jag nåt vackert.... vill dock ha en NYA KAMERA pronto... Nån som vill sponsra ? :gsmile: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja och medans han ändå är i Sthlm för att försöka hindra dig så kan han hänga med på kryssen... :D
|
hehe.. får jag bara tag på biljett så :) |
|
|
| ScuL |
gör något då!
du har 1.5 vecka kvar typ :p |
|
|
| EsseT |
Jaao nu är det inte långt kvar Ska bli sååå skoj o leka på båten igen :D hehe Hoppas ni andra är lika laddade som vi :)
STeve vad ser du dubbelinlägget???... Ordspråket är ju Ser du Stjärnan i det blå sup med steve så ser du två...elller hur det var :D
Party snart :):eyes: ;) :haha: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har 1 hytt till salu... kompis som inte kan åka på grund av tragiska omständigheter.
C-HYTT
550 kronor x 4
Hör av er till mig snarast så fixar vi detaljerna |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har 1 hytt till salu... kompis som inte kan åka på grund av tragiska omständigheter.
C-HYTT
550 kronor x 4
Hör av er till mig snarast så fixar vi detaljerna |
Hytten såld !
BTW. BARA 9 dagar 03 timmar 23 minuter & 27 sekunder kvar till avresa :gsmile: |
|
|
| Funfrock |
| borde bokat tågbiljett tidigare, dem var ju svindyra nu :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Om exakt en vecka håller man på att vakna till liv igen för att släpa sig in i duschen för att känna sig fräsch(are) igen & kunna sticka upp till Panorama bar, köpa frukost (öl), snacka med vänner, dansa vidare :D
I morse fanns det ca.20 hytter kvar som släpptes, boka på 08-22 21 40
Flyer:
http://www.doghouseboys.com/utskick...cruise_2004.jpg |
|
|
| Aendy |
| Yes, så fick jag och syrran oxå plats i en hytt... Finns det någon rollcall? Vilka är det som kommer från TA? |
|
|
|
|