return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 16)
View this Thread in Original format
ScuL
Blir lite svårt för dig att påverka det :D
Dessutom borde du resa till Sthlm för att hindra mig :p
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
Blir lite svårt för dig att påverka det :D
Dessutom borde du resa till Sthlm för att hindra mig :p


du skulle bara veta :eek:
hehehehe ;)
Versace
steve! fööööfann...

jag ska inte med...så jag förväntar mig en fet film för mig från din sida...

har tentor o uppsats som hindrar mig...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
Blir lite svårt för dig att påverka det :D
Dessutom borde du resa till Sthlm för att hindra mig :p


Ja och medans han ändå är i Sthlm för att försöka hindra dig så kan han hänga med på kryssen... :D


quote:
Originally posted by Versace
steve! fööööfann...

jag ska inte med...så jag förväntar mig en fet film för mig från din sida...

har tentor o uppsats som hindrar mig...


MEN LÄGG ÄGG !

Så nu när du gjort de.... Ja jag får offra några danssteg/klunkar öl så fixar jag nåt vackert.... vill dock ha en NYA KAMERA pronto... Nån som vill sponsra ? :gsmile:
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja och medans han ändå är i Sthlm för att försöka hindra dig så kan han hänga med på kryssen... :D


hehe.. får jag bara tag på biljett så :)
ScuL
gör något då!
du har 1.5 vecka kvar typ :p
EsseT
Jaao nu är det inte långt kvar Ska bli sååå skoj o leka på båten igen :D hehe Hoppas ni andra är lika laddade som vi :)
STeve vad ser du dubbelinlägget???... Ordspråket är ju Ser du Stjärnan i det blå sup med steve så ser du två...elller hur det var :D
Party snart :):eyes: ;) :haha:
SteveTranz4ever
Har 1 hytt till salu... kompis som inte kan åka på grund av tragiska omständigheter.

C-HYTT
550 kronor x 4

Hör av er till mig snarast så fixar vi detaljerna
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har 1 hytt till salu... kompis som inte kan åka på grund av tragiska omständigheter.

C-HYTT
550 kronor x 4

Hör av er till mig snarast så fixar vi detaljerna


Hytten såld !



BTW. BARA 9 dagar 03 timmar 23 minuter & 27 sekunder kvar till avresa :gsmile:
Funfrock
borde bokat tågbiljett tidigare, dem var ju svindyra nu :(

SteveTranz4ever
Om exakt en vecka håller man på att vakna till liv igen för att släpa sig in i duschen för att känna sig fräsch(are) igen & kunna sticka upp till Panorama bar, köpa frukost (öl), snacka med vänner, dansa vidare :D


I morse fanns det ca.20 hytter kvar som släpptes, boka på 08-22 21 40


Flyer:
http://www.doghouseboys.com/utskick...cruise_2004.jpg
Aendy
Yes, så fick jag och syrran oxå plats i en hytt... Finns det någon rollcall? Vilka är det som kommer från TA?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
Privacy Statement