|
MondayBar Lucia Cruise 2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by verminator
cox... æsj hehe.. blir for kommers :D
skal man booke, book noe bra hvertfall..
noe typ umek / villalobos / hardcell&grindvik live etc..
:eyes: :eyes: |
Klart ni ska boka... de ska ni göra i vilket fall som helst, ingen riktig kryss utan drita Norrmän :gsmile: |
|
|
| dbl |
hur mycket pengar går det på typ.... med allt då.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan tänkas spendera på...
funderar på om man skulle ta o försöka hänga med..
och om infected kommer spela så finns det chans att jag kan få med mig en polare också nämligen :)
men det e ju det att man måste ju ha pengar också.. baaaaah |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
hur mycket pengar går det på typ.... med allt då.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan tänkas spendera på...
funderar på om man skulle ta o försöka hänga med..
och om infected kommer spela så finns det chans att jag kan få med mig en polare också nämligen :)
men det e ju det att man måste ju ha pengar också.. baaaaah |
Jag bestämmer här med att du inte får posta en gång till om du inte hänger med ;) haha... nä men fan de måste du.
545 - 795 för biljetter beroende på vilken typ av hytt du bokar. (jag siktar på B-hytt för min egen del vilka kostar 695:- sist)
Pengar till käk, ja fan du måste ju äta var du än befinner dig ;)
Dricka... ja hur mycket dricker du... du kanske festar hemma ändå, här har du tax-free sprit... billigt... Fan hurru du går nästan med vinst om du hänger med.
Bara resan upp då... kolla med stand-by på flyg och tåg å sånt...
Bra... fine... vi ses ombord ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by dbl
hur mycket pengar går det på typ.... med allt då.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan tänkas spendera på...
funderar på om man skulle ta o försöka hänga med..
och om infected kommer spela så finns det chans att jag kan få med mig en polare också nämligen :)
men det e ju det att man måste ju ha pengar också.. baaaaah |
Tro fan du ska med, som steve säger så går man i stort sett med vinst :D
Vi blir ett gäng upp från Borås, så vi får väl ordna nåt tillsammans.
Du vet ju hur bra jag styrde upp det till TC2Y :p |
|
|
| Smekbar |
| ähhh dylan drazen skulle de boka, hade varit så satans najs :) jag tycker väl iofs att Infected smeker så jag är jävligt glad över att de ska lira där :) ska bli kalaskul med denna kryssningen... |
|
|
| jofawe |
| wtf ... jag känner att jag måste åka ... |
|
|
| Daniey |
Jag bokar vilket fall som helst! Skulle det kosta 1500:- skulle jag ändå åka! Så kul är det med DESSA kryssar!
Mondaybar sviker en aldrig! :)
B-hytt för mig med!!!! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Tro fan du ska med, som steve säger så går man i stort sett med vinst :D
Vi blir ett gäng upp från Borås, så vi får väl ordna nåt tillsammans.
Du vet ju hur bra jag styrde upp det till TC2Y :p |
mjoooo.. funkade ju heeel fint till tc2y ju..
e riktigt jävla sugen på att hänga med alltså....
får fan ta o försöka kolla över penga flowet nu.. hehe
jag ska med alltså... e ju bara resan till das boot som behöver fixas egentligen.. borde ju va rätt lugnt annars :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
mjoooo.. funkade ju heeel fint till tc2y ju..
e riktigt jävla sugen på att hänga med alltså....
får fan ta o försöka kolla över penga flowet nu.. hehe
jag ska med alltså... e ju bara resan till das boot som behöver fixas egentligen.. borde ju va rätt lugnt annars :) |
Du vet vad jag skrev... du får inte posta en gång till i denna tråd om du inte ska åka med... detta betyder alltså att du ska med ! Bra ;)
Lätt att du spar in pengarna, hoppa ett par helger på krogen med polarna så har du hela resan insparat ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Du vet vad jag skrev... du får inte posta en gång till i denna tråd om du inte ska åka med... detta betyder alltså att du ska med ! Bra ;)
Lätt att du spar in pengarna, hoppa ett par helger på krogen med polarna så har du hela resan insparat ;) |
mjooo.. ska jag väll förhopppningsvis kunna fixa detta...
jobbiga e ju bara att jag bara har jobb 1 vecka till nu :(
så inga pengar in på kontot sen bara.. lite halv jobbigt.. men ska fan fixa detta på nått sätt |
|
|
| SteveTranz4ever |
Daniey hade hittat detta på Orkdieas boknings kalender
http://www.clubunity.org/orkidea/index.php?page=gigs
Trevligt trevligt... Orkidea gillar jag. Har sett/träffat han 4 gånger nu och han spelar riktigt bra !!!!! Utöver det är det en riktigt trevlig och sympatisk människa.... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Daniey hade hittat detta på Orkdieas boknings kalender
http://www.clubunity.org/orkidea/index.php?page=gigs
Trevligt trevligt... Orkidea gillar jag. Har sett/träffat han 4 gånger nu och han spelar riktigt bra !!!!! Utöver det är det en riktigt trevlig och sympatisk människa.... |
ohh.. nice... orkidea e riktigt bra faktiskt :) |
|
|
|
|