return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 10)
View this Thread in Original format
RADiCAL
quote:
Originally posted by markfeldman
כן כן !

חברים יקרים לאחר חצי שנה של היעדרות, הוא חוזר אלינו להפגזה נוספת !

אז מי שהיה ביולי האחרון ב"זמיר" יודע על מה אני מדבר.

רק שהפעם זה ב"קו-מילניום" (קצת יותר מקום מה"זמיר" חחחח)

מי מגיע ?

נ.ב.

השמועה אומרת כי הוא נוחת יום קודם, כנראה לתת גם מסיבת נוער...

חבריי הצעירים - הרווחתם !

Hey, man !
Remember me (from Oakenfold party) ?

One fundamental mistake: the party is @ TLV, not Ku.

Besides that, I'll see you there and everybody else.
Don't forget to save ur energy for Tiesto next week and AVB on 4/2.
:)
cya.
RADiCAL
BTW: about all the rumors, it's official that TLV is gonna be the new dwelling-place of NXT (+ u can see that on their site).

Don't forget to be there with Yahel after Tiesto in Eilat.
I'm gonna be there !
black mammmba
כמו כן יהיה שידור של חילין
סט בן שעה של חילין מאולפני
99ESC
השידור יהיה ב חצות :wtf:
ronsh
quote:
Originally posted by black mammmba
כמו כן יהיה שידור של חילין
סט בן שעה של חילין מאולפני
99ESC
השידור יהיה ב חצות :wtf:


כוס עמק למה אני לא בבית...
Glenn-Holmes
חברים אני יהיה שם
עם השקעה מסיבית יותר מי פעם בלבוש
צפו להפתעות

ובכל זאת אני עדיין לא מגיע לרמות של הסייברים
אבל היי..
אצלי זה השקעה מיוחדת לכל ארוע:)

ואני מפציע עם משפטים מקוריים
מקווה שישמו לב אלי

בכל מקרה אני מקווה לחבור לסייברים הם יפריעו ואני סתם ינסה לבלוט:)
Shahar
אללללהההה חזרתי
קודם כל לפני הכל
תודה למלך שדאג לי בלי סוף ודאג לכניסה שלי ולהכירות עם כולם וראסמי עשה הכל בשביל שאני יכנס
אדיר ימלך תודה!!!!!

אז ככה
1:30 - תופס מונית במקרה מגלה זה חבר של אבא שלי יוצא איתי מלך לוקח אותי בחינם לטיאלוי
1:45 - מגיע לטיאלוי באיחור עצבני פוגש את אדיר (שוב תודה נשמהההה!!) עובר סלקציה בלי דיבורים ובלי בעיות אדיר לא נותן הזדמנות לדבר איתו אומר לי כנס כנס
אני נכנס עושה כרטיס חבר סוף סוףףףףף!!!
אדיר נשאר בחוץ

נכנס פנימה הלפרין על העמדה...אדיר בא לוקח אותי ליד העמדה להכיר את כולם
רואה את יגאל שמפציץ עם חולצה מיוחדת אבל מאחורה מתקן את נקסט ורושם שיוהן מקום 28 ולא 24 (אחר כך אתה מתפלא למה הוא לא שם תטראקים שביקשת אההה) צח אלי אריק גיל מלטדאון(שכחתי תשם) וכל הסייברים וההפתעה של הערב אחרי שנים שלא יצא להפגש
סיסייייייי ומוטייייי!!
תכלס קבלי מחמאה במציאות את והוא נראים 10 שנה פחות ממה שאתם!! :D
הלפרין נותן בראש עם
Randy Katana - Fancy Fair 2004 (E-Craig Remix)
Rank 1 - [email protected]
Yves Deruyter - Back To Earth ברמיקס בנזונה!! מישו יודע תשם?!
מרים את האמאמאמא של המקום!!
ממשיך עם טראקים שאני לא זוכר כבר

פתאום בערך 2:15 רואים את יוהן מגיע עם 2 מאבטחים מתקדם לעמדה
יוהן עולה לעמדה מחלק חתימות ואחר כך פותח עם
Johan Gielen - Dreamchild
אומר שלום ת"א
והבלאגן מתחיייילללל
כמה חשמללללל טראקים לפנים
באמצע הסט הסייברים דופקים הופעה בת זונה עם כל הציוד שתכלס בתמונות הוא לא מתקרב ליופי של זה במציאות
השקעה בת זונה בציוד וברעיון סחטיין
בסוף הסט יוהן זורק תאוזניות בלאגן אחושרמוטה על האוזניות ופתאום צח מחזיק אותם תתחדש כפרה!!!

Delerium ft Paul Van Dyk - For a Silent Angel
הקהל משתגעעעע ויוהן מחליט לתת בראש עם גירסא ל
Three Drives - Greece 2000
לפניםםםםם!!!!
Thrillseekers - Synaesthesia (Original Mix)
יוהן לא הגיע לקטע שאני הכי אוהב בטראק הזה!!! ויגאל אחי הגירסא של פרי לוקחת פה אין לי מושג איך אתה לא מסכים איתי!!
Johan Gielen - Flash
Rollergirl - Luv U More (Green Court Mix) - מחזיר אותי ל 1999!!!
Fatkid - Southern Sun 2004 (Fatkids White Isle Remix)
Young_Parisians Ft Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau Vs Albert Remix)
שבאמצע יוהן מחליט למתוח את הווקאל ולהדליק את הקהל!!
Gouryella - Ligaya (Instrumental Mix)
Tiesto - Coming Home
Tiesto - Adagio For Strings
Miller vs Fijneman - San Andreas
Scot Project - ?
Yves Deruyter - Back To Earth (??? Remix)
לא מצליח להזכר בעוד

נגמר הסט הקהל צועק
one more one more
ויוהן מסכים
סוגר תמסיבה בשיא הדלקה עם אחד הטובים של 2004!!!!!
Ridgewalkers Feat El - Find (Andy Moor Mix)
יגאל משתגעעע מתחיל לצרוח
find find find
כל הקהל מתפרעעעעע
חוץ מאחד שהלך לבדוק תאוזניות :D

קיצור אי אפשר לתאר תכיף ותבלאגן שהלך שם!!!!
ושוב הכל בזכות בנאדם אחד שדאג לעזור ובאמת נתן ועזר מכל הלב
אדיר
תודה כפרה על הכללללללללל!!!
וגם צח תודה נשמה עזרת לי סוף הדרך!!!
Glenn-Holmes
אוףףף
ין לי הרבה מה להוסיף

אני ינסה בכל זאת
:)

קודם כל קטעים שנוגנו

Yves deruyter - born sleepy 2004
electovoya - whispers
scot project - i want your love
tim deluxe - just kick (carl cox remix) - מארק בטח אוכל את עצמו על זה
re:locate - absoluum - אוף רק כשכמעט נגמר הקטע נזכרתי מה זה הקטע המלודי האדיר הזה...
מה עוד אני יכול להוסיף?
חילן כמובן אהב את החולצה המטורפת שלי
וגם את שתי התוספות שלי על היד שעל יד ימין כתוב
boot
ועל יד שמאל
leg
במהלך הערב נוגן גם
pearl jam - better man (??? bootleg)
ואיך אני יודע שזה היה בוטלג?
כי זיהיתי שזה הקטע הזה אבחל לא ידעתי איזה גרסה אז כתבתי ליוהן בפלאפון איזה גרסה זאת אז הוא עשה לי סימן על היד שלו כזה וסובב אותה כמו שאני סובבתי כשהראתי לו את הכיתוב על הידיים
לא היה מקום לספקות בנושא:)

יוהן גם הראה לי קטע לפני שהוא שם אותו
וזה קטע שאני לא הייתי מזהה...
dk8 - murder was the bass (chris liebing remix)
מה עוד היה
sunset in ibiza בגרסת ברייקביט (אמרנו כבר שיוהן מגוון בטירוף לא?)
cosmic - freefall (הבוטלג המוטרף שמשלב את ביילינגואל והווקאל של גאן גונסטון מפריפול האגדי)
וכמובן אחד מרגעי השיא של הערב
למיטב ידיעתי בוטלג שיוהן עשה על המקום אבל תקנו אותי אם לא...
paul van dyk - for an angel (breaks mix) vs. vocals from silence
זה היה פאקין אדיר
פשוט אין מילים
ומשיוהן עשה בעלייה של גאמפ זה נקסט טריין היה ללקק את האצבעות
שחר היתכן שדווקא אתה שכחת שיוהן ניגן את
iesto - adagio for strings?! גם כאן אין מקום לטעויות יוהן שיחק מעט עם הטראק בעליה
ובכלל
חברים אני לא אומר זאת בפעםפ הראשונה
יוהן חילן מבחינת טכניקה הוא הדי גיי מספר אחת לדעתי אין ספקות
אבל כמו אצל כולם כך גם אצלי עודף הגיוון שלו גורם לכך שלמרות שאני מכיר בכך שהוא מספר אחת כדי גיי שחי את הקהל ומכיר את הציוד ואת הקטעים שהוא מנגן אחד על אחד משעוזר לו ליצור הרמוניה מושלמת במיקסים שלו והתעלולת מדהימה מתי שהוא רק רוצה בדוגמת בוטלגים מדהימים בלייב ומשיכות של עליות של קטעים
כל זה ועדיין אני יותר אוהב די גיים אחרים
אבל...ליוהן יש מקום של כבוד אצלי
לא משנה מה יקרה ב-2005
אפילו אם אני ישמע 10 די גיים שאני יותר אוהב את הסגנון שלהם מחילן
לחילן יהיה מקום בטופ 5 שלי שאני ירשום בדי גיי מאג
איכות היא לא מילה גסה
וטק טראנס להמונים זו הבשורה לשנה החדשה!!
אהה ועוד משהו שמציב אותו מעל כמה מאהובים עלי שבדי גיים
כל הערב הוא ניגן קטעים באיזור הטק טראנס
מעט גלש למלודיות
מעט לברייק
מעט אפל יותר עד לטכנו
נגע כהרגלו לבסוף כמעט בהכל
אבל
כהדרן
הוא סיים עם קטע השנה שלי
בחיים הוא לא היה משלב את זה בסט כי הסט היה בבי פי אם די גבוה כהרגלו
אבל כשהוא ניגן תקטע הזה כהדרן
הוא לא נגע בפיץ
הקטע נוגן במהירותו הרצויה
המהירות שגרמה לי
לגמור
אז אני ילך להחליף עכשיו תחתונים
ואם חילן הוא לא הרבה מעל כל די גיי שאני מכיר מבחינת טכניקה
אז אני חציל!
בוקר טוב לכולם
סבאח אל חיר

ולא נשכח לברך את ידידינו צח שזכה במתנה מרגשת
אוזניות שבורות חתומות ע"י חילן!!
חחחחחחחחחחחחח :wtf:

[EDIT]

שכחתי לציין שמתישהו במהלך הערב יוהן עמד על העמדה!!!
הרגליים שלו ממש היו סנטימטרים מהפטיפונים
ככה מלהיבים קהל!!
רבאק
היה אדיר
מארק ממש כואב לי עליך...הגיע לך להיות חלק מערב נפלא שכזה שעל אף שיוהן ניגן לא מעט קטעים ששמענו ביחד כבר לפני חצי שנה בזמיר הוא לא הפסיק להפציץ
פשוט לא הפסיק
אפילו ברגע זה..
אני יושב לי בבית מול המחשב
ושומע את יוהן באוזניים

אני רוצה לסיים תפוסט הארוך הזה במשהו לא קשור

התאריך הוא כבר 8.1.05
מרקוס שולץ עדיין לא נחת פה

לכל הגורמים הנוגעים בדבר
תפסיקו לגעת בדבר
תביאו את הדבר

זה בטח לא המקום לכתוב את זה אבל זאת מדינה דמוקרטית ואני מרגיש שבא לי לכתוב את משאני מרגיש ואין לי איפה אז אני כותב את זה פה ומשתף אתכם במשאלת ליבי
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר היתכן שדווקא אתה שכחת שיוהן ניגן את
iesto - adagio for strings?!


ברור שכתבתיייייי
הוא כתוב מתחת ל
coming home!!

quote:
ולא נשכח לברך את ידידינו צח שזכה במתנה מרגשת
אוזניות שבורות חתומות ע"י חילן!!
חחחחחחחחחחחחח


חחחחחחחחחחחחח מעניין מה גיל יכתוב
Star
    התאריך הוא כבר 8.1.05
    מרקוס שולץ עדיין לא נחת פה

    לכל הגורמים הנוגעים בדבר
    תפסיקו לגעת בדבר
    תביאו את הדבר




חחחחחחחח הרגת אותי
Scorchio
אזזזזזזזזזזזזזזזזזז ככה:

מגיע למקום בשעה 24:00 ורואה שאני די לבד
נו טוב לפחות הספקתי לנשום את אוויר ההנמל הקפוא
24:30 נכנסתי ומחליט לרדת על יין שחולק חינם
עם הזמן אנשים מגיעים פוגש את גיל סיסי ראובן ירון אדיר אילן שחר אריק
הלפרין מחמם כהרגלו, התפאורה במקום הייתה מוזרה טילים
לא יודע מה הקשר בין מסיבת יומולדת לענפים של עצים שתלויים מהתקרה
ואם חשבתם שזה מוזר חכו למה שתקראו בהמשך
בקיצור חילן מגיע לאיזור העמדה ככה בשעה 2:20 ומתחיל לחלק חתימות ומצטלם
נחמד כמו שהוא תמיד
אני ראובן אדיר וירון בינתיים קופצים לאוטו להשתפצר ולשתות קצת
אדיר נאלץ לשפצר את הכפפה שלו במקום מאחר והשתחרר לו איזה חוט ובינתיים חילן עולה לתקלט
מסיימים לשפצר שותים מהר וקופצים פנימה
כאן מגיע החלק הכי מוזר\מעוות\לא קשור\מגעיל\דוחה\(הכנס עוד תיאור כאן) ....
שראיתי בחיים שלי במסיבת נקסט
הקוקסינל המוכר שתמיד עושה הופעות על הבמות ואף אחד לא שם עליו זין בדרך כלל
משך את תשומת לב של כל המועדון כשהוא ביצע איזה קטע של שולט ונשלט עם איזה דוגמן
זה היה רגיל בהתחלה, ריקודים בלבד
אבל פתאום אנחנו קולטים שהוא מפשיט אותו והוא עומד עם כל הזין בחוץ והקוקסינל (נראה לי מתכנה קיי-לונג?) פשוט מתחיל לשחק לו בזין, למשוך אותו ממקום למקום, ביצע בו קשירות משונות, אנחנו היינו בהלם, מילא זה היה מייל ווקס או FFF אבל מה הקשר יא ראבאק זאת מסיבה של נקסט אין פה הומואים (יחסית)
אני מקווה שלא נראה את זה שוב כי נקסט דפקו הגזמה אחושרמוטה בקטע הזה.
בקיצר חילן מפגיז במיטב הבוטלגים שיש במחסן התחמושת שלו
גירסא של Ayla Vs. Gamemaster
For An Angel על Delerium - Silence
ועוד מלא טראקים טובים:
Three Drives - Sunset On Ibiza
San Andreas
Jump The Next Train
Darkside Of The Moon
Electrovoya - Whispers
Dream Child
ועוד רבים וטובים

הבנאדם לא מפסיק לתקשר עם הקהל לדבר במיקרופון להרים ידיים באוויר כל הסט הוא באקסטזה
פה מגיע החלק שלי בערב
לקראת סיום הסט חילן לוקח את האוזניות, חותם עליהם, מגלגל את הכבל ומתכונן לזרוק לקהל
ואני לא מוכן לוותר על זה
האוזניות עפות באוויר מחליפות ידיים בין 2 - 3 אנשים ולרגע נופלות על הרצפה
אני קולט את זה והשתי שניות האלה שהסתכלתי עליהם על הריצפה נראות לי עכשיו כמו שנתיים
אני דופק קפיצה על הריצפה ותופס את האוזניות ומחבק אותם כמו החיים שלי בעוד שאיזה טמבל תפס לי את הכבל וניסה לחטוף אותם ממני (תבינו את התוצאות בהמשך) בקיצר אנשים עושים
לו "אחי תוותר הוא לקח" והוא עוזב
אבלללללל
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

ולא נשכח לברך את ידידינו צח שזכה במתנה מרגשת
אוזניות שבורות חתומות ע"י חילן!!
חחחחחחחחחחחחח :wtf:

אתה והעין שלך
כל הזין!!!!!!!!!!!!!!
עכשיו אני בא לשמוע והאוזניות לא עובדות
כנראה הוא עשה משהו לכבל כשהוא משך אותו ואין בכלל סאונד לא שומעים כלום
השאלה אם שווה להשקיע בזה תיקון ?

קיצררררר המסיבה הזאת הייתה אחת הטובות בחיים שלי
אחלה ערב של נקסט
נקווה לעוד כאלה.

taltul
חח שחר - אני רואה באבדת בתולים סוף סוף.... יפה יפה... רק עכשיו יש עליך אחריות רבה והיא לא לצאת חציל כל פעם שיש משו כזה...


אני אין לי מה להוסיף רק שיצאתי חציל.... :( :o

טוב מהשבוע מתחיל "להחזיר" פיצועים... נתראה בוורקס בחמישי ובאומן בשישי... יאללה שמח שנהנתם!!! :)
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
חח שחר - אני רואה באבדת בתולים סוף סוף.... יפה יפה... רק עכשיו יש עליך אחריות רבה והיא לא לצאת חציל כל פעם שיש משו כזה...


שבוע הבא ב"ה אני מקווה להיות בטייסטו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement