return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 14)
View this Thread in Original format
Huge-A
quote:
Originally posted by arik
חחחחחח אל תגזימי התמונה של גרועה אני נראה כמו דג מת

שחר אני חייב לציין שאתה אחד האנשים המצחיקים שראיתי!!!

לטובה!!!


אני מבקש אריק עד שחר אההה :D
Huge-A
אגב שיוהן ניגן את
Ernesto and Bastian - Dark Side of the Moon

אני הייתי קרוב להיות באיכילוב שוב..!!!
שלא נדבר על
for an angel ששם אמרתי לעצמי יש בן זונה שדפק לי תפלאר ואני לא יודע מי זה :D

אגב ירון קבל יציאה חזקה של שחר החציל למחצה :

?שחר: אדיר מזה זה הפלאשר

...אדיר : מסביר לו מה זה ומה זה עושה

??שחר: ואיי איזה דבר זה ... מה זיין דפקו לך אותו

?אדיר : לא למה

"שחר: "ישיכור אתמול צעקת בסוף המסיבה מי הבנזונהההה שדפק לי תפלאשר

אדיר בתגובה ::stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

הייתי חייב שחר קרעת אותי:toothless
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A
אגב שיוהן ניגן את
Ernesto and Bastian - Dark Side of the Moon

אני הייתי קרוב להיות באיכילוב שוב..!!!
שלא נדבר על
for an angel ששם אמרתי לעצמי יש בן זונה שדפק לי תפלאר ואני לא יודע מי זה :D

אגב ירון קבל יציאה חזקה של שחר החציל למחצה :

?שחר: אדיר מזה זה הפלאשר

...אדיר : מסביר לו מה זה ומה זה עושה

??שחר: ואיי איזה דבר זה ... מה זיין דפקו לך אותו

?אדיר : לא למה

"שחר: "ישיכור אתמול צעקת בסוף המסיבה מי הבנזונהההה שדפק לי תפלאשר

אדיר בתגובה ::stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

הייתי חייב שחר קרעת אותי:toothless


חחחחחחחחחח קרה גם לי שירון חזר מאיביזה והניק שלו היה:
מי הבנזונה שדפק לי ת'פלאשר?
אז שאלתי:)

Ernesto and Bastian - Dark Side of the Moon
עכשיו בדיוק שומעת את זה וניסיתי להזכר אם הוא שם את זה או לא!
איזה קטע! עזרת לי מאוד
THE_BLUE_DRAGON
:Pics:


:Vids:
Right click & 'Save Target As...' 0

:disbelief
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
בואנה למרות כל הדיבורים פה שחר התימני-מורוקאי שלנו נראה ממש טוב... :)

סחתיין על החולצה...

ומישו מוכן להסביר לי מה אילן כתב על החולצה שלו??? כי ראיתי את כל התמונות ולא הבנתי עדיין מה בדיוק כתוב שמה......

סיסי תודה מראש על ההשקעה :)...


מרוקאי שלם אחייייי :D
http://www.pbase.com/january05a/image/38415716

ויגאל כתב
johan gielen for us


quote:
Originally posted by arik
שחר אני חייב לציין שאתה אחד האנשים המצחיקים שראיתי!!!

לטובה!!!


חחחחחחחחחחחח מה עשיתי?

quote:
Originally posted by Huge-A
אגב ירון קבל יציאה חזקה של שחר החציל למחצה :

?שחר: אדיר מזה זה הפלאשר

...אדיר : מסביר לו מה זה ומה זה עושה

??שחר: ואיי איזה דבר זה ... מה זיין דפקו לך אותו

?אדיר : לא למה

"שחר: "ישיכור אתמול צעקת בסוף המסיבה מי הבנזונהההה שדפק לי תפלאשר

אדיר בתגובה ::stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

הייתי חייב שחר קרעת אותי:toothless


חחחחחחחחחחחחחחח יזין אתה בא צועק בלי קשר מי הבנזונה שדפק לי תפלאשר
חשבתי ראסמי דפקו לך אותו חחחחחחחחחח
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
מרוקאי שלם אחייייי :D

ויגאל כתב
johan gielen for us




חחחחחחחחחחחחחחח יזין אתה בא צועק בלי קשר מי הבנזונה שדפק לי תפלאשר
חשבתי ראסמי דפקו לך אותו חחחחחחחחחח


תאכלס יכלתי לצעוק "מי הבן זונה שדפק את חילן??"
אבל אז היו חושבים שאני חם עליו !! :toothless
קיצררררררררררררר שחר אתה מגיע לפלאש ?
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
תאכלס יכלתי לצעוק "מי הבן זונה שדפק את חילן??"
אבל אז היו חושבים שאני חם עליו !! :toothless
קיצררררררררררררר שחר אתה מגיע לפלאש ?


אנלא מבין למה אתם קוראים לו חילן אם זה
Gielen

ולאיזה פלאש? בחיפה או ירושלים??
Huge-A
השאלה היא מה אתה רוצה כיאני מתכוון להיות בשניהם ..
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
השאלה היא מה אתה רוצה כיאני מתכוון להיות בשניהם ..


אני מקווה להסתדר להגיע לחיפה
יום שישי פחות סיכוי כי לא מאמין שאני ינהג לירושליים בגשם

הבטחתי לך אני ינסה עוד דברים חוץ מטראנס אז אני ישתדל לבוא :D
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
אני מקווה להסתדר להגיע לחיפה
יום שישי פחות סיכוי כי לא מאמין שאני ינהג לירושליים בגשם

הבטחתי לך אני ינסה עוד דברים חוץ מטראנס אז אני ישתדל לבוא :D


סבבה אז תעדכן אותי אני ירשום אותך גם ואולי ניסע יחדיו ..
אגב אתה לא נוסע בסוף לאילת?

skelz
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
:Pics:


:Vids:
Right click & 'Save Target As...' 0

:disbelief


גיל תודה על הוידיאו
אין שום ספק.. ש.. הוא מטורף וש.. אני החמצתי מסיבה מטורפת :)))


נ.ב. יש לכם מושג מה השיר ששומעים בסוף הקליפ?
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
סבבה אז תעדכן אותי אני ירשום אותך גם ואולי ניסע יחדיו ..
אגב אתה לא נוסע בסוף לאילת?


בקשר לחיפה אני יהיה בקשר
בקשר לאילת שאלתי בטרד של טייסטו איפה לקנות כרטיסים בינתיים אף אחד אל הגיב...כי באתר על המסיבה הם לא מביאים מקום לבוא לקנות בו
אפשר רק און ליין

מישו יודע איפה אוליייי?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Privacy Statement