|
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
יאלה יובל עוד מפגש!!!
אגב לפי הלוח שנה ה6.1 יוצא יום חמישי...ואין חופש או משהו
לא נראה לי שתיהיה מסיבה לנוער באמצע שבוע ... |
זהו... זה גם מה שאני לא הבנתי
יכול להיות שיעשו ת'מסיבה למבוגרים ב6.1 ולנו ב7.1?
אני יברר פרטים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אתה אחלה מפקד!!
תעשה להם הקפצה באמצע הלילה רק שלפני זה תזמין את כל החברה כאן עם ציוד ונעשה לכם אחלה במה בשטח השומם של דימונה...
ואז תגיד להם 5 דקות הייתה מאחורי הבסיס ואנחנו כבר נעשה להם לילה לבן!!!
:rolleyes:
אני ידבר כבר עם אריק הרסר :toothless |
חחחח כל הזמן יש לנו בפלוגה רק מזרחית
כי כל המפל"ג גולנצ'יקים ששומעים מזרחית אז שמים בפול ווליום רק מזרחית
בקרוב מאוד גם ישמעו מוזיקה איכותית ברמקולים בפלוגה...
ואני יהיה אחראי לכך!! :D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | שמת לב שאתה ומארק עושים תחרות מי לא בא הכי הרבה למסיבות !! יש בניכם משהו או שאני צריך להפריע גם לכם קצת עם אורות , |
למה אתה דביל ?
לצערי אין הרבה די ג'ייז שקולעים לטעמי ומגיעים לארץ.
אחחח הולנד היקרה....
| quote: | זהו... זה גם מה שאני לא הבנתי
יכול להיות שיעשו ת'מסיבה למבוגרים ב6.1 ולנו ב7.1? |
או שיהיה פעמיים בנקסט ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
מארק השמועה המאוד חמה אומרת שאתמול היתה המסיבה האחרונה בקו מילניום והחל מעוד שבועיים ביוהן חילן נקסט עוברים ביום שישי לטי אל וי
ושירזי מסיים תקופת נשכנות ארוכה ויפה בימי שישי בטי אל וי ומחפש (או שכבר מצא) בית חדש |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מארק השמועה המאוד חמה אומרת שאתמול היתה המסיבה האחרונה בקו מילניום והחל מעוד שבועיים ביוהן חילן נקסט עוברים ביום שישי לטי אל וי
ושירזי מסיים תקופת נשכנות ארוכה ויפה בימי שישי בטי אל וי ומחפש (או שכבר מצא) בית חדש |
AMEN BROTHER !!
(אם זה נכון) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
חציל זאת לא מילה גסה!!! :rolleyes: :cool: |
חציל זה לא מילה
חציל זה דרך חיים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חציל זה לא מילה
חציל זה דרך חיים |
ואללאק נהייתם מכיני מוסקה.... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מארק השמועה המאוד חמה אומרת שאתמול היתה המסיבה האחרונה בקו מילניום והחל מעוד שבועיים ביוהן חילן נקסט עוברים ביום שישי לטי אל וי
ושירזי מסיים תקופת נשכנות ארוכה ויפה בימי שישי בטי אל וי ומחפש (או שכבר מצא) בית חדש |
וווווווווואאאאאאאאאאאייייייייייייי
אתם יודעים מה זה אומר... אם נקסט עוברים לטי אל וי
זה אומר שיכול להיות (Cross Fingers)
שכל דיי ג'יי שהם יביאו למסיבות בטי אל וי גם יעשו מסיבת נוער.....
שזה בכלל יהיה שליטה מטורפת
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
וווווווווואאאאאאאאאאאייייייייייייי
אתם יודעים מה זה אומר... אם נקסט עוברים לטי אל וי
זה אומר שיכול להיות (Cross Fingers)
שכל דיי ג'יי שהם יביאו למסיבות בטי אל וי גם יעשו מסיבת נוער.....
שזה בכלל יהיה שליטה מטורפת
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
אין שום קשר בין הדברים!!
נקסט לא יעשו מסיבה לנוער...
זה נקסט מביאים את הדי ג'יים... ולא המועדון עצמו
חוץ מזה יש לכם בית ספר לא? :haha: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין שום קשר בין הדברים!!
נקסט לא יעשו מסיבה לנוער...
זה נקסט מביאים את הדי ג'יים... ולא המועדון עצמו
חוץ מזה יש לכם בית ספר לא? :haha: |
לא מדבר על נקסט יטמבל
בד"כ הטי אל וי הם אלו שמביאים את הדיי ג'יים למסיבות נוער אחרי שנקסט מביאים אותם לארץ
אז אם כבר נקסט יביאו אותם לטי אל וי אז יש סיכוי יותר גדול שגם הטי אל וי יביאו אותם לנוער |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | | Originally posted by Hell_Copter חוץ מזה יש לכם בית ספר לא? :haha: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
עזוב את זה
אמא לא אמרה לכם להגיע הביתה עד 1? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לא מדבר על נקסט יטמבל
בד"כ הטי אל וי הם אלו שמביאים את הדיי ג'יים למסיבות נוער אחרי שנקסט מביאים אותם לארץ
אז אם כבר נקסט יביאו אותם לטי אל וי אז יש סיכוי יותר גדול שגם הטי אל וי יביאו אותם לנוער |
יובל ידידי, ה-"טי אל וי" הוא לא חברת הפקות הוא סה"כ בניין בעל 4 קירות.
מי שמביא אמנים היא חברת הפקה (כמו נקסט). |
|
|
|
|