|
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יובל ידידי, ה-"טי אל וי" הוא לא חברת הפקות הוא סה"כ בניין בעל 4 קירות.
מי שמביא אמנים היא חברת הפקה (כמו נקסט). |
כן מארק, אני יודע...
אבל שדיברתי עם מישהו הוא אמר לי שמי שקבוע אם הם יבואו או לא אלה הבעלים של הטי אל וי
גם אני חשבתי שזה חברת הפקה... נגיד כמו בובליל שהוא מביא לנוער את החבר'ה מחו"ל... |
|
|
| Hell_Copter |
נראה לי שעיברו אותך!!
אין מצב שבעלים של מקום קובע ומביא מי שבא לו
הוא לא מתעסק עם זה בכלל
מה שכן... הבעלים יכול להגיד אני לא רוצה שהוא יתקלט במועדון שלי וכו... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נראה לי שעיברו אותך!!
אין מצב שבעלים של מקום קובע ומביא מי שבא לו
הוא לא מתעסק עם זה בכלל
מה שכן... הבעלים יכול להגיד אני לא רוצה שהוא יתקלט במועדון שלי וכו... |
סבבה.. עדיין
מקווה שתהיה גם מסיבת נוער זה מה שחשוב! |
|
|
| Meltdown |
| זה יהיה מצויין במידה והמסיבות של נקסט יעברו באופן קבוע מה קו לטי אל וי, כי לדעתי הטי אל וי מועדון הרבה יותר איכותי מאשר הקו |
|
|
| Shahar |
בלאגןןןןן לפניםםםםםםם!
סוףסוףףףףףףףףףףףףף |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה אתה דביל ?
לצערי אין הרבה די ג'ייז שקולעים לטעמי ומגיעים לארץ.
|
אני דביל ממ.. לא נראה לי ..
אבל יוצא למסיבות ומנסה כל דיג'י זה כן נראה לי ...
אני שומע כל כל הרבה מוזיקה שאני לא מנסה לשמוע רק מה שאני אוהב מבין.
זה נקרא להיות תקוע יותר מידי מבחינתי ... ואני יוצא כל חודש להמון מסיבות ושומע כל כך הרבה דיג'יים שלא שמעתי בחייי ויש מסיבות שאני לא נהנה ויש מסיבות שכן .
אתה אצלך הבעיה שאתה לא יודע להיפתח למוזיקה חדשה ומנסה להכיר סגנונות חדשים.
לא מאשים אותך , אלה רק אומר לך שזה ההבדל בנינו ;)
נב- ישנם תקופות שאני כן לא מגיע למסיבות ועל זה אני מצטער כי זה להפסיד עוד משהו מחו"ל שכנראה לא יבוא עוד תקופה ארוכה ...
דוגמה : קרל קוקס שהגיע בשנת 97 לאחד הרייבים המוכרים ביותר בהיסטורייה הישראלית "דאנס אנד ליוויס" שם שמעתי אותו לראשונה... ופעם שנייה שלי הייתה אחרי 6 שנים באיביזה.
אז שווה להגיע לכל מסיבה אהה חבר
ותתקין למען ה' אי סי קיו - מסנג'ר. תודה .:) |
|
|
| ROBERTO |
| אני לא שמעתי על השמועות האלו אבל מה ששמעתי מפי מקור מוסמך זה שבקרוב או ארמין או מרקו יהיו לנוער בטי אל וי. |
|
|
| Silky21 |
אדיר ,ציפיתי ממך לקצת יותר מזה...וויכוחים עם הילדים שלא מבינים מאומה
בעסקי הקלאבינג ומנסים להפגין מופעי ראווה לכל החצילים השולטים פה...
לא יודע מה איתך אבל את הרושם שהם מנסים לעשות לא כל כך עובד עליי
אז אל תאמץ את האצבעות שלך בלכתוב להם תשובה לשטויות שנפלטות להם מהפה הקטן אוכל המטרנה שלהם...
וניפגש ביוהן בנוהל :tongue3 |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Silky21
אדיר ,ציפיתי ממך לקצת יותר מזה...וויכוחים עם הילדים שלא מבינים מאומה
בעסקי הקלאבינג ומנסים להפגין מופעי ראווה לכל החצילים השולטים פה...
לא יודע מה איתך אבל את הרושם שהם מנסים לעשות לא כל כך עובד עליי
אז אל תאמץ את האצבעות שלך בלכתוב להם תשובה לשטויות שנפלטות להם מהפה הקטן אוכל המטרנה שלהם...
וניפגש ביוהן בנוהל :tongue3 |
אתה פה כדי להיות חלק מקהילה או כדי להרים את האף ולעשות פוזות ?
מה הקטע של ההתנשאות הזאת פתאום ? |
|
|
| Silky21 |
סלח לי אבל אחרי שאני שומע על אחד שבא לעשות פוזות ואומר
שבעלים של מקום כמו הטי אל וי מביא אמנים לארץ
זה מרים לי גבה ואני לא יכול להבליג
במיוחד בקטע שהוא מתנשא על אנשים שמבינים "קצת" יותר ממנו בתחום
ואני לא מדבר על עצמי כן ! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Silky21
סלח לי אבל אחרי שאני שומע על אחד שבא לעשות פוזות ואומר
שבעלים של מקום כמו הטי אל וי מביא אמנים לארץ
זה מרים לי גבה ואני לא יכול להבליג
במיוחד בקטע שהוא מתנשא על אנשים שמבינים "קצת" יותר ממנו בתחום
ואני לא מדבר על עצמי כן ! |
פוזות ? לא נראה לי שהוא עשה פוזות..
אם הכוונה ליובל, אז הוא כולה חשב שגם לבעל המועדון יש יד בדבר בנוגע ללהביא אמנים...
ואם הכוונה למארק, שאמר שהוא לא בא לכל המסיבות, כל יש די ג'יים שהוא פשוט לא אוהב לשמוע..אז תאכל"ס אם ככה הוא מרגיש זאת זכותו..
מצטער, אני לא רואה פה שום פוזות..
ואני גם מצטער אם פגעתי בך, פשוט תבין שאני לא בא נגדך באופן אישי או משו, פשוט אני לא מבין מאיפה באה הגישה שלך פתאום... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני דביל ממ.. לא נראה לי ..
אבל יוצא למסיבות ומנסה כל דיג'י זה כן נראה לי ...
אני שומע כל כל הרבה מוזיקה שאני לא מנסה לשמוע רק מה שאני אוהב מבין.
זה נקרא להיות תקוע יותר מידי מבחינתי ... ואני יוצא כל חודש להמון מסיבות ושומע כל כך הרבה דיג'יים שלא שמעתי בחייי ויש מסיבות שאני לא נהנה ויש מסיבות שכן .
אתה אצלך הבעיה שאתה לא יודע להיפתח למוזיקה חדשה ומנסה להכיר סגנונות חדשים.
לא מאשים אותך , אלה רק אומר לך שזה ההבדל בנינו
נב- ישנם תקופות שאני כן לא מגיע למסיבות ועל זה אני מצטער כי זה להפסיד עוד משהו מחו"ל שכנראה לא יבוא עוד תקופה ארוכה ...
דוגמה : קרל קוקס שהגיע בשנת 97 לאחד הרייבים המוכרים ביותר בהיסטורייה הישראלית "דאנס אנד ליוויס" שם שמעתי אותו לראשונה... ופעם שנייה שלי הייתה אחרי 6 שנים באיביזה.
אז שווה להגיע לכל מסיבה אהה חבר
ותתקין למען ה' אי סי קיו - מסנג'ר. תודה . |
אח שלי, נסכם ונאמר כי "על טעם וריח אין מה להתווכח"
אני מכיר הרבה סגנונות אבל אם משהו לא מושך אותי אז לא הולכים בכח.
באשר לאי סי קיו - הממ.... תנסה בפרטי... |
|
|
|
|