return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Huge-A
quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחחחחח אדיר חזק!
למרות שלוקח לי לפעמים שעות להבין מה אתה כותב...
(לא תמיד אני מבינה אבל...)
ואני רוצה הצהרה בכתב:


סיסי כבר לא חצילה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)


חצילה את כבר בטוח שלא ..
Scorchio
quote:
Originally posted by skelz


תמונה תותחית :)




ואיפה קרדיט למי שמרים את אדיר על הכתפיים!!!

:D

מי שלא הבין זה אני
taltul
בכל מקרה לגבי המיניותו של גילן [חילן - בישבילך אילן :)] - מזמן ידוע שהוא הומו... כולכם יודעים טוב טוב את הצמד חמד שמזמן לא שמענו מהם
SVENSON AND GIELEN
אז הבחורים שילבו את עבודה שלהם בתור יוצרים עם אהבה הדדית וחברות
[קרובה ביותר :) [כן כן הם היו מאהבים
לאורך כל הדרך...

בכל מקרה זה לא הוריד להם מהמוניטין הנצבר ואת ההוכחות ראיתם / שמעתם בטיאלוי...

:cool:
princess cc
quote:
Originally posted by taltul
בכל מקרה זה לא הוריד להם מהמוניטין הנצבר ואת ההוכחות ראיתם / שמעתם בטיאלוי...

:cool:


סטיבי מה המשפט המטומטם הזה?
זה היה אמור להוריד להם מהמוניטין?
wtf???????????????????????
skelz
סיסי,
WORD!

quote:
Originally posted by Scorchio
ואיפה קרדיט למי שמרים את אדיר על הכתפיים!!!


עכשיו אני יודע מיזה אדיר!!
ILTA..
תוסיפו תמונות שלכם מהמסיבה!! :)
princess cc
quote:
Originally posted by skelz
סיסי,
WORD!



עכשיו אני יודע מיזה אדיר!!
ILTA..
תוסיפו תמונות שלכם מהמסיבה!! :)


טוב אז בגלל שקצת משעמם לי אבל בעיקר בגלל שאני בחורה נחמדה:)
אני אעשה לך הכרות קצרה עם חברי הפורום שתדע מי זה מי:
סדר השמות הוא מימין לשמאל... קבל

http://laylamedia.ynet.co.il/galler...10058/Big/4.jpg
צח= Scorchio
אייל=Meltdown
אילן=Glenn-Holmes
http://laylamedia.ynet.co.il/galler...0058/Big/83.jpg
ראובן=silky21
ירון=fusion
http://laylamedia.ynet.co.il/galler...058/Big/101.jpg
אדיר=Huge-A
שחר- Shahar
http://www.pbase.com/january05a/image/38415742
גיל-The blue dragon
שחר שוב
http://www.pbase.com/january05a/image/38415665
צח שוב
אלי-Black Dragon
ואילן
זהווווווו תגיד שאנ'לא משקיעה!
פייייייי זה היה מתיש





:)
taltul
quote:
Originally posted by princess cc
סטיבי מה המשפט המטומטם הזה?
זה היה אמור להוריד להם מהמוניטין?
wtf???????????????????????

אם עדיין לא הבנת אני ההפך בא בגישה הליברלית ביותר שכל מה שקשור למיניות שלהם לא אמור לשהפיע על כלום כולל המוניטין שלהם בתור יוצרים...


אבל


אמרתי את זה בעקבות העובדה של חצי מהאנשים פה הם הומופובים... וזה לא משהו רע אני לא מלכלך פה או משו חס וחלילה אבל זה מה יש :) זה עניין אישי של כל אחד מאיתנו...

ולכן הוספתי את המשפט המטומטם הזה שציינת....

אפילו אם תקחי של אופר ניסים שלא שאני אוהב אותו בתור די ג'י או משהו - פשוט כל הזמן אפשר לשמוע שאנשים לא אוהבים אותו לא רק בגלל המחסור במיומנות שלו כדי ג'י אלא גם בגלל הלוק שלו וכל ה"הופעות" שהוא מבצע תוך כדי הסטים שלו....... :rolleyes:

עכשיו קפיש???? :)
taltul
quote:
Originally posted by princess cc
טוב אז בגלל שקצת משעמם לי אבל בעיקר בגלל שאני בחורה נחמדה:)
אני אעשה לך הכרות קצרה עם חברי הפורום שתדע מי זה מי:
סדר השמות הוא מימין לשמאל... קבל

http://laylamedia.ynet.co.il/galler...10058/Big/4.jpg
צח= Scorchio
אייל=Meltdown
אילן=Glenn-Holmes
http://laylamedia.ynet.co.il/galler...0058/Big/83.jpg
ראובן=silky21
ירון=fusion
http://laylamedia.ynet.co.il/galler...058/Big/101.jpg
אדיר=Huge-A
שחר- Shahar
http://www.pbase.com/january05a/image/38415742
גיל-The blue dragon
שחר שוב
http://www.pbase.com/january05a/image/38415665
צח שוב
אלי-Black Dragon
ואילן
זהווווווו תגיד שאנ'לא משקיעה!
פייייייי זה היה מתיש





:)

בואנה למרות כל הדיבורים פה שחר התימני-מורוקאי שלנו נראה ממש טוב... :)

סחתיין על החולצה...

ומישו מוכן להסביר לי מה אילן כתב על החולצה שלו??? כי ראיתי את כל התמונות ולא הבנתי עדיין מה בדיוק כתוב שמה......

סיסי תודה מראש על ההשקעה :)...
princess cc
הנה מצאתי גם אחת של אריק הכוסון
http://www.pbase.com/january05a/image/38415720
מימין=Arik

quote:
עכשיו קפיש????


קאפיש! :)

quote:
מישו מוכן להסביר לי מה אילן כתב על החולצה שלו??? כי ראיתי את כל התמונות ולא הבנתי עדיין מה בדיוק כתוב שמה......


http://www.pbase.com/january05a/image/38415662

עכשיו זה יותר ברור?:)
markfeldman
quote:
יש לי משהו לפני הכל הכל הכל ....................................@#%$#!^%$&%*$^^$*^##*@TER^T%@G$!BU$I$@$&!%&@$

למה למה למה יש חציל שאני הייתי בטוח שלא יגיע למההההההההההההה@#@!#~@~@~

קיצר אתה חציל אבל מזה חציל עולמי אמא של העולמי... ואתה ואתה יודע שאני מתכוון אליך


טוב, אני מודה...

וגם לא מודה !!

היו לי סיבות אישיות ואילן יכול להעיד עליהן...

בכל אופן מקווה לראותך באילטה נייט הקרוב, טייסטו אולי ובטוח ארמין !

Huge-A
quote:
Originally posted by markfeldman
טוב, אני מודה...

וגם לא מודה !!

היו לי סיבות אישיות ואילן יכול להעיד עליהן...

בכל אופן מקווה לראותך באילטה נייט הקרוב, טייסטו אולי ובטוח ארמין !


ירבק אבל ידעתי שלא תגיע ...
ואני מבין אותך גם אז נוותר לך הפעם .
אגב טיאסטו אני לא בא אז שכח מזה .
אילטה נייט סבבה
ארמין יש עוד זמן אז אני לא מפתח ציפיות .
arik
חחחחחח אל תגזימי התמונה של גרועה אני נראה כמו דג מת

שחר אני חייב לציין שאתה אחד האנשים המצחיקים שראיתי!!!

לטובה!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Privacy Statement