|
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
לאף אחד לא אכפת מהטראומה שעברתי עם האוזניות?
:( |
|
|
| ReAz |
אני מקנא בכם אנשים
:/
הלוואי והייתי בגיל המתאים... נשמע סוף הדרך |
|
|
| Shahar |
שאלה דחוף רצח צח יגאל מישו שיכול לעזור!!
יוהן בהתחלת הסט ניגן קטע עם ווקאל מהשיר של קיל ביל!!!
"you were .. and I was young.... beng beng.."
מישו זוכר??
למישו יש מושג מזה??????
| quote: | Originally posted by Scorchio
לאף אחד לא אכפת מהטראומה שעברתי עם האוזניות?
:( |
שמע הם נפלו יחסית חזק על הרצפה וגם ההוא שמשך תכבל היה סיכוי גדול שיקרה להם משו
אבל תבדוק כמה עולה תיקון אם עולה 200-400 אז לך על זה למה לא?
זה שליש מהמחיר של האוזניות זה משתלם |
|
|
| m0sh |
אני רואה שהפסדתי אחלה מסיבה
אבל לא שווה את הנזק שיש לי כבר
בקרוב נכה צהל :rolleyes: :( |
|
|
| princess cc |
הגענו ב-24:30 בדיוק, מנסים להכנס ברשימה של היומולדת,
אומרת לסלקטורית אנחנו מהמסיבה של ראובן, שואלת: איזה ראובן? יש כמה...
טוף זה הזמן להתנצל: ראובן סוריייייי
היה לי קר, לא לקחתי פלאפון ולא ידעתי מה השם משפחה ש'ך!
אז בסוף נכנסנו מהעמדת כרטיסי חבר...
הלאה... נכנסים פנימה רואים את צח שהחליט לתת לרוני יום חופש
לכבוד היומולדת ופתח ת'מועדון במקומו:D
המועדון חצי ריק ואני מתפללת שיתמלא (מה שבדיעבד התגלה כטעות כי המועדון
התמלא עד אפס מקום)
פוגשת את הטראנסאדיקטים שאגב הולכים ומתרבים ממסיבה למסיבה
:) המשיכו כך!!!!!!!!!!!!!!!
אז חוץ מהעובדה שהיה קצת צפוף... הייתה אחלה מסיבה
הלפרין נתן סט סוף וחילן באמת משו טוב...
יש לציין שכמו שהזכירו קודם הוא ממש מקצועי,
ונתן סט בנזונה!
פה אני חיייבת לעצור לשניה להגיב על מה שצח רשם:
| quote: | | כאן מגיע החלק הכי מוזר\מעוות\לא קשור\מגעיל\דוחה\(הכנס עוד תיאור כאן) .... |
ראסמי היה פשוט מזעזע!
לא שאני יפת נפש כזו שנגד המופעים האלה
ובאמת שבגדול אין לי בעיה איתם... אם אנשים נהנים מזה שיבושם להם!
אבל איך לעזאזל זה היה קשור למסיבה אתמול???
פעם היינו במלווקס שהיה ערב:
i love sex
ושם היה מופע הרבה יותר נועז ובכל זאת...
זה היה פשוט מתאים לכל הסגנון של הערב וזה לא הפריע לי בכלל
אבל אתמול? ראסמי... זה הציק לי קצת...
אנ'לא יודעת מה נסגר עם נקסט בזמן האחרון,
בבייטס הביאו לנו ת'ישראלים, אתמול מופע סאדומזו מה השלב הבא?
כששולץ יבוא לארץ יביאו לנו את עוזי כהן על הבמה שיצעק: בננה בננה אני ראש עיריית רעננה?
טוף חזרה לענייננו...
קיצר הזמן עובר והשעה כבר ארבע וחצי פתאום אני נוכחת לגלות
שבן זוגי שיבדל לחיים ארוכים (חחחחחח משפט אחוש)
ושהלך להביא שתיה חצי שעה קודם עדיין לא חזר...
אלי ברוב נדיבותו הציע לעזור לי בחיפושים(זה הזמן להגיד תודה אגב...מוווווואה
מותק אתה!)אה ועוד תודה לצח בעלי השני
שדאג להרחיק ממני סוטים/עלוקות ושאר ירקות כל הערב:)
איפה היינו? אה... במוטי
קיצר הופכים את כל המועדון ולא מוצאים אותו...
אני בסרטים: אולי קרה לו משו? אולי נדלק מהמופע על הבמה והחליט לקחת גבר לשירותים?אולי בכלל אונסים אותו בשירותים (בכל זאת טיאלוי) אולי אילן לחש לו משו באוזן והוא החליט לחכות לי במדרגות הרבנות?
?לא ידעתי מה לחשוב!!!!!!!!!
שעה חמש וחצי נמצאה האבידה!
האדון פשוט נרדם, יש לו נטיות כאלה להרדם מידי פעם במקומות מוזרים...
טוב אנ'לא יכולה להתלונן גם לי יש יציאות מוזרות כאלה לפעמים
(פעם נרדמתי באמצע מסיבה של ג'וניור ריאקטור על הבוקסה , מיותר לציין שהבאסים פשוט קרעו לי את עור התוף אבל זה כבר סיפור אחר)
וכאן הסתיים הערב... נסענו הבייתה עייפים ורעבים
שש בבוקר פתחנו שולחן אחוש! היה טעים...
:) :) |
|
|
| Shahar |
איזה קורע הוא איך הוא נעלם באמצע חחחחחחחחחח
עלק את עושה לי "הוא הלך לנוח" חחחח
איךךךך אפשר להרדם שם |
|
|
| Meltdown |
אוקיי, לאחר מגוון התגובות המרתקו שראיתי כאן, הגיע הזמן שגם אכתוב משהו על אתמול.
הגעתי לאזור הנמל עוד לפני 12, ובזכות אילן (תודה בנאדם) לא הייתי צריך לשלם על חנייה, נכנסתי למקום בערך ב 12.15, ראיתי שאני פחות או יותר לבד במועדון יחד עם 20 איש, ואז פגשתי את צח, שכמוני החליט מאוד מאוד מאוד להקדים. אחר כך שוב נאלצתי לשמוע את הלפרין במשך כמעט שעתיים וחצי, והצטערתי על כל רגע. פתאום ב 1.30 לאחר מספר סיבובים במקום, אני קולט את אילן, גיל ואלי, משום מה למרות שהייתי גם באזור הכניסה של המועדון לא ראיתי אותם.
לקראת 3 גילן מגיע, ולדעתי הוא נראה כמו האח התואם שירון לא ידע שיש לו, ירון בפעם הבאה אתה מתקלט וגילן אחראי על צוות הסייברים.
גילן בהחלט היה נחמד כלפי כל האנשים שהצטלמו איתו, וביקשו ממנו חתימות.
בשלב מסויים אני יוצא החוצה, וכמו תמיד כשאני יוצא החוצה, תמיד אני מספיק לראות את כל הבלגן שהולך בחוץ, מסתבר שמישהו חטף סטירה מבנאדם אחר, ודווקא זה שחטף סטירה הוצא החוצה, והיה בלגן איתו ועם השומרים בסוף, בקיצור שכונה אחת גדולה כמו שכבר גם ב קו כמה פעמים.
חזרתי פנימה, וראיתי שבאזור העמדה היה ממש מפוצץ אז מצאתי לי מקומות אחרים להתנועע בהם, המקום ממש היה מפוצץ גם באזור הבר הפחות מרכזי, וגם באזור שהוביל לשירותים אנשים רקדו כאילו אין מחר.
הבלגו-הולנדי המעופף בהחלט הקפיץ את הקהל עד בלי די, וכמו כן נתן סט בהחלט ארוך של בערך 3 שעות, אני בהחלט מצפה לשמוע אותו שוב.
שחר, לגבי הטראק ששאלת עליו השם שלו הוא
NANCY SINATRA - MY BABY SHOT ME DOWN (REMIX)
ולגבי השם שלי - השם הוא אייל.
כמו תמיד היה מהנה מאוד להיות בקרבת העמדה, עם הכוח הסייברי המשולש, ירון , אדיר וראובן (מזל טוב ראובן לכבוד היום הולדת, לא יצא לי להגדיר לך אתמול(.
וכמובן עם כל יתר חברי טראנס אדדיקט, הנסיכה, אילן,גיל, אלי, שחר, צח, וכל מי ששכחתי או שאני לא יודע את שמו, אני מצטער מראש.
לגבי מה שהיה עם הליידי בוי, והעבד, זה פשוט היה גועל נפש אחד גדול, לרגע חשבתי שמדובר בסרט סאדו-מאזו, ממש דוחה.
אני מקווה שנקסט ייקחו את העניין לתשומת ליבם, ולא נראה עוד דברים כאלה, אפילו שמדובר ב טי אל וי, כנראה שנשארו שאריות מהליין של שירזי.
C U ALL AT THE VAN BUUREN SHOW |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by m0sh
אני רואה שהפסדתי אחלה מסיבה
אבל לא שווה את הנזק שיש לי כבר
בקרוב נכה צהל :rolleyes: :( |
מה קרה אחי? |
|
|
| m0sh |
| נדבר אחרי הבדיקת שמיעה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר, לגבי הטראק ששאלת עליו השם שלו הוא
NANCY SINATRA - MY BABY SHOT ME DOWN (REMIX)
ולגבי השם שלי - השם הוא אייל.
כמו תמיד היה מהנה מאוד להיות בקרבת העמדה, עם הכוח הסייברי המשולש, ירון , אדיר וראובן (מזל טוב ראובן לכבוד היום הולדת, לא יצא לי להגדיר לך אתמול(.
וכמובן עם כל יתר חברי טראנס אדדיקט, הנסיכה, אילן,גיל, אלי, שחר, צח, וכל מי ששכחתי או שאני לא יודע את שמו, אני מצטער מראש.
לגבי מה שהיה עם הליידי בוי, והעבד, זה פשוט היה גועל נפש אחד גדול, לרגע חשבתי שמדובר בסרט סאדו-מאזו, ממש דוחה.
אני מקווה שנקסט ייקחו את העניין לתשומת ליבם, ולא נראה עוד דברים כאלה, אפילו שמדובר ב טי אל וי, כנראה שנשארו שאריות מהליין של שירזי.
C U ALL AT THE VAN BUUREN SHOW |
יש לך מושג מי עשה את הרמיקס אחי?
וכן נזכרתי שקוראים לך אייל סורי :)
ובקשר לסאדו
אם זה היה בן ובת זה היה בנזונהההה
אבל הומואים פייייייייייחחחח
[EDIT]
לא הבנתי למה 10 דקות לפני סוף הסט המאבטחים הרחיקו אנשים 2 מטר מהעמדה |
|
|
| Meltdown |
הרמיקס שהלפרין השמיע של ננסי סינטרה, היה של בנגמין בייטס ושל מרקו וי, אני מאמין שהלפרין קיבל את זה מבייטס כאשר בייטס ניגן בקו.
לגבי הרמיקס של יוהן גילן, האמת שאין לי מושג מי מיקסס את הקטע, כפי שכבר ציינתי בעבר, אני לא מזהה טראקים כפי שאתה, אילן, אלי, צח וכל היתר מזהים, אני בא לליין של נקסט, או למסיבות קלאב טראנס/טראנס אחרות, מכיוון שזה סוג מוזיקה שאני אוהב, זה לא סוג המוזיקה היחידי שאני אוהב, אבל במסיבות הללו אני נהנה בצורה הכי גדולה |
|
|
| YWalter |
הייתה אחלה מסיבה
אני מאד מקווה שלא נראה יותר את הקטעים של העבד זה היה מחליא בטירוף
לא מבין את נקטס |
|
|
|
|