|
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
רק נקווה שהמניאק ישים את
Andrew Bennett - Ocean Drive
!!!!!!!!!
איזההההה בנזונה האנדי בי הזהההההה |
|
|
| Glenn-Holmes |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אדיר ענק!!!!
יש לך ראש טוב
נשמח לקרוא עוד ממטעמי הראש הזה בקרוב
ובמקרה שלך...
אוסקוט יא כלב יא מפריע יא מנצנץ בחושך יא נושך ברברס
:D |
|
|
| Silky21 |
טוב ככה זונות יקרות , היומולדת שלי קרב ובא ובעקבות כך קבלתי שיחה מנקסט הפקות
כשברצונם לחגוג לי את היומולדת השבוע 7.1
כן כן האירוע מתקיים כפי שאתם כבר יודעים במשכנו החדש של "נקסט" הפקות
TLV
באותו הערב תתקיים מסיבת יומולדת גם לבעלים של נקסט ולכן ערב חגיגי ביותר הולך להתקיים במקום וכמו שהבנתי מהדודה שמדגמת אותי ביומולדת שלי תהיה הפקה לא קטנה לקראת יומהולדתו...
ופה נכנס החינם שלוקחים..............
כמו שהזכרתי כבר אני חוגג באותו הערב גם את יום הולדתי ולכן כל מי שמתכוון להגיע למאורע מומלץ להרשם אצלי ברשימה כדי להכנס ב 70 במקום 100-120
תגיעו בהמונכם
להצטרפות לרשימה שלי נא לפנות אליי באי סי קיו : 76156562
או במסנג'ר : [email protected]
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :clown: :clown: :disbelief :toothless :wtf: :wtf: :eyespop: :crazy: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| נתראה בטי.אל.וי...:disbelief |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
נתראה בטי.אל.וי...:disbelief |
טוב אני מאה אחוז בדאבל חילן
יום חמישי ורטיגו - גיא פדרמן + יוהן חילן
מי יתן וחילן ינגן מספיק זמן...
יום שישי - חילן בטי אל וי...
מי יתן ויהיה קהל איכותי וכמות נכבדה...
קיצר כמו שהיה בפרי קורסטן! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | טוב אני מאה אחוז בדאבל חילן
יום חמישי ורטיגו - גיא פדרמן + יוהן חילן
מי יתן וחילן ינגן מספיק זמן...
יום שישי - חילן בטי אל וי...
מי יתן ויהיה קהל איכותי וכמות נכבדה...
קיצר כמו שהיה בפרי קורסטן! |
משקיען !
אני אבקש לטעום משני העולמות ביום חמישי.
| quote: | | יאללה נראה אותך שם בעזרת ה'. |
הפעם לא, ראה למעלה. |
|
|
| cluBBer |
לפי הפירסומים הכניסה מגיל
22+ |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לפי הפירסומים הכניסה מגיל
22+ |
כרגיל. |
|
|
| princess cc |
וואי ראובן יש לי דז'ה וו...
נדמה לי שקראתי איפשהו שיש לך יומולדת...
או שאולי שהיחצ"נית של נקסט אמרה לי בטלפון;)
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
בן כמה? בן כמה?
אנחנו מגיעים בטוח לטיאלוי וממילא זה 70 לחברי מועדון אבל...
אם אתה צריך עוד שמות לרשימות תכניס אותנו בכיף
תמיד טוב להכנס למסיבה עם מפריעים בע"מ...
ריספקט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
וואי ראובן יש לי דז'ה וו...
נדמה לי שקראתי איפשהו שיש לך יומולדת...
או שאולי שהיחצ"נית של נקסט אמרה לי בטלפון;)
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
בן כמה? בן כמה?
אנחנו מגיעים בטוח לטיאלוי וממילא זה 70 לחברי מועדון אבל...
אם אתה צריך עוד שמות לרשימות תכניס אותנו בכיף
תמיד טוב להכנס למסיבה עם מפריעים בע"מ...
ריספקט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
+1
אבל כבר אמרתי לך את זה:)
ויא מרחפת הוא כתב את זה פה באחד הטרדים |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אדיר ענק!!!!
יש לך ראש טוב
נשמח לקרוא עוד ממטעמי הראש הזה בקרוב
ובמקרה שלך...
אוסקוט יא כלב יא מפריע יא מנצנץ בחושך יא נושך ברברס
:D |
הראשות הפלסטינאית מודה לך !!! :D
עליי אתה עוד תיהיה התגלית הבאה....
בינתיים אני מסתפק בחולוצות שלך שעוד ימכרו אותם באלפים שקלים בעוד 100 שנה... ;) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
כרגיל. |
היה פעם 24
אחרי זה הורידו ל 23
22 זה חדש |
|
|
|
|