|
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
דייייייייייי...איזה ווידאו.... גיל הפעם באמת שיחקת אותה :)
זה הפיצוי על ההתקמצנות שלך על התמונות :D ;)
הפסדתי אחושילינג של מסיבה!!! :eyes: |
|
|
| Shahar |
| מישו כבר שאל פה....איזה טראק זה הטראק האחרון בסרט? |
|
|
| princess cc |
סרטון בן זונה!
אבל למה לא צילמת אותי????????.
אררררררררררר תמיד רציתי להיות שחקנית...:D |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
מישו יודע איפה אוליייי? |
PARTY INFO
שם יגידו לך איפה לקנות
1700 501 506 |
|
|
| Flotser |
חבל לא שומעים כלום בסרטון הזה,
:eek: |
|
|
| Scorchio |
הזוועה.... האימה... המראות האלה.... הכל חוזר אליי עכשיו
למה
למה
לללללללמממממממממממהההההההההההההההההההה |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הזוועה.... האימה... המראות האלה.... הכל חוזר אליי עכשיו
למה
למה
לללללללמממממממממממהההההההההההההההההההה |
בגלל שקראת לי אהבלה!
ריבנג'! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
PARTY INFO
שם יגידו לך איפה לקנות
1700 501 506 |
תודה אחי :D |
|
|
| skelz |
ואללה נקסט הגזימו עם המופע סאדו הזה..
:( |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by skelz
ואללה נקסט הגזימו עם המופע סאדו הזה..
:( |
ואני עדיין לא מבין למה????
למה אתם כל כך נדהמים מזה???
מה כבר עשו??? כאילו בחיים לא ראיתם גבר ערום??????
מה קטע שלכם.......?!?!?!?!? |
|
|
| skelz |
זה מסיבה.. אוקי.. יש אלמנט סקס במסיבות של נקסט
אבל זה כבר עובר גבולות
איברי מין חשופים ושטויות..
הגזימו בקיצור
לא היה בזה שום דבר יפה לפי דעתי..
למרות שלא הייתי מתנגד לעשות על זה פארודיה קטנה במסיבה ולצעוק משהו לעברם :) |
|
|
|
|