return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 6)
View this Thread in Original format
SMoKeR
quote:
Originally posted by ngl
23+
נכון?

תמיד מקפחים את החוגרים :(


איייייייייייייי
למה לעשות לי את זה למה?? פיתחתי יותר מדי ציפיות שזה יהיה לגיל שלי:( :(
אינעל העולם למה הנוער תמיד נדפק?
Glenn-Holmes
סיסי
wtf = what the


ולגבי חילן...
למה תמיד דופקים תנוער..?
למען האמת עם כל הכבוד הנוער מביא את זה על עצמו

אז שהנוער ימשיך להדפק
DjChook
חבר'ה, אני רוצה לבוא

Who can make it happen ?
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סיסי
wtf = what the


ולגבי חילן...
למה תמיד דופקים תנוער..?
למען האמת עם כל הכבוד הנוער מביא את זה על עצמו

אז שהנוער ימשיך להדפק

צודק.......
מה לעשות שהחצי אחוז מהנוער שכן מבין במוזיקה צריך להידפק בגלל כל המפגרים האחרים שבטוחים שבני בנאסי הוא גאון מוסיקלי.....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ולגבי חילן...
למה תמיד דופקים תנוער..?
למען האמת עם כל הכבוד הנוער מביא את זה על עצמו

אז שהנוער ימשיך להדפק



עם כל הכבוד... ויש כבוד
רק שתדעו לכם צעירי הפורום שלפני שנתיים... בעצם היום זה כבר שלוש... קיצר ב-2002 הייתה מסיבה בטי אל וי לנוער עם יוהן חילן...
שבה נכחו הרבה מחברי הפורום כולל אני... אפילו גיל שוורץ הגיע
ככה שאל תבכו על קיפוח תמיד
Star
quote:
אפילו גיל שוורץ הגיע


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
חחח סתם צוחק אחי
princess cc
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סיסי
wtf = what the


ולגבי חילן...
למה תמיד דופקים תנוער..?
למען האמת עם כל הכבוד הנוער מביא את זה על עצמו

אז שהנוער ימשיך להדפק


wtf=what the ?
וואלה... מה הייתי עושה בלעדיך?
:D :D
אני מבינה שאתה גם לא יודע מה זה "חציל"
Huge-A
חציל נאמר על 2 דברים:
1- אחד שאומר שהוא קלאבר אבל הוא טועה :D
2- על דברים שטותיים שנאמרים או נעשים על ידיי אותו חציל .

חציל = כל הזכויות שמורות לירון פיוג'ן 2004

הידעת:
חציל נאמר על חבר מסויים מהחברה שלנו שנקרא וסילי ושודרג לחצילי.
ועקב חצילות של חצילי באה המילה חציל .
ירון תקן אותי אם פספסתי משהו :rolleyes: :toothless
princess cc
quote:
Originally posted by Huge-A
חציל נאמר על 2 דברים:
1- אחד שאומר שהוא קלאבר אבל הוא טועה :D
2- על דברים שטותיים שנאמרים או נעשים על ידיי אותו חציל .

חציל = כל הזכויות שמורות לירון פיוג'ן 2004

הידעת:
חציל נאמר על חבר מסויים מהחברה שלנו שנקרא וסילי ושודרג לחצילי.
ועקב חצילות של חצילי באה המילה חציל .
ירון תקן אותי אם פספסתי משהו :rolleyes: :toothless


הוווווווווווווו פינאלייייייי!
תודה לאדיר אבן שושן על: ההגדרה, ההסבר וההפנייה למקור השם
:)

נ.ב אני לא חצילה, אני באמת קלאברית:)
ששששששששששששש שאפ'חד לא יגיב... תודה!
markfeldman
בואו נקווה שגילן לא יתן סט תמציתי כמו מייק בורטיגו.

SMoKeR
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עם כל הכבוד... ויש כבוד
רק שתדעו לכם צעירי הפורום שלפני שנתיים... בעצם היום זה כבר שלוש... קיצר ב-2002 הייתה מסיבה בטי אל וי לנוער עם יוהן חילן...
שבה נכחו הרבה מחברי הפורום כולל אני... אפילו גיל שוורץ הגיע
ככה שאל תבכו על קיפוח תמיד


נו באמת זה היה לפני שלוש שנים...אז הגיע הזמן להרביץ איזה נוער בטי אל וי עם איזה יוהן חילן. לא???
וגם אני הייתי אז במסיבה הזאת וזאת הייתה המסיבה הכי טובה שהייתי בה עד היום! אבל זה מעצבן שכל הדי ג'יים הבאמת טובים באים וזה תמיד לחוגרים ומעלה...מתי פעם אחרונה היה איזה ארמין או טייסטו לנוער???

זה מרגיז שבגלל איזה חבורת נערים מפגרת שקוראים לעצמם "קלאברים" האנשים שבאמת מבינים במוזיקה (כמונו) נדפקים!!!

לדוגמה: שהיה פעם אחרונה את ארמין בארץ נכנסתי לפורום נוער של אתר לילה כדי לראות מה עניינים שם, וראיתי שאין בכלל זכר לעובדה שארמין עומד להופיע באותו יום. אנשים בכלל לא ידעו שהוא בארץ. ושפתחתי ט'רד בקשר לארמין והמסיבה קיבלתי תגובות כמו "למי איכפת ממנו" "הוא לא משהו בכלל" "עופר ניסים לא רואה אותו"
ושוב מאותו סוג נוער המחשיבים את עצמם כ"קלאברים"...אמנם הם יוצאים למסיבות בתדירות מטורפת אבל אין להם מושג במוזיקה איכותית...הגעתי המסקנה היא שלהיות נוער זה סאקסססס נמאס לי להיות עם הנוער ואני מחכה כבר בקוצר רוח להגיע לגיל החוקיות...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by SMoKeR
נו באמת זה היה לפני שלוש שנים...אז הגיע הזמן להרביץ איזה נוער בטי אל וי עם איזה יוהן חילן. לא???
וגם אני הייתי אז במסיבה הזאת וזאת הייתה המסיבה הכי טובה שהייתי בה עד היום! אבל זה מעצבן שכל הדי ג'יים הבאמת טובים באים וזה תמיד לחוגרים ומעלה...מתי פעם אחרונה היה איזה ארמין או טייסטו לנוער???

זה מרגיז שבגלל איזה חבורת נערים מפגרת שקוראים לעצמם "קלאברים" האנשים שבאמת מבינים במוזיקה (כמונו) נדפקים!!!

לדוגמה: שהיה פעם אחרונה את ארמין בארץ נכנסתי לפורום נוער של אתר לילה כדי לראות מה עניינים שם, וראיתי שאין בכלל זכר לעובדה שארמין עומד להופיע באותו יום. אנשים בכלל לא ידעו שהוא בארץ. ושפתחתי ט'רד בקשר לארמין והמסיבה קיבלתי תגובות כמו "למי איכפת ממנו" "הוא לא משהו בכלל" "עופר ניסים לא רואה אותו"
ושוב מאותו סוג נוער המחשיבים את עצמם כ"קלאברים"...אמנם הם יוצאים למסיבות בתדירות מטורפת אבל אין להם מושג במוזיקה איכותית...הגעתי המסקנה היא שלהיות נוער זה סאקסססס נמאס לי להיות עם הנוער ואני מחכה כבר בקוצר רוח להגיע לגיל החוקיות...



תשמע כשכתבתי שמגיע לנוער זה בגלל שנוער זה הגיל שבו כולם אוכלים את עצמם אבל לאף אחד לא אכפת ללכת למסיבות מגעילות
חברים
אם לא תראו את עצמכם
אף אחד ל ידע שבאמת משתלם לשים כל כך הרבה כסף על ארמין...
מי יודע אולי כן בסופו של דבר יש לא מעט קהל לזה...
המצב אצל הגילאים הבוגרים יותר הוא לא בהרבה יותר טוב...
כל הסצינה בארץ רקובה כמו החור של זונה בת 60
רק בהבדל אחד
שהזונה הזאת פעם היתה משהו
ופה...בנתיים נותר רק לקוות
אולי יש עתיד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement