|
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
הלוואי ותהיה מסיבת חוגרים גם..
לא יזיק לי קצת איכות לסוף שבוע |
|
|
| Meltdown |
| אני אהיה שם, כדי שאוכל סוף סוף לשמוע בפעם הראשונה את הסט של גילן |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי כבר את חילן בארץ לפני שנתיים שהוא היה...
ואני מאוד ישמח לראות אותו שוב
אבל אני אמור לסגור שבת...
אם לא יהיה קריטי שאני ישאר שבת עם החיילים שלי אני יבקש לצאת
בהנחה ששני המפקדים האחרים מהמחלקה שלי לא צריכים לצאת |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ראיתי כבר את חילן בארץ לפני שנתיים שהוא היה...
ואני מאוד ישמח לראות אותו שוב
אבל אני אמור לסגור שבת...
אם לא יהיה קריטי שאני ישאר שבת עם החיילים שלי אני יבקש לצאת
בהנחה ששני המפקדים האחרים מהמחלקה שלי לא צריכים לצאת |
חחח הלוואי עליי מפקד חובב אלקטרוני שמבין עניין... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חחח הלוואי עליי מפקד חובב אלקטרוני שמבין עניין... |
אתה יודע שכשהצגתי את עצמי לחיילים שלי אמרתי ככה
מבחינת מוזיקה אני אוהב טראנס, לא, לא פסיכודאלי, אלא טראנס אמיתי, הזה עם המלודיות
מי שלא מבין מה זה מוזמן לבוא אליי ויקבל בשמחה דיסק
וחוץ מזה אין מצב שתמצאו אותי חוזר הביתה ולא הולך לפחות למסיבה אחת
:D |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מסיבה עם יוהן?!?!?!?
יאללה איזה נוסטלגיות!!!!!!!!!!!!!!
אני זוכר ככה לפני שנה או אפילו שנתיים שהוא בא לטי אל וי איזה מפגש מפציץ הבאנו
יאללה הוא נתן שם איזה סט של שעתיים כולם היו בעננים
ייייייוווווווווו יוווווהןןןןןןןן!$)(!@)#!)@#!)#
בלגןןןןןןןןן |
יאלה יובל עוד מפגש!!!
אגב לפי הלוח שנה ה6.1 יוצא יום חמישי...ואין חופש או משהו
לא נראה לי שתיהיה מסיבה לנוער באמצע שבוע ... |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה יודע שכשהצגתי את עצמי לחיילים שלי אמרתי ככה
מבחינת מוזיקה אני אוהב טראנס, לא, לא פסיכודאלי, אלא טראנס אמיתי, הזה עם המלודיות
מי שלא מבין מה זה מוזמן לבוא אליי ויקבל בשמחה דיסק
וחוץ מזה אין מצב שתמצאו אותי חוזר הביתה ולא הולך לפחות למסיבה אחת
:D |
אתה אחלה מפקד!!
תעשה להם הקפצה באמצע הלילה רק שלפני זה תזמין את כל החברה כאן עם ציוד ונעשה לכם אחלה במה בשטח השומם של דימונה...
ואז תגיד להם 5 דקות הייתה מאחורי הבסיס ואנחנו כבר נעשה להם לילה לבן!!!
:rolleyes:
אני ידבר כבר עם אריק הרסר :toothless |
|
|
| sabi10 |
כנראה שגם הפעם לא אגיע, אבל אני זוכר את המסיבה איתו בזמיר...
היה מעולה:cool: |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by sabi10
כנראה שגם הפעם לא אגיע, אבל אני זוכר את המסיבה איתו בזמיר...
היה מעולה:cool: |
מתי שהוא בשלב החיים המתקדם . נראה אותך לשם שינוי באיזה מסיבה קופץ עם כולם ?? :rolleyes:
שמת לב שאתה ומארק עושים תחרות מי לא בא הכי הרבה למסיבות !! יש בניכם משהו או שאני צריך להפריע גם לכם קצת עם אורות ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Huge-A
מתי שהוא בשלב החיים המתקדם . נראה אותך לשם שינוי באיזה מסיבה קופץ עם כולם ?? :rolleyes:
שמת לב שאתה ומארק עושים תחרות מי לא בא הכי הרבה למסיבות !! יש בניכם משהו או שאני צריך להפריע גם לכם קצת עם אורות ;) |
אין ספק שזה משצריך לעשות
או כמו שנאמר במקורות
בראותך חציל שמסרב להבשיל
אל תהיה דביל התנהג אליו כמו חציל |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אין ספק שזה משצריך לעשות
או כמו שנאמר במקורות
בראותך חציל שמסרב להבשיל
אל תהיה דביל התנהג אליו כמו חציל |
תשמע דפקת פה משפט שימושי בהחלט למסיבות !!
:D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אין ספק שזה משצריך לעשות
או כמו שנאמר במקורות
בראותך חציל שמסרב להבשיל
אל תהיה דביל התנהג אליו כמו חציל |
חציל זאת לא מילה גסה!!! :rolleyes: :cool: |
|
|
|
|